Fórum - Téma


Naše vysněná black PREMACY


Fórum O vozech našich členů Naše vysněná black PREMACY


Diskuze o vozidlu


1 ......... 13  14  15  16  17

2015-01-09 10:28:41

merlinhawk: a když odpojím aku, má motor běžet dál?

2015-01-09 11:11:58

radomiláček: myslím, že by mal, ja teda nevidím problém, kvôli ktorému by nemal ostať bežať. (sorry, že som to nenapísal hned). Uvažujem, prečo to tebe skape.

edit: asi ti nefunguje dobíjanie a všetko to ťahá z aku. Nechápem, prečo ti po výmene altíku robí to isté. RJ riadi výkon regulátora, na svoju činnosť sama potrebuje napätie. Logika mi hovorí, že ak altík nepracuje, treba overiť riadiaci signál z RJ, najlepšie priamo na svorke altíku. No neviem, aký tvar má mať tento signál, tak dobrý nie som.

2015-01-09 11:22:36

merlinhawk: tzn nedobíjí, zase. dnes vše krásně taje, zítra pod to lehnu.

2015-01-09 12:15:26

radomiláček: tak tak, zrejme zasa nedobíja, ale kde presne je príčina? môže ísť o "zacyklený" problém. To sa dá nájsť len metódou "bypass", teda rozpojovaním úsekov a ich náhradou. Mám dojem, že riadenie reglera je (elektro)impluzné, no jednako by som skúsil namerať aspoň nejaké napätie na riadiacej svorke (na altíku). Sú tam dve svorky myslím. To druhé by mal byť výstup do napäťovej sústavy a teda aj na akumulátor.

Nejaký regler pitvú tuto, nebude to ten tvoj, no aspoň niečo http://svetelektro.com/Fo...a-alternatora-t30910.html

NAŠEL SOM TO! http://www.autoelektrika....natory-jejich-specifikace. Podľa tejto stránky majú Mazdy typ D-P, to bez potrebnej techniky asi nevyšetríš, ale niečo sa zistiť dá.

V konečnom dôsledku, tvoja opakujúca sa závada môže mať príčinu v niektorom spotrebiči. Teoreticky - ak dlhodobo kolíše odber, sú veľké výkyvy v odbere, vyvolávajú sa oscilácie v regulácii, tie nemusí regler zniesť a po čase odíde. Ak som na omyle, tak prosím o vyvrátenie.

2015-01-09 13:59:27

takže jsem oblíkl prcka, posadil na místo spolujezdce a začal jsem hledat.

do altíku vede hrubý kábl +, je krytý plastovou krytkou, ta nedržela po předchozí výměně kdovíjak dobře, každopádně je trošku seškvařená, né moc, má stále šedou barvu. žíla kabelu je měděná a má klasickou zelenou barvu.

pak vedou do altíku dva kabely tenčí. jeden byl minule přerušený, ten jsme odcvakli a dali jsme nový, ale zbytek starého má izolaci buď zteřelou, nebo teplem popraskanou, pokusím se tedy nadstavit znovu a nadstavení protáhnout až do svazku, kam se dostanu.

druhý je taktéž izolace popraskaná a vlákna vypadají popraskaně taky, to opravím také.

ale prcek v autě usl a počůral se, musel jsem práci přerušit.

kontrolka dobíjení nesvítí, jen při zapnutí klíčku v zapalování problikne.

budu rád za Vaše postřehy.

2015-01-10 16:44:17

story jménem dobíjení pokračuje.

večer jsem z auta vytáhl konektor a napojil nové dráty, podařilo se mi i částečně zachovat barvy a z bílo černého a bílo zeleného mám černý a zelený. ještě jsem to obtáhl smršťovačkou a celé to dohromady poté vezmu ještě jednou. pokusím se to napájet na původní kabely co nejdále do svazku. možná to nebude zkrat alternátoru, jelikož hned vedele je čidlo oleje a tam jsem měl stejný problém, tak může být stářím, nebo teplem, budu se modlit, aby to bylo tím. držte palce. jdu rozkuchat původní starý alťas, co mi leží doma. venku leje jak z konve, takže musím vyčkat

edit: přestalo pršet. napojil jsem nové kabely, ale při zapnutí klíčku v zapalování kontrolka dobíjení pouze problikne, spolu s ní i kontrolka vody v palivu. takže žádné zlepšení, alternátor jsem vytáhl, hrubý plusový kabl jde vidět, že svařoval, šroub se lehce zlomil. jdu tedy oba alternátory rozdělat a uvidím.

DOTAZ PRO ZNALCE je v okruhu dobíjení nějaké relé či pojistka, dle manuálu jsem nic nenašel.

koment k fotu: samostatný drát je ten, co byl v autě, včetně konektoru, nad tím již nové dráty pro jistotu obtažené smršťovačkou

2015-01-11 21:16:21

story dnes pokračovala. Obrovský dík patří Magnettovi

Magnetto byl včera do večera v práci, poté na pohotovosti se zubem, přesto dnes šel do garáže, kde má druhé BJ in progress, vymontoval z něj alternátor, naložil ho a přijel mi pomoci to zkusit namontovat. Po montáži přišel okamžik pravdy a velké napětí - dobíjíme všechny kontrolky svítí jak mají, stále nechápu, že když je něco s altíkem, nesvítí ani kontrolka vody v pal. systému ale to je jedno. Teď jede Magnetto domů a ráno jde do práce. Tomu říkám pomoc kamaráda a moc mu za to děkuji.

