Fórum - Téma


MX6 písty


Fórum MX-6 II GE MX6 písty

Informace o modelu: Mazda MX-6 II GE



2010-02-23 10:18:09

Pits, budu měnit pístní kroužky atd...ale narazil jsem na zajímavou věc která by mi mohla zvednout koníky

Motor FS2 2.0 benzín DOHC 9 : 1 (116 PS) 5500 83 x 92 1992 - 2000

Motor FS 2.0 benzín DOHC 9.7 : 1 (131 PS) 6000 83 x 92 2001 - 2003

Stejné motory, stejné vrtání i zdvih, jen kompresní poměr je vyšší a výkon také, takže bych řekl, že je rozdíl pouze v pístech. Tak mě napadlo, že bych sehnal písty a zkusil to vyměnit, když už to budu mít rozebrané

Otázka - jak to vidíte vy? Nemá někdo náhodou písty z motorou FS Mazda 626 5. generace, GF 130PS???

2010-02-23 11:25:38

Nu právě, stačilo by sehnat manuál na GF 130 ps a kouknout na rozměry pístu a ojnic...a porovnat to... jediné co by mohlo býti jiné je ještě hlava.

2010-02-23 12:12:21

nejak to nechapu....kdyz je vsechno stejne tak jak dosahli vetsiho vykonu a kompresniho pomeru ? Neco nekde musi bejt mensi nebo vetsi. Kazdopadne se to urcite bude lisit jeste vstrikama a tim padem i dobou vstriku paliva, cili ridici jednotkou a tim padem aji komplet kabelazi, protoze predpokladam ,ze redukci na RJ se ti nebude chtet delat, protoze ten neskutecnej oser s tim zmerit vsechny draty, pak to poprepojovat na tu novou RJ si nedovedu ani predstavit a hlavne by tam bylo tolik spoju a tolik moznejch pricin poruchy ,ze je lepsi vymenit celej kabelovej svazek.

Takze ja bych se tak neradoval.

2010-02-23 12:15:26

myslím že ten výkonější motor bude mít i jinou ŘJ a taky bude mít narozdíl od slabšího VRIS

2010-02-23 12:26:56

To si právě nemyslim....vstřikovače atd. jsou stejné. Právě proto si myslim, že je to těma pístama, když vrtání a zdvih jsou stejné ale komprese je větší. Chtělo by to nějakej GF vrak

2010-02-23 15:28:41

a ta tvoje VRIS má? že jsou stejné vstřiky ještě nic neznamená

2010-02-23 15:51:12

Má...

Pokud by ty písty z FS GF byly méně vypouklé než z FS2 tak by výsledek byl stejný jako kdybych snížil hlavu. Proto se ptám jestli někdo nemá skušenost s tim 130ps motorem.

2010-02-23 16:10:55

určitě když je jiná komprese tak sou jiné písty mazda to řeší tímto způsobem

2010-02-23 16:20:03

Nu a teď je ještě sehnat Na FS2 je seženu a nejsou ani drahý ale FS jsou nesehnatelné...

2010-02-23 17:34:02

Vše se dá sehnat stačí jen chtít. Jsou to písty i hlava. Když dáš písty tak hlava stačí dvakrát zbrousit. Spodek motoru by to měl vydžet , ale ty koníky tam všechny nedostaneš. Něco to hodí ,ale ne vše.

2010-02-23 18:35:02

To jsem chtěl vědět Tak víš co..když už to budu mít rozebrané tak proč to nevyměnit...a hlava zbrousnout by neměl být problém páč ji stejně nechám repásnout.

2010-02-24 10:39:04

Tady máš celej dobrej motor 2.0i GT 100KW http://www.otomoto.cz/ind...hp?sect=show&id=C10398663

a nebo ti stačí sehnat z mazdy GF 2.0i GT ty s označením GT jsou všechny 100KW taky jsem do svojí mazdy sehnal motor s ŘJ z GT pač ten starý byl úúúúplně v pitche.. ale abych řek pravdu nějak moc velkej rozdíl ve výkonu jsem nepoznal...

2010-02-24 10:39:51

PS..ale má najeto docela

2010-02-24 10:41:35

Jinak označení pro tyhle motory co mají 100KW je FS2C

2010-02-24 17:46:45

Vykon neni jen o pistech, kdyz zvednes kompresni pomer a nechas ostatni veci bez uprav, stoupne maximalne kroutak a to ne o moc... Rozdil bude jeste v mapach RJ, mozna v casovani a velikosti ventilu

2010-02-25 00:10:41

to Wesker víš jak když si někdo nedá říct........

2010-02-25 06:50:44

Mno já se dozvěděl od Mazda GURU, že jedinej rozdíl je v pístech a hlavě....ale bohužel úprava padá, páč to neni rychle sehnatelné a já potřebuju jezdit....škoda...


Odpovědět