Fórum - Téma


MPV intercooler plný oleje


Fórum MPV II LW MPV intercooler plný oleje

Informace o modelu: Mazda MPV II LW



2015-05-31 06:29:59

Zdravim,poslední dobou mi pres přední naraznik protika olej.nevěděl sem od kud,az sem vydal plastovy podbeh a intercooler byl celej potecenej od oleje.myslel sem,ze mam v háji turbo,ale to je v super stavu...žádný vůle.potkal se s tím někdo?

2015-05-31 11:48:58

johnnykingo: Ahoj, řešil jsem stejný problém. U těchto motorizací rády Intercoolery praskají, jedině nový. Pokud máš známého za nákupku někde, dá se sehnat i za 3500 (Elite), jinak je to celkem šupa

2015-05-31 12:06:44

Me spis drtí to,ze tam vůbec nějaký olej teče

http://www.aci.cz/2700418...c-205-198-64-_d53601.html

2015-05-31 13:41:46

johnnykingo: No s tím neuděláš nic, jedině výměna za jiný, ale nový, někde z vrakárny bych nekupoval, mohlo by být zase jen na chvíli a jsi tam, kde jsi byl.

2015-06-02 02:52:46

johnnykingo: Očividně zase luxusní rady Olej nemá v intercooleru co dělat...

Vezmi to od začátku: Turbo nasává vzduch do intercooleru a dále do klapky > Kde by se jinde než u turba které je mazané olejem vzal olej? > Kudy natekl olej do intercooleru? > Turbem??

Nevím kdo ti řekl že máš turbo OK ale asi se mýlil protože stejnou závadu jsem zjistil na předchozím autě (Golf IV) a turbo bylo tak KO že to slušně nelze popsat. Zavčas bych ho vyměnil jinak ti nasaje olej a turbo dostane takové nekontrolované točky že ho ničím nezastavíš a můžeš do něj rvát klacky jako do drtičky... Samozřejmě bych rád upozornil že při výměně turba se těš na komplet čištění hadic, intercooleru, trubek atd...

2015-06-02 05:03:25

Jenze turbo i trubky SOU suchý.zadnej olej sem v nich nenašel,jen je potecenej intercooler.

2015-06-02 06:41:21

johnnykingo: To že jsou trubky suché neznamená vůbec nic. Pokud máš vše v čistotě jak píšeš, mrkni na klapku v jakém je stavu... Tam určitě nějaký olej bude.

Jinak, nevěřím tomu že by se do intercooleru dostal olej jinak, leda že by ho někdo před tebou zakonzervoval olejem

Jak jsem napsal, olej tam nejde po litrech, nýbrž v pomyslné "rose" stejně jako třeba u "Oil Catch Tank" u kterého mám také hadice suché a čisté ale kodenzované výpary s sebou stahují olejovou rosu které se právě v tom "OCT" zachytí a "zkapalní"...

Samozřejmě ti přeji aby bylo turbo OK a olej v IC byl pouze stečený z přepadu kde víko ventilů tahá olejové výpady zpět do sání čímž steče olej do IC... Však ale mrkni dobře v jakém jsou stavy hadic / trubek od turba k intercooleru a od intercooleru ke klapce.


Odpovědět