 Magnetto  
2015-01-12 01:55:44

radomiláček: Rádo se stalo . Jak říkáš "kamaráda". Jsi můj velký kamarád a i když to nemám zrovna 100km, přijedu klidně i o půlnoci. Lidi si mají pomáhat ale většina na to .

Každopádně jsem rád že Premacy zase jede a jsi mobilní. Myslím že ta tvoje si zasloužila resuscitaci v podobě "nového" altíku.

I

2015-01-12 04:41:54

magnetto: sikovni kluci

2015-01-12 08:17:33

jj, stále se na klubu najdou lidi ochotni pomoci

2015-01-13 01:24:13

Mazdar všichni,hledal jsem hledal,leč můj problém nenašel.Troška deště se sněhem a já chtěl na Premasce pustit zadní stěrač a ejhle nefunguje.Chtěl jsem to rozebrat,ale ta matka pod tou gumou je celkem fest zarezlá.Nechtěl jsem moc zabrat ,aby to neodneslo zadní sklo.Dá se s tím něco dělat ?? Řešil tu už někdo něco podobného ?? Nebo flexa,uřezat a dát nový ?? Díky za jakýkoli postřeh či radu

 Magnetto  
2015-01-13 03:00:08

wolverine001: Nefunkční motorek zde řešil Rado a myslím že odvedená práce je více než výborná - zadní stěrač mu funguje

  • Rozhodně doporučuji: Občas stěrač pustit (nejen v zimě ale i v létě).
  • Rozhodně nedoporučuji: Řezat flexou (vibrace mohou způsobit prasknutí skla a jiskry ti sklo popálí - pokud by jsi popáleniny následně "čistil" / škrabal, tak ti po strupech vzniknou dírky jako po svařování u skla)

Na zkorodovanou matku bych určitě nejdříve použil několikanásobné ošetření odrezovačem a následně zkusil rázem povolit.

2015-01-13 08:41:17

wolverine001: toto je vlákno věnované čistě mému vozu, ale odpovím ti. kdyby jsi hledal, tak návod na opravu motorku jsem zde dával, mrkni v levém rozcestníku na skupiny a tam v naší MPV skupině návod najdeš. já jsem taky musel zabrat, měl jsem stejnou obavu, nakonec pomohl kříž na kola, ale závit moc nadšený nebyl, ale přežil. v nejhorším to vymontuj, díru zalep a pošli mi to, samo budeš muset zaplatit i poštu z5 já ti to zrepasuji. to už by jsme domluvili interkou.

2015-02-25 11:29:21

tak vše už je připraveno na prodej, teď už jen přemýšlím, jestli to nebude lepší postavit z5 na origo podvozek, ono ten snížený nemusí každému vyhovovat. dnes prostuduji ceny na inzerátech a začnu pomalu prodávat držte mi palce, ať tuto nepříjemnost mám rychle za sebou.

pokud by se někdo chtěl zeptat, co koupím, tak asi nic, potřebuji peníze dát na zákrok na jedné klinice, který žádná pojišťovna nehradí. pokud prodám za slušnou cenu, tak mi sice něco zbyde, ale max tak na felicii.

 Magnetto  
2015-02-25 12:14:21

radomiláček: Znám situaci a vím že zdraví je přednější ale takový kousek jako máš ty jsem od dob co operuji na klubu neviděl.

Asi by bylo nejlepší kdyby ji koupil nějaký fanda nebo nadšenec, než nějaký lempl který to neumí zhodnotit a použije to na vožení dřeva nebo cementu čímž auto zničí.

Mít peníze navíc, hned ji beru protože kdo neviděl na vlastní oči, neví co máš za kousek.

Podvozek bych nechal až po domluvě s kupujícím. Třeba ji využije na cestování po dálnici což je lepší s nízkým. Do města ale na retardéry to moc vhodné není..

2015-02-25 12:55:42

magnetto: díky. ono asi kupující nebude čekat, než to přehodím.

 Magnetto  
2015-02-25 13:18:59

radomiláček: To jasný ale spíš jsem myslel že by to mohl koupit i vč. orig. pružin a pak si je vyměnit. No, uvidíš. Snad to bude někdo z klubu kdo tomu rozumí a udrží ji minimálně v takovém stavu jako máš do teď

2015-02-25 13:31:45

magnetto: raději někdo mimo klub, nechci ji pak už vidět a měnit si to asi nikdo nebude, to by bylo moje mínus při prodeji, nějak se rozhodnu.

 Magnetto  
2015-02-26 14:05:41

radomiláček: Asi máš pravdu. V každém případě je mi to líto páč je to auto k tobě pasující jak pr*el na hrnec

2015-02-26 17:11:55

magnetto: prodáno, ani ne 24hod od podání inzerátu, vyhlašuji státní smutek.


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17