Fórum - Téma


MX3 změna řídící jednotky


Fórum MX-3 MX3 změna řídící jednotky

Informace o modelu: Mazda MX-3



2008-02-21 20:55:12

Zdravím mám dotaz nemáte někdo zkušenosti s výměnou řídící jednotky z 66Kw na 74Kw. A také jsem se chtěl zeptat na jiné barvy budíků a podsvícení

2008-02-23 09:21:10

z vymenou ridiccivh jedntek moc zkusenosti nemam jelikoz bych do toho radeji moc nedloubal delal jsem neco na mercedesu a pak uz se to nerozjelo tak po teti zkusenosti uz do ridicich jednotek nedlobu je to celkem drahy spas potom.

2008-02-23 09:22:30

jo a co se tyce budiku tak zkus trochu prolistovat dikusi myslim ze to uz tam bylo nekde .

nevim jakto myslis jako podsviceni se da zmenit vymenou diot npř a poleb budiku se dataky newkde koupit nebo tak.nebo jak to myslis presne??

2008-02-23 10:43:02

pokud si budeš měnit žárovečky v budících a nebudeš tam dávat polepi tak ti budou stačit rozptilové diodky..ale pokud tam budeš dávat polep tak bych tam dal určitě no sakra ted si nemůžu pspomenout jak se jmenuji!! no tak pokud řekneš v obchodě že nechceš rozptilové tak to bude jasný já mám stím zk že tam mám jak polep tak i rozptylové no a neprosvítí me to skoro vubec když jedu večír tak se musím dívat tak 2 s abych rozpoznal kolik jedu...ale vyřešil sem to jinak a funguje to super..no a pokud tam budes dávat polep tak velice opatrně velice já sem byl opatrnej ale nestačilo to...otáčkoměr mi ukazuje o 1000ot víc a nádrž ani nepavit...dej si na tom hodně záležet protože potom je to zbytečná další práce....

2008-02-23 17:38:10

tak to mas dobry o 1000 vice

2008-02-25 18:17:30

no ani neprav..ale tak otáčky sou v pohodě..ale ¨nejhorší je ručička na nádrži!!kuna jedna..musím to co nejdřív spravitprotže jak sem tam dal ty polepi a pak jak sem jezdil no zničeho nic mi nechtela nastartovat..vubec jenom štěkala říkám benál tam je ručička ukazuje že jo pak baterku sem nabíjel zkoušel sem či neprobíjí pak sem vyplachoval hadici od benalu no zkoušel co se dáasi týden sem nejezdil až sem došel k nádrži zkontrolovat či motorek faká!!no otovřu ji a benál nikde mě mohlo trefit!!jako děs ted sem se naučil odhadovat ale musím se na to mrknout

2008-02-26 11:48:04

Se změnou řídící jednotky to pozitivně nevidím. Pokuď je přesně k motoru B6 tak by to mělo bejt v poho, ale nikdy sem žádnou jinou neviděl k B6. Jestli tam chceš dát z B6D tak tam je jiná kabeláž a hlavně je to jinej motor. To už by pak nejelo.

Změna podsvětlení ? De to udělat ale je to fuška. Já je třeba mám (viz můj profil)

Seřídit ručičky po výměně polepů či změně podsvětlení je důležité vědět jak na to. Budu popisovat moje zkušenosti. O tachometru jsem věděl, že prostě kam ho vrazím odtatud měří. Takže stačí dát přesně na nulu. Teploměr je přesně vodorovně po zahřátí takže jsem jezdil nějakej čas a pak jsem ho dal vodorovně, palivoměr jsem dělal už odhadem. Věděl jsem kde mi svítí hladový oko, takže sem tam měl benzínu tak aby se mi rozsvítilo. Dal sem ho tam .... je trošinku mimo, ale už jsem si zvyk. Otáčkoměr se nejlíp seřizuje omezovačem. Musíte vědět kdy chytá. U 1,6 mrkačky při 6500 ot, u GT mrkačky při 7800 ot. Prostě sešlápnete plynb na podlahu a dáte to na tydle otáčky a ukazuje naprosto přesně

2008-02-26 16:17:03

takže doplnim horyse:

jednudužší je si přehodit ručičky přes zarážky a počkat kam spadnou tam je sundat a pak zase stejně nasadit, palivoměr a teplotu změřit podle multimetru jaký tam je odpor při jakém stavu atd a podle toho se to dá přesně nasadit a nemusí se pak nic zkoušet atd...

2008-02-26 17:23:48

je to věc jak sem to dělal já ... tu uvádím. Pokuď na to někdo má lepší řešení může to zde napsat ... proto je to diskuze. Ať si ten kdo to chce dělat vybere sám

2008-02-26 18:17:17

JJ díky tak jsem myslel, že to podsvícení bude jednodužší, ale asi ne. Jinak známej bude řídící jednotku měnit na svém tak počkám a uvidím jak to dopadne. Pak hned dám vědět.

2008-02-28 23:17:27

no tak co se týče té ŘJ tak to nebude tak jednoduché protože by si taky musel vyměnit váhu vzduchu rozdělovač a možná i lambda sondu mají totiž jiný počet vývodů a jiné zapojení a pak to co skutečně dělá ten vyší výkon je jiné časování ventylů, umístění svíček ve středu spalovacího prostoru, a vyší kompresní poměr takže aby si měl vysí výkon musel by si vyměnit i hlavu a písty

2008-02-28 23:22:09

hele já sem si myslel že to bude taky jednoduchý....al e nejhorší na tom bylo místo!nevím jak je to u MX3 ale u mé mazdy 323f to byl horor zastrčit ruku do stísněného místa a ještě se strefovat tachometrem do díry hnus ruku sem měl pořezanou od ostrých hran ale ani už nevím jak ale zvládl sem to..

2008-03-01 14:32:07

Tak to díky to na to asi kašlu myslel jsem, že toho nebude tolik. Raději začnu přemýšlet o něčem jiném


Odpovědět