Fórum - Téma


nastavení rozvodů xedos 9 2.5 v6 typ KL


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia nastavení rozvodů xedos 9 2.5 v6 typ KL

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia


1  2  3  4

2010-02-08 00:06:44

to je divne....a predtim nez si to rozhodil ti to jelo ?

2010-02-08 09:01:58

právě že taky ne....nejdřív sem to uvařil nebo spíš zamrzla voda a nemohla kolovat nechal jsem to vychladnout zajel jsem do garáže a druhej den to nechytlo....

2010-02-08 23:34:51

jeste me napadlo nevíte někdo prosím náhodou jak jsou tam ty druhé vačky myslim ty na kterýách neni to rozvodové kolo kde by mohli mít značku? Jestli tam nějaká je? Já si to tenkrát čmárnul liháčem ale určitě tam musí bejt taky značka protože musej mít zprávnou polohu oproti té druhé děkuju za odpověd moc by mi to pomohlo na diagnostice na nic nepřišli jen váha vzduchu a bez toho by to mělo jít natočit.....benzín tam jde, jiskra taky ale že by to nějak lechce točilo bych neřekl ale ty rozvody v tom bych to asi viděl.....

2010-02-09 13:26:47

No to je jasný, že tam jsou značky !! Prohlídni si pořádně zuby na vačkách jsou jasně

označený jak mají do sebe zapadat (jsou tam značky z jinýho kovu).

2010-02-12 19:54:03

je možný že bych mezi vačkama jak říkáýš že jsou z jiného kovu koukal jsem a mám tam dirky k sobe na jednom zub a na druhé dira....jo a potřeboval bych zjistit jak palej valce nebo jak jdou za sebou

2010-02-12 23:20:43

no to staci popremejslet, takze treba v rozdelovaci je palec a ten se toci a palit to bude tak jak se toci palec v rozdelovaci a na vicku jak jiz vis sou cisla a tim padem ted uz asi zvladnes odvodit jak to pali.

Kazdopadne mi prijde ,ze zde delas pomale generalku motoru a bez urazky nevis ani jak vymenit kolo.

Je to trochu namahave vysvetlovat neco cloveku, jeste po netu , co vo tom nema ani sajnu.

Nehlede na tom ,ze doted nechapu co s tim autem robis. Ptas se tu utrzkovite na nejake rady, ale vysledek je ten ,ze nikdo poradne nevi vo co ti kraci, cimz padem radit ti je docela problem.

Takze navrhuju, co kdyz by si tu napsal, co resis za problem, napsal si co uz si pro odstraneni problemu zkusil a vykonal a doceho vseho si stoural a potom by se mzna rychleji prislo na to proc ti to nejede.

co sem pochopil ja tak ti auto jezdilo, pak sis nechal zamrznout vodu (pac zacala zima a naco fridex ,ze ? ) no a pak si nastartoval ,zajel s FUNKCNIM autem do garaze , z me neznameho duvodu si rohodil rozvdy, po kompletaci rozvodu si zjistil ze ti to nehaze jiskru, tak si nasadil remenici klinovejch remenu a jiskru to zaclo hazet a pak si to zase najednou rozhodil a vydelal vacky a ted resis jak to zase slozit.

Zkus to prosim te nejak uvest na pravou miru,protoze se v tom fakt nevyznam a vubec nechapu co mas v planu a vo co ses vlastne po uvareni auta snazil.

Pokud ti to predtim jezdilo tak je prece pitomost aby to po spravnem nasazeni rozvodu prestalo fungovat a takove vacky s tim nemaj co delat ne? protoze do tech si nelezl, teda ted uz asi jo.

jooo rozozit to umi kazdej..slozit uz je tezssi.

chtel bych ti moc poradit ,ale opravdu nevim jak a nevim ceho se chytit. Neptej se jen na tve zmatkovyte myslenkove pokusy a bud sdilnejsi a napis co presne te trapi, presne priznaky a co si uz s tim vyvadel.

Zatim ahoj a verim ze se to nejak vopravi.

