Fórum - Téma


Multimedialni system, hudba atd.


Fórum CX-5 Multimedialni system, hudba atd.

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11

2014-10-25 19:20:31

Tak to je jasný, protože Samohýl.

2014-10-25 19:43:23

shr3k: Tak to je jasný Mně jsou jasný jiný věci - tohle mi jasný není. Beru to, ale nevěděl jsem to. Kam tedy v Brně nebo okolí chodit servisovat?

2014-10-25 19:56:48

matez007: já věděl, že si na mě Shr3k vzpomene Jezdím jinam protože jsem nejednou věděl víc než prodejce z Fryštáku, párkrát jsem dostal špatné info a pokud jde o to nepovedené přehrávání mp3, řešil jsem to v IVOSu několikrát a na jejich zprávu o tom, že se Mazda pokusila o nápravu a mám přijet na servis, čekám dodnes. Když jsem chtěl rychlou prohlídku motorového prostoru po návštěvě kuny, měli čas až za týden. Zavolal jsem do Zlína, ti na takovou mimořádku čas našli. Od té doby o mně ve Fryštáku neslyšeli.

2014-10-25 20:22:17

bob.bob: No - proč jsem jako jeden z bonusů při nákupu dostal 30% slevu na servis je mi jako brňákovi jasné Ale mimo to jsem tedy s nimi měl komunikaci dobrou. Ale je pravda, že jsem kromě výkupu a prodeje s nimi zatím žádnou jinou neměl Byl jsem už i v Brně kam to mám nejblíže (kvůli nějaké prkotině) a jistili se, abych přišel zase

MaTez007, 2014-10-25 19:43:23 napsal:

shr3k: Tak to je jasný .. Mně jsou jasný jiný věci - tohle mi jasný není. Beru to, ale nevěděl jsem to. Kam tedy v Brně nebo okolí chodit servisovat?

2014-10-25 20:24:41

matez007: To nevím, jedině získat tajné informace, jak dopadli mechanici z jednotlivých servisů v posledním Mazda Masters...

2014-10-25 21:53:04

shr3k: O tajné informace ještě v této oblasti nestojím Jak jsem psal - dealerovi jsem předal požadavek a dostal jsem obratem odpověď:

"Děkuji za informaci. Váš dotaz jsem předal na technické oddělení Mazda ČR, nyní musíme vyčkat na jejich vyjádření."

Budu informovat o průběhu a samozřejmě budu kontaktovat i jiné servisní střediska - uvidíme.

MaTez007, 2014-10-25 21:53:04 napsal:

shr3k: O tajné informace ještě v této oblasti nestojím .. Jak jsem psal - dealerovi jsem předal požadavek a dostal jsem obratem odpověď:

"Děkuji za informaci. Váš dotaz jsem předal na technické oddělení Mazda ČR, nyní musíme vyčkat na jejich vyjádření."

Budu informovat o průběhu a samozřejmě budu kontaktovat i jiné servisní střediska - uvidíme.

2014-10-26 11:48:43

To je teda vohnout, místo toho, aby se podíval do seznamu servisních informací, objednal modul s novým firmware a do 14 dní ti ho vyměnil a poslal zpět, bude to psát na "technické oddělení"...

2014-10-28 17:00:38

matez007: Když jsem se ptal v IVOSu před prázdninami na to co míní Mazda dělat se zkripleným přehráváním mp3, tak jsem se dozvěděl:

"Víme o tom, takto systém funguje od zavedení hlasového ovládání, který má větší nároky na paměť, a načítání dat z externího disku (tedy i telefonu) je tak v některých případech pomalejší. Problém bude vyřešen u nové fáze, která bude ve výrobě koncem roku."

Tak jsem zvědavý, co objevného pro IVOS a majitele CX-5 přinese odpověď z technického oddělení Mazda ČR.

2014-10-28 20:10:27

bob.bob: tak jako - mně ani tak nevadí to, že s tím nikdo nic nedělá, ale dokáže mne doběla rozžhavit ta arogance, kdy jsou každému schopni tvrdit, že nevědí o co se jedná a že se s tím ještě nesetkali...včera jsem kontaktoval ještě další servis (Auto Balvin) s tím, že mám ten a ten probléma chci aby objednali BT modul s novým softwarem a kdy si mohu přijít na výměnu. Tak nejdřív, že objednají co je třeba a dají mi vědět, kdy si mám přijít na výměnu a následně mne začal zpovídat co to vlastně dělá..jak se to projevuje a už jsem viděl, že se zase budou tvářit jako mrtvý brouk....no...nenechám to tak - štve mne to...

