Fórum - Téma


::: Motorsport & Performance :::


Fórum Skupiny ::: Motorsport & Performance :::



Diskuze skupiny: ::: Petrol-Heads :::

1  2  3  4

MAX6  
J.
2013-12-16 15:25:58

deri: Zkus tam porovnat Mazdu: Mazdaspeed Protege a Nissana 350Z. Podle tohodle videa je to jasný jak to dopadne,ale zajímalo by mě jak je to tabulkově:

2002 Mazda Protege Turbo Vs. 2005 full bolt-on 350z

2002 blue mazda protege mods:

50 trim turbo

upgraded intercooler

8psi

running super rich untuned

on junkyard engine while building his forged low compression motor for 18 psi

2005 nissan 350z

full exhaust nox hks replica

pop charger

intake pipe

lightweight underdrive pulleys

kinetic intake manifold

400 dollar headers

(the mazda took out the 350z by a full car length)

2013-12-16 17:08:10

max6: Jak tak koukám, tak ta mazda v tom videu je dost silně poladěná, takže to tabulkový moc neodpovídá

MAX6  
J.
2013-12-16 17:35:32

deri: A tak to má bejt

2013-12-16 17:39:54

max6: no já bych chtěl (celkem asi v horizontu pár let) šestku provětrat na brzdě a pak začít s nějakejma power modifikacema, pak to změřit znova -> nechat vyladit soft ŘJ a ještě jednou změřit

MAX6  
J.
2013-12-16 17:48:22

deri: Hele kluci z nissan clubu teď byly někde v polsku na upgradu mapy v ŘJ s Primerou 2.0VE,která ale jela na mapách klasický 2.0DE (vyměnili jen motor a ne ŘJ). Celkem tam u nich museli udělat cca 13 novejch bodů. Co novej bod v mapě to jedno měření na brzdě a vyšlo je to prej na nějakejch 13000Kč. Vyladily ty motory na 205koní.takže to musí bejt docela masox.

2013-12-16 17:52:48

max6: tak já naštěstí motor měnit nebudu jenom nejspíš to, co je k němu přišroubovaný zepředu, zezadu a z boku , ale že to ladění může bejt v řádu 10000 s tim tak nějak počítám. Těch 200 koní to by byla taková vysněná hranice, co ještě neni někde v úrovni úplně scifi a internaly v motoru by o těch 25kW víc než je stock stav taky podle mě měly vydržet.

2013-12-17 18:36:05

Mazda Rx7 4-rotor race car. The making of a Defined Autoworks Beast. [Offical Video]

Never before seen footage showing the assembly/start-up of our custom 4-rotor. It is the first 4-rotor since the 787b to use triple spark plugs per rotor. It is also the first since the 787 to feature telescoping intake manifold. Custom made slide throttle body system. A world first however is the use of a center main bearing and 4-piece eccentric shaft. Quick specs- 9.7:1 rotors, lightened and race clearanced. Race main bearings, and race rotor bearings, ceramic NRS 2mm apex seals. Custom stationary gears, Full custom Peripheral Port in each rotor housing (defined auto), Aluminum side housings for reduced weight. Needle roller bearing in the center housing.

4- Piece eccentric shaft 0:47

Dynamic engine balancing 1:23

Variable length intake 2:20

Engine assembly 2:32

Rotor rotation 3:49

Slide throttle 4:00

4-rotor startup and idle 4:30

All footage and editing was done by Defined Autoworks. Music by Ivan Torrent.

www.DefinedAutoworks.com

Contact us at 614-592-7991 we build any type of rotary powerplant to the highest standards.

