Fórum - Téma


Mráz a moje šestka


Fórum 6 GG / GY Mráz a moje šestka

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 6  7  8  9  10

2010-03-07 23:08:58

Koukal jsem, Karle na tvoje fotky. S prvni seskou jsi mel "stest" na samy blbecky, co? Tak doufam, ze nova seska to rozlomi. Ale zajimalo by me jestli se zmenilo zpracovani u te novy sesky?

2010-03-07 23:35:06

Nová šestka je po opravě, někdo nám ji narval cca 15cm dlouhý škrábanec a promáčknutí pod nádrží. Lehce odřené dveře na stejné straně a na druhé demontován kryt zrcátka, bez jiného poškození.

Z havárky hrazené lakování, vytažení, kytování atd... škoda 25tis. plus 5tis spoluúčast a kryt zrcátka vyšel na necelých 5tis.

Jinak vše OK, všechny tři. M6 I.generace má původní baterku a stále bez problémů :)

M6 II. generace má dosti měkký lak, nenajíždět do závějí a hromad sněhu :D a trochu nám vylétla spotřeba, prý to má jezdit za 5L, heh jsme na 9víti, ale 80% město. Dám vědět, až se vrátí z Rakouska, za kolik to jela.

2010-03-08 15:00:27

Vi.tO: tak koukám, že máš doma pěkné mazdí stádečko hlavně ať slouží

Mě již od další Mazdy tyto zkušenosti odrazují, nějak jsem ztratil důvěru v lepší dílenskou kvalitu. Prakticky moc toho nenajezdím a ani si radši nepředstavuji, jak by auto vypadalo, kdybych jezdil 50tis. km ročně...

2010-03-08 15:51:04

Co se týká úpravy lemů u M6 tak , aby nějaká ta léta provozu vydržela, tak musím souhlasit s tím co zde napsala Doris. Přikládám fotku lemů (sorry že jsem správně nezaostřil )u mé M6 po svolávačce (asi po 30 tis km provozu). Já jsem to auto takhle koupil, ale měl jsem sundané i podběhy a vypadá, že je to udělané poměrně poctivě. I přesto jsem si to zevnitř ještě natřel několika vrstvami Stone chipu.

Samper: Takže lemy bych na závěr všeho lakování potáhl tím polyuretanem. Opravdu je to asi nejlepší řešení. Kamínek už jenom od takto upraveného lemu jen odbrnkne...

Je zvláštní, jak různými více či méně poctivými metodami se upravují lemy skrz autorizované servisy Mazda

2010-03-09 09:51:12

Neví někdo, jak dlouhá byla, či je záruka na karosérii u M6 I. generace? Že bych to zkusil reklamovat :)

doris  
Doris
2010-03-09 11:18:34

Mám pocit, že 11 let, ale musíš mít v servisní knížce zapsanou každoroční kontrolu autorizákem, jinak to bohužel neuznají. Ta záruka je ale úsměvná, když tato auta už mají zhnilou karoseriii ani ne v polovině dané doby.

Jinak děkuji všem za ohlasy k mé práci, celkem mne péče o auta baví, tak se snažím si je udržovat. Nicméně spolyká to dost času a mnohé se dělá jen kvůli laxnímu přístupu výrobce, který šetřil na nepravém místě.

2010-03-15 22:03:17

Tak už jsem si myslel že Mazda se vykašlala na antikorozní ochranu a vzorem je koncern který byl za ni chválen. Jenže bejvávalo přátelé... pokud jste spílali Mazdě že po 5 letech máte na autě korozi tak si počtěte: u VW to řeší po 3 letech provozu Dnešní auta stojí za ... http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=113582

doris  
Doris
2010-03-15 22:54:19

Jj, dnes už se moc na trvanlivost výrobků nehledí, spíše naopak, aby mohli výrobci stále prodávat nová auta. S tou korozí to vidím prioritně na nešťastný způsob údržby cest v zimě u nás a občas i chybu majitelů, kteří dávají zasolená auta do teplé garáže v domnění, jak autu prospívají..... Sůl a kameny dokážou zničit cokoliv a vyšší teplota korozi výrazně urychlí. Auta provozována v zemích, kde se nesolí cesty, takové problémy nemají, nebo jen minimálně a po dlouhé době. Jenže výrobci to neřeší a nepřízpůsobují auta pro dané země tak, jak by bylo vhodné, tudíž je situace jaká je.

