Fórum - Téma


Nastavení palubního počítače u GH


Fórum 6 GH Nastavení palubního počítače u GH

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2

2012-11-05 08:31:12

Ahojte,

nevíte někdo, jak nastavit palubní počítač ohledně % +/- sledování spotřeby? Návod k I. generaci nefunguje. Po provedení popisovaného, se dostanu pouze na test přístrojové desky. Nastavovat korekci ukazatele potřeby nešlo. Nešlo se totiž dotat na ta vyší "čísla", což jsou asi stránky v menu. U GH to skončí něke u šestky a dál to nejde.

2012-11-07 13:51:33

Odpovím si sám ...

Dle .DE a .COM fóra to u GH modelů už nejde stejně jako u I. generace. Řeší se to úpravou softwaru RJ.

No po čtvrtém měsíci mám reálnou spotřebu 6.6 a BC ukazuje 6.1 tak jsem to chtěl zkorigovat ... ale i tak zlatý :)

2013-06-05 08:25:40

ahoj už jsem přišel na to jak se dostat na palubní počítač, nevíte někdo jak vynulovat spotřebu, abych věděl za kolik jezdím? mám tam pořád nějakou vysokou a chtěl bych ji vyresetovat, abych šel jakby od nuly, ale netuším jak.

Díky

2013-06-05 10:56:52

Jinn7: Najeď pravou šipkou na volantu na PC, potom si zvol nahoru nebo dolů co chceš smazat a podrž na volantu déle tlačítko SET

Mazdár

2013-06-05 12:39:59

díkec, jsi můj zachránce :)

2013-06-12 09:38:37

ahoj, možná je to trochu off, ale pořád se to týká palubního počítače tak jsem nechtěl zakládat nové téma.

Asi se mi zbláznil palubní počítač, předevčírem jsem zkoušel jet na spotřebu a dostal jsem se po 50km na krásných 5,3, ale jízda byla tedy šílená, nicméně včera jsem to zkusil znovu, stejná trasa, stejný jízdní styl, ale průměrná hodnota se mi vyšplhala na 6,8 a to jsem jel fakt stejně na spotřebu a taky bez klimy, stalo se mi, že jsem to třeba rozjel a z kopce to s kvaltem pustil a skočilo mi to samo na nulu, ale včera to samý a spadlo mi to třeba jen na 1,6 nebo 2,1 apod a nebo když jsem přijíždel ke křižovatce už bez plynu tak předevčírem to spadlo na 0,0 a včera když jsem dojížděl a dobržďoval tak nejdřív na třeba 2,3 pak na 8,4 a takhle mi to pokaždý vyskákalo třeba až na 30 litrů a to bez plynu a při dobržďování... prostě se zbláznil... stalo se Vám to někomu?

Díky :)

2013-06-12 09:46:24

Nepřeplo se ti to na okamžitou spotřebu?

2013-06-12 09:58:27

jj to jo, jel jsem podle okamžitý spotřeby, ale ta průměrná mi právě stoupla z 5,3 na 6,8 a ty údaje na tý okamžitý se v průběhu jízdy takhle zbláznily právě

2013-06-12 09:59:38

jinn7: Ale okamžitá takhle neblázní. Ta se takhle chová normálně.

2013-06-12 10:02:48

no al ejde právě o to, že když jsem jel předevčírem, jel jsem třeba 80km/h a jen jsem lochatl plyn tak jsem jel třeba za 4,5 dle okamžitý a když jsem dojížděl a dobržďoval ke křižovatce tak jsem tam měl 0,0, ale včer akdyž jsel jel stejně těch 80 tak jsem se nedostal třeba po 8l a při dobrďování u křižovatky mi to spadlo třeba na 3 a pak to začalo stoupat třeba na 8 pak 12, pak skok na 24 a klidně i přes 30 a to už bez plynu a při brždění, o tohle mi jde.

Jinak samo vím, že si skáče aktuální tak bláznivě, ale tohle bylo jiný

2013-06-12 10:06:12

Žeby regenerace DPF ?

2013-06-12 10:08:16

to já právě nevím, mám první auto s DPF a mám ho chvilku :)

když regeneruje, dá o tom vědět nějaká kontrolka?

a myslel jsem že regeneruje, jen když jedu stále nad 2000 otáček, ale to je možná blbost, jen mám dojem, že jsem to někde četl :)

2013-06-12 10:11:21

Jo, tak prohledej forum. Nevím co máš za auto, takže v manuálu si najdi, co se děje když svítí kontrolka DPF, ale to už je myslím poslední varování.

Když DPF regeneruje okamžitá spotřeba se zdvojnásobí. Dobrý indikátor na to ject a ject, nestát a neklesat otáčkama pod 2000.

2013-06-12 10:14:38

ok díky, porozhlédnu se po foru

2013-06-12 11:21:26

jinn7: regenerace DPF.

u téhle verze M6ky už (asi) neplatí to o otáčkách nad 2000 rpm.

regenerace u mě trvá cca 15 km, auto při ní vykazuje vyšší okamžitou spotřebu.

2013-07-30 14:57:59

jinn7: Kontrolka probíhající regenerace žádná není, poznáš to jen podle toho pal. PC.

2013-11-29 09:37:38

Měl bych jeden dotaz, nevíte jak restartovat palubní počítač..vím, že ten dotaz tady už padl, ale u mě je trošku rozdíl v tom, že mám místo rádia vestavný panel a navigaci Pioneer..který taky ovládám právě na volantu pomocí tlačítek, včetně tlačítka SET. Jde mi pomocí šipek přepínat údaje na palubním počítači, ale už se nemůžu dostat k tomu, abych některý údaj smazal dlouhým podržením tlačítka SET. Jestli není nějak změněná fce toho tlačítka a tím pádem mi to nejde máznout..

2015-04-21 22:27:44

Díky to pomohlo! a ještě mám dotaz- JAK NASTAVÍM ČAS na hodinách ?

2015-04-22 07:01:02

stepan: Nejsem teď v autě, ale myslím že to bylo takto: 1) držet na "rádiu" Clock - rozblikají se hodiny

2) šipkou nahoru měníš hodiny a šipkou dolu minuty / ta šipka slouží i pro

změnu skladby v CD přehrávači

Tedy pokud máš klasický rádio.

2015-04-24 13:35:55

Ahojte,

ako pisal "generator" na zaciatku diskuzie, ak mam Mazdu 6 GH (r.v. 2011), tak sa da upravit PP len pomocou preprogramovania RJ ? Navod ktory tu bol popisovany na starsie mazdy (+ existuje video na youtube) na novej nefunguje. Dostanem sa k cislu 6 tusim, rozsvietia sa vsekty kontrolky (dve tusim preblikavaju zlta/zelena) a dalej sa ist neda.

Kedze aj u mna je priemerna spotreba 6.3, ale podla PP udava 5.5, potreboval by som korekciu prave o +15%.

Vedia to spravit v nejakom autorizovanom servise ? Uz to niekto upravoval cez RJ ?

Ak ano, tak kde ? Najlepsie PHA a okolie, ale inak kdekolvek v CZ/SVK ;)

Dik za odpoved.


Odpovědět

1  2