Fórum - Téma


Škubání při 4000 ot./ min. a chyba P0300


Fórum 6 GG / GY Škubání při 4000 ot./ min. a chyba P0300

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 6 GG / GY  |  Naše vozidla



2012-07-19 09:02:04

zdarec lidi mam mazdu 6 MPS v nizkych otackach jede bez problemu ale jakmile se dostanu na 4 tis. tak zacne cukat a uz se vic nevytoci zajmavy je ze to pri volnobehu nedela (de az do omezovace) jo a hlasi to chybu P0300....jestli stim mate nekdo skusenosti tak plis poradte diky..

2012-08-01 12:49:44

Zkontroluj filtry, jak vzduchový tak palivový. Vypadá to na špatnou dodávku medií do motoru. Dalším problémem jsou patrně vstřiky, tzn, mohou být zanesené a při vysokých otáčkách dávají špatné množství paliva. Chyba je popsána jako "náhodné problémy se zapalováním". Tady máš pár rad navíc, pokud zvládáš angličtinu. http://www.youtube.com/watch?v=9b_AGBtDdGE

http://www.fixya.com/cars...or_codes_p0300_p0302_mean

MAX6  
J.
2012-08-01 14:29:48

Ahoj,podobnej prolém jsme teď řešili s Jendounem na jeho M6 MPS. Ještě ti to mělo vypsat chybu kterej z těch válců nezapaluje (P0301 až P0304). Problém může bejt hodně věcí:

1) špatný svíčky - M6 MPS má speciální svíčky,který v ČR prodává jen Mazda (FOMOCO) a nebo je dotáhnout z USA protože tam je pro MazdaSpeed vyrábí NGK

2) špatný cívky - proměřit,případně zkusit proházet (to by jsi musel ale vědět ten druhej chybovej kód určující válec)

3) špatný palivo - pokud dýl jezdíš na 95 tak je to jasný,nebo jsi mohl natankovat šmejdskou 100

4) nefunkční vstřiky - Jendoun tenhle problém vyřešil ručnim vyčištěnim vstřikovače na 2 válci,občas pomůže Motul Injection Clean (případně výměna vstřikovače - 5000Kč)

2012-08-01 16:49:35

jj u me pomohlo vyndat ten vstrikovac a ocistit technickym benzinem. ale nejdriv vyzkousej ten motul jak psal max.

2012-08-01 18:23:07

kdyz tak ti pak muzu sepsat takovej postup, jak jsem to delal,teda pokud se pustis do cistevi vstriku... da se to udelat za den doma na dvorecku :D jen je potreba dat novi tesneni na sani a skrtici klapku a doporucujou vymenit podlozku pod vstrikem ( ale na tu jsem se vyprd) . ja ten vstrik nechal jako posledni moznost, vymenil jsem svicky, prohazel jsem civky a stale chyba zapalovani na 2 valci, jeste jsem vymenil vzduchovej filtr a pomohl mi i ten motul , jak psal max ale jen docasne. pak me to skubani nastvalo natolik ze jsem si rek ze to rozeberu a zkusim to... ze spoda toho vstriku jsem mel 2 dirky jedna byla vetsi a ta druha nesi nebyla pod nanosem usazenych spalin ani videt... tak jsem to ocistil a od ty doby mi to neskube... udelal jsem jen ten jeden ( na valci co hlasil chybu) je to minimalne dva tejdy co jsem to udelal a zatim ani naznak po cukani

2012-08-24 09:30:58

zdarec lidicky tak sem skusil vycistit ty vstriky ale vycistil sem jenom tri protoze se mi povedlo u 4 vstriku strhnout tu hvezdicku na sroubu takze az bude cas tak to este rozdelam a vycistim je znova vsechny....jendoun jak si prosim cistil ty vstriky ja sem ne nen opucivat benzinem ale dirka tam ucpana nebyla(mam tam jenom jednu dirku)o dost se to potom zlepsilo ale melo to strasne vysokej volnobech tak sem odpojil baterku a uz to na zase normalni volnobech ale prijde mi ze to dela zase skoro stejne...a este se chci zeptat kde se u tyhle mazdy nachazi palivovej filtr popripade naky stranky kde se da koupit....diky za odpovedi

2012-09-16 18:40:21

cau lidi tak sem stim byl u kamose rozdelali sme to a prisli sme na to ze jeden vstrik je uplne ucpanej ze z nej nevylezla ani kapicka benzinu tak to napichnul na kompresor zapojili sme vstrik na elektriku a kdyz sem zacal startovat tak tam nahnal vzduch a krasne se to vycistilo uz to ani necukne ...kdyby chtel nekdo podrobnej navod tak napiste...cau

2017-01-17 13:29:34

M6 MPS P0300 chyba .. Zdravim zakladam nove tema protoze sem nenasel nikde nic o chybe P0300 kterou mne vyhodnotila diagnostika...pri startovani dlouho toci ale pouze kdyz je tepla ale ne hned po vypnuti cca po pulhodinovem odstati po zahrati dlouho startuje :( jinak studeny starty jak nic..ted zacla svitit i Kontrolka motoru a hlasi to prave tuhle vyse zminovanou chybu uz se Vam to nekomu stalo diky za rady.. nedavno sem to u balvina mel na chcek a nic nezjistili jen me vycistili klapku a tot vse jinak mazda ma 130 000km nedavno sem delal origo svicky jinak vse origo stav..jeste jednou diky

2017-01-17 18:21:13

mps666: ahoj, žádnou chybu mi moje starty ani nic jiného zatím nevyhodilo *knock knock* ale co jsem koukal, tak u tohohle kódu to může být miliarda věcí... na anglických fórech toho je hodně...

Nejjednodušší/nejlevnější možnost co tam někdo zmiňoval byla výměna teploměru chl. kapaliny.

Kdy ti to tu chybu vyhodilo/začla svítít kontrolka?

2017-01-18 00:51:20

Nechápu proč zakládáte duplicitní téma. Očividně jste špatně hledal

Téma přesouvám sem

2017-01-19 21:31:20

zdravím hoši potřebuji poradit když měním těsnění pod hlavou tak se mají nebo doporučují měnit i šrouby ? mužu dát ty staré ? stojí skoro 3000 kč

xpetr74: mazda 6 2.0 td

2017-01-19 21:49:48

Prosím vás naposledy - nedělejte tu douobleposty a když chcete něco dopsat, editujte předchozí příspěvek. Od tohoto tu možnost máte. Díky

2017-01-19 21:51:12

magnetto: aha tak příště

2017-01-20 08:26:16

magnetto: spíš než doublepost mi vrtá hlavou, jak se výměna těsnění pod hlavou / šroubů týká chyby P0300


Odpovědět