See the build thread here-

2014-01-05 12:59:28

Máme tu novej rok, tak se pochlubte jaký chystáte úpravy na novou motoristickou sezónu

U mě to krom novejch pneu bude primárně asi úprava airboxu na větší průtok (odstranění rezonanční komory/tuning zdarma) a pak až se našetří nějaký peníze, tak stabilizátory a vejfuck

PS: přidejte se taky ostatní do skupiny

2014-01-05 14:37:27

deri: Ahoj, ja už mám doma Blow-off ventil Greedy,který se teď chystám zabudovat. Co nejdřív podle peněz Fujitu kit sání a potom bych si nejraději nechal udělat od Laityngu na zakázku výfuk. Ještě přemýšlím o zkráceným řazení a koženky na kapotu proti kamínkům. Dál bych nejraději koupil novou originál hlavici řadící páky, origo pedály a možná origo koberečky i s vanou. Ale obávám, že tohle všechno letos nestihnu a hlavně bych si musel vzít půjčku

2014-01-05 19:20:08

pegas: koukám taky pěkný plány

Mě to nedalo, a do realizace Airbox modu sem se pustil už dneska a s výsledkem jsem zatim spokojenej.

Jedná se o fyzickou demontáž rezonanční komory pod airboxem, přepážky v airboxu a systému klapky VAD v airboxu (Odstraní se pouze klapka. Ventil a hadičky nutno nechatna místě jinak naskočí CEL), čímž se dosáhne většího přísunu vzduchu k filtru a navíc je vzduch dole v prostoru kde normálně je rezonanční komora studenější než nahoře pod kapotou.

Při běžném cestovním stylu jízdy není rozdíl moc patrný, ale jakmile se víc šlápne na plyn, tak od nějakejch 3000 otáček se pod kapotou probudí pěkná bestie a ten zvuk je fakt paráda

Každopádně, když už jsem to měl rozebraný, tak sem se kouknul i na klapku, a zjistil sem, že to tam mám všude pěkně zasviněný od oleje , takže taky plánuju na hadičku odvětrání hlavy napojit Oil Catch Can. Když jsem si posvítil dolu do sacích svodů, tak jsem tam zahlíd dokonce malej olejovej bazén

Na prvních dvou fotkách je napravo výstup od EGR (směs výfukových plynů a oleje tam dělá pěknej sajrajt)

Na poslední fotce všechny díly, které jsem odmontoval z airboxu (je to vlastně i taková příprava na CAI, kdy je také rezonanční komoru nutné odstranit a pro dobrej přístup k tomu je nejlepší sundat celej nárazník)

2014-01-05 19:56:29

deri: Hezký nepřemýšlel jsi,že EGR ventil zaslepíš? Oil catch tank jsem měl na bývalém autě, kde jsem měl taky olej v sání. V sání byly speciální klapky, které se tím olejem se vším možným sarjatem mohli zaseknout, fungovalo to parádně. Četl jsem to na internetu, ty jsi se to taky někde dočetl, nebo zkoušíš?

Teď jsem si šahal do svodu z mezichladiče a zatím jsem olej nenašel. Možná časem mezichladič vyhodím a zkusím jestli v něm přeco jen olej není, divil bych se kdyby nebyl.

2014-01-05 20:08:28

pegas: jo o zaslepení EGR taky uvažuju, ale zatím to nechám bejt, než začnu třeba řešit sací svody.

O catch tanku uvažuju už delší dobu, ale když sem dneska viděl ten hegeš v tom sání, tak to asi opravdu zrealizuju.

MAX6  
J.
2014-01-05 20:27:50

Já toho mám v plánu tolik,že ani nevim jestli spíš nekoupim jinej auťák Ale asi takhle. Pokud zhodnotim,že ten muj vůz ještě něco vydrží a bude při mě stát štěstina,tak plán mám následující (od č.1 do č.5).Každopádně neni to jen na letos. Nejdelší je nákup dílů. Pokud se teda rozhodnu,že do toho půjdu,tak jen co bude všecko nakoupený (3/4 až 10000 let),tak přestavba by měla bejt otázkou 1,5-2 měsíců podle toho jak na tom bude motorářská firma.