2014-10-28 20:36:44

matez007: Kontaktoval jsem Mazdu ČR přímo a reakce z jejich strany je, že je to mrzí. To je vše. Ani náznak řešení. Takže ne, že je to mrzí, ale je jim to jedno.

Pohrávám si s myšlenkou napsat dopis přímo výrobci. Oni možná ani netuší, jaké "hvězdné" zastoupení v ČR mají. Ten ignorantský přístup považuju za mnohem větší problém než nějaké technické problémy.

2014-10-28 20:51:25

bob.bob: Dobrá, ale..na jaře tu někdo psal, že to vše rozmázne v médiích - Ty si zase pohráváš s myšlenkou napsat dopis přímo výrobci....proč tedy něco z toho neudělat?

Pořád tu jen všichni dupeme a nic z toho - takže nechat si Mazdu nebo ji vrátit?

Kamarád má Kawasaki motorku....psal přímo výrobci a stejně mu nikdo neodepsal....

2014-10-29 08:14:37

matez007: Já jsem to psal, protože Mazda neustále oddalovala termín vydání opravy, resp. nejprve vůbec odmítala chyby přehrávání akceptovat jako chyby. Opravu (výše zmíněný firmware), která se řeší výměnou Bluetooth modulu a odesláním starého modulu zpět do servisního střediska, Mazda vydala až v červenci. Hned vzápětí se ovšem ukázalo, že něco ona oprava opravila, ale celkově to zůstává např. pro iPod totálně nepoužitelné. Vzhledem k tomu, že teď přijdou facelifty 6 i CX-5 s jiným systémem z trojky, nepředpokládám, že by s tím starým systémem ještě něco dělala, spíš bude dělat mrtvého brouka.

2014-10-29 08:34:42

shr3k: Hmm..rozumím tedy dobře tomu, že problém tedy vyřešen nebyl? Sakra - nemám problém napsat výrobci, ale jak dát dohromady konkrétní lidi, jejich konkrétní problémy a sliby, které od svých dealerů dostali?

To tu Mazdu tedy nemám moc dlouho na to, že už mne začíná štvát Aut jsem už vystřídal bezpočet (lepších, horších - nových - starších, moje poslední bylo Orlando od Chevroletu - sice auto "obyčejnější", ale za 4 roky co jsem je měl (od novotí do najetí 120t) jsem s ním neměl jediný problém a i to přehrávání fungovalo přesně tak jak se tu snažíme všichni docílit.

2014-10-29 08:50:57

Ahoj pánové, osobně jsem měl od začátku problém s Bluetooth modulem, přehrávání bylo scela tragické. Obzvlášť pkud autem denně najezdíte spoustu kilometrů a vždy po vypnutí zapnutí motoru hraje první písnička.Hrůza obzvlášť pokud máte na flešce/tel dost hudby. Toto jsem stále reklamoval a při každé návštěvě Mazdy jsem se zmínil, že to nefunguje. Je to 3 týdny, kdy mi zavolali, "jestli jsem ten Co má problémy s rádiem". Dostal jsem informaci, že mají řešení, abych auto přistavil. Nakonec si pro něj přijeli sami a odpoledne mi jej dovezli (i umyté a vyčištěné). Ihned jsem začal zkoušet přehrávání hudby. Musím říci, že nyní si již rádio pamatuje, kde skončila písnička a umí pokračovat kde skočila. Obecně je rádio rychlejší... Takže spokojenost. velká, nějaké řešení opravdu asi existuje. Což ovšem nemění nic na faktu, že miltimediální systém Mazdy CX5 je její největší slabinou a přijde mi jako z roku 2006 prostě pravěk. Mohu srovnávat a prostě na rok 2013/14 je to prostě hrůza.

Drejcik

dad
2014-10-29 08:51:54

Je fakt, že v tomto směru Mazda moc pokroková není. Já už jsem to poznal s předchozí M5 před cca. 5 lety, kde bylo vestavěné handsfree totálně nepoužitelné ať už kvůli nutnosti zadávat kontakty jednotlivě hlasem , nebo kvůli velmi špatnému mikrofonu, kdy mě nikdo neslyšel. Řešil jsem to tenkrát rezignací na tuto "vymoženost a instalací Parrota. Nebo ten téměř nepoužitelný dešťový senzor...

