Fórum - Téma


MX-5 NB - Swap 1.9 VVT za 1.6 v MX-5


Fórum MX-5 II NB MX-5 NB - Swap 1.9 VVT za 1.6 v MX-5

Informace o modelu: Mazda MX-5 II NB



2009-07-18 13:57:13

Zdravim

mám tu volnej motor z 03' NB-FL (1.9 VVT, 107 KW) a chtěl bych ho dát místo 1.6 kterou mám v mé NB. V mazdě mi dali kontakt na homologační centrum SCC, kde mi vypíší vše co je potřeba přepsat v TP. To co chci zjistit je, jestli je tu někdo kdo pracuje v Mazdě a byl by schopný říct mi, jestli úřady chtějí nějakou kontrolu provedení práce v servisu a co to kdyžtak stojí a obnáší?

Předem díky!

2009-07-18 19:58:34

je potřeba si uvědomit jestli je to fakt nezbytně nutný, jelikož s.aní je s tím docela dost, nehledě že je potřeba vyměnit nejen motor ale i elektriku, převodovku, spojku, nápravy, brzdy, etc.. tím ale sranda zdaleka nekončí je potřeba aby všechno do puntíku pasovalo dohromady.. tzn elektrika.. pokud možno stejná výbava jak v autě který je dárcem motoru tak i v tom autě který je příjemce motoru... to je všechno potřeba zvážit a uvědomit si

v třetí řadě... když to do někoho flákneš zaniká ti povinný... pokud to bude vážný zranění nebo smrťák automaticky de dneska auto na expertízu ke znalcům a potom je docela prů.er když zjistěj že tam tenhle motor v týhle kastli vlastně nemá co dělat.

a konečně za čtvrtý... když si spočítáš VŠECHNY náklady... to znamená.. i s tou homologací... což by teoreticky mohl odpadnout problém č 3... OVŠEM.. za ty prachy... nevím nevím jestli nebude lepší si koupit tu samou se silnějším motorem... PROTOŽE.. tě to asi vyjde vo dost dráž.. myslím i stou homologací..

I přesto.. pokud se do toho pustíš tak držím palce

2009-07-19 01:47:26

zvažuju to, jelikož homologace ze strany hom. centra stojí 2500,- (dostanu všechny papíry pro inspektorát, ptal jsem se, protože inspektorát potom požaduje buď kontrolu v mazdě nebo provedení swapu v mazdě) a k tomu co je potřeba vyměnit, mám motor s kabeláží, jednotku, převodovku (i když by pasovala i ta moje), kardan, diferák(lsd oproti mému obyč) nápravy i brzdy, takže tohle mě netíží. Chtěl bych v mazdě větší výkon a tohle by v případě, že by nebylo potřeba nechat to udělat v mazdě, nejlepší nárůst výkonu za cenu(1.6 má 108 hp, 1.9 má ~148 hp).

2009-08-12 01:22:04

Bych řekl, že musíš mít v ruce nějaký papír že do danýho typu auta se montoval i tenhle silnější motor a pak s tim budeš muset na technickou prohlídku, kde překontrolujou typ motoru a zkouknou to jestli to technicky odpovídá a vystaví ti nějakej papír s kterým si pak dojdeš na úřad, kde ti to už jenom přepíšou v techničáku.Myslim že ale největší problém bude v tom že píšeš že máš motor z FLka a auto máš obyčejný NBčko, takže tenhle motor se do tvýho auta vlastně nikdy nemontoval. Je to sice jenom facelift, ale kdo ví jak se to bere. Nejlepší bude když zavoláš na technickou a zeptáš se tam na to, tohle jsou jen takový mí dedukce. Jinak já mít tenhle motor doma tak bych nic neřešil a už vím co bych dělal o víkendu, jestli píšeš že máš i všechnu elektriku tak to tak složitý prohodit nebude, ty motory jsu téměř identický a dohromady se to vždyckynějak splácá .Druhá věc je skutečně ta bouračka, to by bylo s takovým autem potom v řiti.


Odpovědět