Fórum - Téma


MX-5 NB - Zvyšování výkonu


Fórum MX-5 II NB MX-5 NB - Zvyšování výkonu

Informace o modelu: Mazda MX-5 II NB


1  2

2010-08-31 13:31:05

Hoj mám asi problém se svým egem , tak chcu zvyšovat výkon svý MX5 Hledam uz dlouhou dobu na netu dolehčené řemenice se zmenenym pomerem, kterýma chci ted poračovat, ale kde nic tu nic. Taky nikde nevidím svody na 1.6 NB vše pouze NA a poslední věc při úpravě výfukového potrubí svody - koncovka, jak to bude s tlakama? Bude to chápat řídící jednotka a nesníží mi to výkon?...takže pro začátek 3 otazky:

1.)Kde sehnat řemenice

2.)pasujou svody z 1.6 NA i na NB?

3.)jak na výfukové potrubí popř. případné úpravy ECU

Díky

2010-08-31 19:05:33

ničím z toho co chceš udělat nezvedneš výkon, pokud opravdu chceš zvednout výkon jsou jen 2 cesty bud turbo nebo kompresor na všechno ostatní zapomen

2010-09-01 12:24:33

A co vše doporučuješ když turbo (myslím co vyměnit v motoru) aby to utahl

2010-09-01 14:17:37

jinak odlehčováním neodpružených částí se dá neco málo ke zrychlení přidat...navíc s upraveným poměrem si motor "ukradne" více výkonu pro sebe...jinac myslim ze by na zavodních autech neodlehcovali řemenice, setrvačník a podobně...

2010-09-01 22:45:52

upravovat na motoru nemusíš nic spíš jen de o to jestli ten tvůj motor má ostřiky pístů pokud tam máš B6 tak ten je má jináč kladky a setrvák se odlehčují z uplně jiného důvodu a změnit poměry na kladkách no tak s tím zjískáš 1-2 koně ale v nízkých otáčkách nebudeš dobíjet takže to néni moc o zvyšování výkonu

2010-09-02 06:03:07

kompresor je dobrá věc

http://davidvo.rajce.idne...pohoda_2010/#100_9159.JPG

2010-09-02 09:03:41

no to asi jo ale koštuje uplně jiné prachy než turbo a pak ubírá výkon na klice kdyžto turbo bere výkon z výfukových plynů kde využívá zbytkový tlak který by odešel bez užitku

2010-09-02 12:54:28

ale zase na kompresoru nepocítíš turbo díru...jinak co doporucujete vyměnit v motoru kdyz takhle razantne turbem nebo kompresorrem navysim výkon? prosím nepiste bláboly typu turbo tam nebdavej nebo kompresor...ej to me rozhodnuti a ted bych jen rad vedel co zaroven vymenit v motoru popr za jake jine dily...díky

2010-09-02 20:05:16

záleží v jakém stavu ten motor máš,co vím tak u hond vnitřnosti motoru oturbení zvládnou do cca 220 koní,ale renda ti k tomu vzhledem k jeho oturbené mx3 řekne mnohem víc

2010-09-02 20:18:18

to urcite...ale B6T je seriove v turbu...ja chcu udělat naky ten konik na nepřeplňovaném motoru...

2010-09-02 20:19:29

ADix si to přečti kousek víš nic vyměnovat nebo upravovat nemusíš teda pokud je motor v pořádku stačí tam jen přidat turbo a nějaký blbosti kolem nebo tam dej ten kompresor záleží kolik máš na to peněz

2010-09-03 14:19:41

Aha tak to sme se asi spatně pochopili...nebo spíš jen já :-D takže B6 a B6T je rozdil jen v tom že na ten motor hodili turbo? Takže žádne uipravy klikovky ventilu pistu a podobně? Jen Turbo (cely set samozřejmě) a pak řídící jednotka...ale s tou zas bude u mě problém pač v tom se já neyznám tak k tomu budu potřebovat nějaké rady...jako uECU popř kde o dokážou přeladit a podobně

2010-09-03 21:46:08

B6t má oproti klasickému B6 nízkokompresní písty mají větší vybrání, aby se snížila komprese, takže ten motor se ochotněji roztáčí v nižších otáčkách kdy ještě nefouká turbo a pak taky ti dovolí plnit válce větším tlakem jináč má stejnou lkiku a stejné ojnice a až na drobné odchylky i blok motoru je stejný co se týče ůprav ECU ty nejsou potřeba motor se dovybaví regulátorem tlaku turba a případně i regulátorem tlaku paliva a pak se dá všechno nastavit mechanicky

2010-09-04 01:53:44

Super tak to se mi zacina libit...ted jen sehnat nekoho kdo by mi to po mem nasazeni pomohl doladit a jazdáááá

2010-09-04 12:27:18

no proto by si si měl dát do profilu odkud že to jsi

2010-09-04 14:11:32

jj hned napravím...jinak Ostravsko přesněji Orlová

2010-09-08 06:10:46

Hele co se týká ostřiku válců...B6tky je mají?

2010-09-17 15:44:46

B6 DOHC je mají jestli je mají i SOHC nevím a jestli je mají 8ventily to můžu zjistit

2010-09-18 12:51:11

to se mi vubec nezda, ze by B6T a B6 at uz SOHC nebo DOHC melo stejny ojnice a kliku. kdyz si vemu ze BPT a BP jsou taky stejny motory, tak ojnice i kliku maji jinou, mozna na pohled stejnou, ale rozdil je v kovani.

2010-09-24 22:11:33

jsou stejné kliky jsou lité ojnice si ted nevzpomenu musel bych ce mrknout


Odpovědět

1  2