2010-03-16 16:39:11

Asi mas pravdu Doris, ja som kupil nasu M6 z Talianska z oblasti Alp a auto ma 6 rokov a pred touto zimou na nom neboli stopy hrdze na lakovanych castiach kastne (neratam vyfuk a pod.), v Talianskych Alpach sa vraj nesoli.

2010-03-16 23:57:57

A jéje, tak už i VW koroduje takže ta kvalita je vážně v p...i (pardon). Alespoň to nejsou nosné části, jak vidím, tak chronická vada pátých dveří. Takže nyní zůstává etalonem antikorozní ochrany Audi a Volvo...?

Kdepak, dnešní auta vážně stojí za prd (řekl bych to tvrdšeji). Jeden šit vedle druhýho, ať je to kterákoli značka. Hlavně že nám cpou svoje eco nesmysly jako na běžícím pásu a na kvalitu přes všechno to zelený lupení zapomínají...

2010-03-19 18:32:12

Asi před týdne mi začalo něco mezi syčením a pískaním někde zespod, pod řidičem. Nová šestka je celá zadeklovaná a vůbec mě nenapadá, co by to mohlo být. Nemá na to vliv sešlápnutá spojka. Řazení funguje normálně. Nejvíc je to slyšet, když je auto studené. Netušíte někdo, co by to mohlo, nebo kam se zaměřit ????

2010-10-26 11:55:58

Napadlo ma oprasit tuto debatu preto, lebo sa blizi zima a dobre si pamatam z pred roka na jeden nedostatok, ktory ma strasne ale strasne stval...a to su "mrazy a dvere"

To strasne trieskanie s mojimi dverami a nepochopene pohlady majitelov oskrabavajucich si svoje tdi-cka

Uz som kupil aj vazelinu a nepomohlo nic... Trochu mi vadi, ze M6 vo svojej dobe skoro milionove auto a dvere sa mu v zime krutia a (ne)zatvaraju ako v š120, no hruza...co ale sa da stym robit??

2012-02-02 12:10:18

no hruza, dnes rano to iste... myslel som ze mi okna vypadnu... co stym?

2012-02-02 13:50:16

Nic takového nepozoruji, nebylo tvoje auto bourané?

2012-02-02 15:00:57

Auto bolo burane, ale robilo mi to aj predtym. Vies zvlastne natom je ze mi to robia vsetky 4 dvere. Tuto zimu mi to urobilo len 3krat a to prave vytchto poslednych dnoch.. Tak ztoho usudzujem, ze od urcitej teploty pod nulou..

MAX6  
J.
2012-02-02 15:04:45

marioco: Tohle jsem viděl u 121 1997 a bylo to zapříčiněný jednak opotřebovanýma pantama dveří a lehounce povolenýma zámkama ve dveřích. Taky to dělalo jen v zimě. Na panty jsme se vyprdli,ale zámky a ty očka co do nich zapadali jsme dotáhly a vše OK.

2012-02-02 15:57:15

marioco: Jj, přesně to samé. Venku -17°C, partyja na parkovišti z posledních sil startuje Citrony apod. ohavnosti, já přijdu, nastartuju napoprvé jak by bylo +30°C (chvíli jsem se to učil, ale už vím jak na to), všichni čumí jak je to možné a ve finále třískám dveřama, jak bych měl Žigula z pětasedmdesátého roku...

2012-02-02 17:28:53

u me to same a taky me to stve

2012-02-02 21:18:28

Koukám, že všichni ten samej problém co já. U mě je to , ale opačně, nejdřív třískám dveřma a až pak nastartuju

2012-02-03 08:15:42

Tak chlapi vidim, ze to poznate.. tie sroby podotahovane mam..vcera som kupil silikonovy sprej a skusil som vystruiekat z vonku vsetko co bolo vidno, zamky, tesnenie a dnes rano plny ocakavania, to iste..z vonku sa staci dotoho opret a zacvakne, ale znutra musim tresnut. Kolega automechanik mi vravel ze mam dat dole tapacir z dvery a vystriekat tym silikonom vsetky mechanicke veci okolo zamku, vraj to je tym ze to primrza..

Nemam garaz a stacilo mi vcerajsie striekanie na parkovisku, tak to budem musiet odlozit na teplejsie casy..chlapi treba to vyskusat, inak uz neviem


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10