2010-02-13 09:53:05

Pali to 1-2-3-4-5-6 S tim ze prvni valec je vlevo nahore (kdyz stojis k motoru celem) a druhy valec je pod nim (vlevo dole) Nechytne to z nekoika duvodu : spatne svicky (pod tlakem ve valci nehazou),spatne kabely (proskakuje jiskra mezi nimi nebo na kostru),spatny palec (praskly,v praskline se jiskra svede na kostru),pajsl v rozdelovaci (rocnikum 92-95 se to stavalo bezduvodne),zapalovaci civka v rozdelovaci (neodejde,pokud nemeris tlaky ve valci se zapojenymi konektory rozdelovace),pumpa nedodava palivo,brutalne rozhozene rozvody (me se to stalo, kazde vackove kolo ma 2 pismena,z jedne strany L a z druhe R. Kdyz si stoupnes celem k rozvodum,tak vackove kolo po prave ruce MUSI byt otoceno pismenem L ven a kolo po leve ruce MUSI byt otoceno pismenem R ven,jinak je mezi nastavovacima znackama rozdil 8 nebo 9 zubu!) mozna sem na neco zapomel,ale pan CUIR to urcite doplni

2010-02-13 10:01:05

wesker:

jenze ono mu to prave jiskru haze, cili tu asi chyba nebude.

Cili pak pumpa a nebo blbe nastavene rozvody.

Protoze je kravina,kdyz mu to predtim jelo a ted ne a delal jen rozvody aby mu to nejelo..cili musel nede udelat chybu v rozvdech, ale ja mam zase zkusenost ,ze tyhle motory chyti na rti valce a dokonce se udrzi aji v behu. Je z toho takove silnejsi HTP :D :D bez plastoveho motoru

No uvidime co napise majitel..do te doby sou to spekulace:)

jinak vse co si napsal je samozrjme pravda..rozumis tomu stokrat vic nez ja...cili asi tak :D

2010-02-13 11:05:31

Vsadím se , že přehodil ty vačkový kola. No uvidíme ...

2010-02-13 12:21:17

To Cuir: Ale on psal ze to uvaril, mel zamrzlou vodu, nechal to zchladnout a hodil do garaze a rano uz to nenakopl. Venku to jiskru hazet muze, ale ve valci pod tlakem uz ne Ja bych preventivne vymenil svicky a kabely bych zkontroloval ve tme, zkusit startovat a sledovat jestli to neprobiji A k tem kolum,pozna se to tak,bud se na ne muze podivat primo, pokud nezadekloval rozvody, nebo vyhodit svicky, ODPOJIT ROZDELOVAC! ,protocit motor at se vypumpuje nastrikany benzin, namontovat svicky zpet, hlavne nezapomenout zapojit rozdelovac a zkusit nastartovat. Kdyz to chytne a neudrzi se, tak je to jasne

2010-02-13 13:38:28

díky za rady....abych to popsal koupil jsem to auto jezdil jsem s nim a podle mechaniků bylo v prdeli těsnění pod hlavou..... jeste jsem s ni jezdil a doleval pouze vodu....a jak byly ty velke mrazy zamrzla zrejme voda v motoru protoze jsem vyndaval hadici aby to nezamrzlo vpravo dole na chladiči čelem k autu....a ta to bohužel nevypustila jenom něco málo .....nechal jsem to přes noc a druhy den ze doliju zase vodu a pojedu tri kilometry se domluvit....tak jsem ji dolil po okraje a vyrazil a to už tam nebyl vlastně ani rozdělovač protože se to moc zahřejvalo,,,,no nastartoval jsem jedu a zachvilku ručučka nahoře takže voda se nemohla ani hnout...pak jsem jel domů tři kilometry a ručička od teploty byla až u hořejšku....přijel jsem před barák a otevřel haupnu....slyšel jsem jak se vaří....chvíli jssem počkal a potom opatrně povolil víčko v nádobce na vodu....začalo to ohromně bublat a taky praskla jedna hadička někde u termostatu....no a začalo to celé pářit.....nechal jsem to asi dvě hodky odpočinout a pak jsem se vratil nastartoval a 10metrů zajel do garáže....druhý den jsem točil točil a nic......začal jsem to teda rozebírat že vyměnim těsnění obě dvě pod hlavama a uvidí se....tak jsem shodil rozvody saní atd.....vyměnil těsnění a zase složil zpět.....koupil jsem novej rozvodak a že ho nandám.....dal jsem si kliku dole na značku.....a vačky jsou taky na značkách a i dosebe jdou tak jak mají myslím že ukazuje palec když je první válec v horní úvrati a rozvody na značkách na trojku myslel jsem že to má ukazovat na jedničku proto se ptal jak to teda pali nebo jestli někdo chcete luxusního xedose v plný palbe s stk prostě ji¨nak super bez koroze nazelenalej tak za 13000 rok 95 bych ho střelil přestávám mít na něj nervy.....může to bejt kravinka a taky nemusí.....