Je však vidět, že ani pár let tomu moc nepomohlo a Mazda pořád do svých aut montuje rádoby hi-tech technologie, které ale fungují tak nějak napůl, což mě u výrobce ze země, která ještě nedávno v tomto směru udávala trendy, dost štve.

Co se týká BT modulu, nechal jsem si ho také vyměnit, ale kromě toho, že tedy přehrávání z USB začne na posledním přehr. místě, všechny ostatní nectnosti zůstaly a je to stejně na hranici použitelnosti (dlouhá prodleva před spuštěním přehrávání, zmatené číslování skladeb atd.).

Já jsem nakonec zvolil přehrávání přes BT z mobilu, který mám v nabíjecím stojánku, což je o něco použitelnější, protože se o vše stará Android a jediné mínus tohoto řešení je opět pro mě nepochopitelné čekání po každém spárování telefonu cca. 2 minuty než se sesynchronizují kontakty. Do té doby nelze přehrávání spustit.

Takže obecně bych konstatoval, že na rok 2014 je celý tento systém dost out.

edit. než jsem dopsal příspěvek tak Drejcik napsal hodně podobný

2014-10-29 14:46:53

Napsal jsem svému prodejci následující e-mail:

"...Napsal jste mi, že můj požadavek předáváte technickému oddělení Mazda ČR - nechápu, proč? (tedy chápu, že jste to předal, nechápu však, proč s tím obchodní zastoupení mazda ČR už dávno něco neudělalo).

Na internetových diskusích jsem potkal již desítky lidí, kteří se snaží individuálně (a to i s Vámi) předestřený problém přehrávání MP3 souborů (načítání, napojení atd.) reklamovat a žádat o řešení.

Proč se Mazda ČR snaží dělat v této věci "mrtvého brouka”? Proč na ně jako prodejci netlačíte, aby žádali výrobce o vyřešení? Nebo již vyřešeno bylo a je třeba provést zásah do desítek vozů a to stojí peníze, tzn. nechce se jim do toho?

Jak jsem psal - jsem v kontaktu s desítkami lidí, kteří jsou rozhodnuti to takto nenechat a žádat co nejdříve řešení (někdo má známé v odborných motoristických časopisech, někdo chce psát přímo výrobci a upozornit jej na přístup zastoupení Mazda ČR) - myslím si, že když se nespokojení zákazníci sdruží, slyšet je bude. Proč to chtějí nechat dojít tak daleko?

Však to že výrobek nefunguje tak jak bylo deklarováno je v neposlední řadě i důvod k jeho vrácení.

Máme snad jako celek, který není spokojen s deklarovanými funkcemi - částí výrobku žádat kompletní výměnu multimediálního systému za systém jiný - funkční?

Povězte mi na to Váš názor, ať vím jak dále postupovat."

Než budeme postupovat dál (a začnu shánět jména lidí, kterým to vadí tak jako mně) - uvidíme co se dozvím.

dub
2014-10-30 11:23:55

matez007: nic.. já psal dovozci několikrát, vždy přišla nějaká neurčitá fráze..tak držím palce

2014-10-30 11:44:30

dub: Já se právě tím jak jsem to napsal snažil naznačit, že se neurčitou odpovědí odbýt nenechám a po odeslání jsem měl do půl hodiny telefonát s konkrétním řešením - jak účinné bude, poinformuji jakmile proběhne. V podstatě se však jedná opět o již popisovanou výměnu BT modulu a software, který to ovládá. Trošku jsem nepochopil požadavk, že musím přijet 2x s tím, že napoprvé si vyfotí přesný model toho modulu, který tam mám a dle kterého to budou objednávat (tím focením se pobavila i má dcera. Prý už k tomu mají i aktuální servisní informaci.

Pokud to však vyřeší jen něco a zbytek nic moc (tak jako to tu bylo již popisováno), určitě se nenechám odbýt - však ať mi to vymění za audio do Bosse pokud funguje bezporblémově - je mi jedno jak to vyřeší.

2014-10-30 12:29:26

matez007: A teď už se řešení nebrání ani můj nejbližší servis a naštěstí si nechtějí nic fotit Poslal jsem jim e-mailem potřebné informace, objednají co je třeba a v pondělí mi to na počkání vymění - jsem skeptik, ale uvidíme.

2014-11-03 20:57:34

matez007: V pátek jsem objednaný na výmenu modulu - dám vědět co vyřeší a co budu požadovat následně.

Resp: zkoušel jste někdo to vyměnit za něco jiného? Alpine nebo nějaká ta android verze?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11