2010-02-13 13:42:31

***nahoře má bejt místo rozdělovače termostat jen překlep ale to vám bude jasný že bez rozdělovače by to nejelo

2010-02-13 17:37:36

dneska jsem znovu kontroloval rozvody.....takže klika na značce vačky jsou zhprávně a taky na značkách úplně přesně na zub....první válec tedy ten levej vzadu je i v horní úvrati....a palec v rozdělovači ukazuje zhruba na trojku ...benzin tam jde urcite a jiskry jsou v pořádku zkusim ještě koupit nové svíčky jsou dost oddělané....ale aby to alspon trochu chytlo to by mělo....už mě nic nenapadá snad jen že jsou zapečené kroužky jak se to přehřálo.....nevíte nějakou vychytávklu aby se nemusela sundavat hlava a měnit je? Slyšel jsem petrolej nebo něco s olejem nevíte něco o tom?

2010-02-13 20:48:08

nebudou zapecene...Jak dlouho si jel s varicim motorem? Kdyby ses pokusil nejak ten napeceny karbon rozpustit, tak ti jeho kousicky muzou jeste podrapat valce a vsechny loziska a pak to bude teprve v prdeli... No ve vicku rozdelovace sou izolovane cesticky,podivej se kam ukazuje palec a pak jdi po te cesticce kam te dovede Dyt je to jen V6, musi to jet

2010-02-13 21:17:55

kouknu na tu cesticku ale melo by to ukazovat na jednicku v na viko rozdelovače ne?a řekl bych že rozvody jsou zprávně všechno tomu nasvědčuje....když startuju jen to točí a ani neblafne ...když vytočim svíčky jsou mokré od benzínu....asi musim koupit ty nové svíčky abych mohl něco vyškrtnout...a kdyby to nemělo ty zprávné tlaky aby to vůbec nechytlo to je taky divné asi ne? Kdyby alspon trochu ale je to úplně mrtvé zkusim nalejt trochu ileje do každého válce namontuju svíčky a třeba to chytne....

2010-02-13 21:19:30

na přehřátém motoru jsem jel tri kilometry a to byla rafička na max a kousek po městě

2010-02-13 21:42:45

pockej jestli mas svicky mokre vod beneli tak ti to asi tu jiskru moc nehaze a nebo ti ju haze ve spatnej cas.

Myslim ze je na case zacit komunikovat pomoci fotek :)

ses si opravdu jistej ,ze zadni hlavu (cili jeji vackovou remenici si nastavil spravne?)

jde o to ,ze na te remenici sou celkem 3 znacky. jedna je jakoby bokem a ta patri nastavit na znacku co je tak trochu neviditelna ,kdyz je motor v aute, cili pak se pouzivaji ty dve znacky u sebe na remenici a nastavuji se k takovejm dvoum zoubkum na ventildeku co sou. Je to takova pomucka.

Uz me fakt nic nenapada.

Jinak pokud mas mokre svicky tak ti to bud nehaze jiskry a nebo je to haze nejak divne.

fakt sorry ,ale uz me nenapada nic :(

2010-02-13 21:55:58

to jsem nastavil zprávně ta řemenice vzadu o tom vim to už mi poradili a když to dám na značky sedí to používám ty dvě tečky nahoře na tu žlutou opravdu moc vidět neni ale je taky tam kde by mela být ale koukám na ty dvě značky a u té vačky blíž tam to dávám na zobáček tam je to v pohodě.....take jsem zjistil že klika když je na značce nemusi to byt ono a kdež se otoči znovu na značku o 360 tak je to teprv o.k. ale to se snadno pozná podle prvního válce v horní úvrati.....a když by to bylo zapečení je možný aby to ani neškytlo?

2010-02-13 22:52:39

ještě mě napadlo šel by nějak přehodít rozdělovač? Já myslím že ne ne? Pasuje pouze jedním směrem do vačky myslím.....a palec taky...

2010-02-14 10:35:41

rozdelovac prehodit nejde a mam pocit ,ze ani palec ne, rozdelovac ma na sobe na zobacku takovej vyrez, takze kdyz by si to daval spatne tak ho neusadis a palec je nerovnomernej trojuhelnik se skosenejma rohama, takze tez si myslim ,ze nejde nasadit spatne.

Spis me jeste napada, jestli si zapojil vsechny konektroy, jestli nahodou ti neustalo neco odpojene.


Odpovědět

1  2  3  4