1. nákup razantně silnějších šroubů hlavy - s těma originálama by mi mohly písty nafackovat

2. koupení pevnějšího a stabilnějšího těsnění pod hlavu od firmy Cometic Gaskets

3. nákup kovaných pístů Arias (s kompresnim poměrem buď 10.7:1 nebo 11.1:1 podle stavu motoru) a kovaných ojnic Paulter

4. kvůli těm pístům a ojnicím znovuvyvážení klikovky - doufám že to uměj v řevnici jinak jsem v pr... a budu jí asi brousit doma pilníkem

5. přes jeden kontakt necham přemapovat a hlavně přečasovat celou ECU - tuhle úpravu by měla zvádnout současná ŘJ bez nutnosti dokupovat přídavnou

Každopádně vim,že asi úplně první investice v letošnim roce bude nákup silent bloků motoru od AVR,protože t originální už jsou v háji a při rozjezdu už mi začínaj bouchat kola a nepotřebuju aby mi prasknul diferák ve spojení.

2014-01-05 21:13:05

Maxi tak koukám, že až se jednou objevíš v Mostě, tak ti rozhodně moje šestka nebude stíhat To natrhneš zadek i ReXům

MAX6  
J.
2014-01-05 21:19:22

deri: Až na tohle našetřim,tak dojde ropa a zhasne slunce

Ale plán je to hezkej ne ?

2014-01-05 21:22:50

max6: Jo plán je to hezkej já bych měl v plánu taky víc věcí, ale na to než dojde tak se asi taky dřív auto rozpadne

Každopádně já už se celkem těšim na jarní Most. Můj cíl je dostat se pod 2:15 (zatim sem na 2:17,1) nejspíš budou nový pneu, takže to snad bude trochu líp držet. (pokud nebude sníh)

2014-01-22 22:52:36

No dopr.... 26b 4rotor Turbo s nitrem to musí bejt neskutečný prase auto

Carl Thompson's GS300 Quadrotor Driftmashine - As of August 2013

A compilation of the videos available from Carl's amazing rotor beast. Some say, this car puts out more than 1300hp.

PLEASE, check out the channels shown in the video. Those guys are the real heroes who provide us with amazing footage

2014-02-16 21:19:30

For all PetrolHeads, kdo se nemůžou dočkat na novou motoristickou sezónu.

Zatim je to teda neofiko, ale vypadá to, že nám asi letos season začne v Mostě ještě dříve než se čekalo a to už 22. března

V Dubnu to pak bude víkend 5.-6. Brno, tam to vypadá s datem jako jistota, ale po loňskejch zkušenostech s počasim není nikdy nic stoprocentní.

2014-02-25 21:35:08

Takže nejnovější informace z Autodromu Most o dnech jízd/testování pro veřejnost:

Jízdy pro veřejnost:

V době od 20.února do 9.března 2014 bude závodní dráha z důvodu úpravy bezpečnostních zón uzavřena.

Cena 25 min. do 31.března 2014

AUTO = 660,- Kč

MOTO = 420,- Kč

Ve dnech 10.,11.,12.,13.,14.,17.,18.,19.března 2014 je možnost jízd dle telefonické domluvy.

21.3.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 17.00 hod. AUTO / MOTO(dle telefonické domluvy)

22.3.2014 Den otevřených dveří 09.00-17.00 AUTO - 10 min. jízdy = 150,- Kč

24.3.2014 11.00-16.00 hod. AUTO

27.3.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 17.00 hod. AUTO

28.3.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 17.00 hod. AUTO

31.3.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 18.00 hod. TRUCK / AUTO

Cena 25 min. od 1.dubna 2014 do 31.10.2014:

AUTO = 1.100,- Kč

MOTO = 700,- Kč

1.4.2014 13.00-18.00 hod. AUTO / MOTO

2.4.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 18.00 hod. AUTO

3.4.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 18.00 hod. AUTO / MOTO

4.4.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 18.00 hod. AUTO

11.4.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 18.00 hod. AUTO / MOTO

13.4.2014. volné jízdy MOTO ve skupinách 5x20min + závod - 3800,-Kč

registrace + info: http://www.racetrack.cz/terminy-a-registrace/ tel: +420 608932573

14.4.2014 09.00-13.00 a 14.00 – 18.00 hod. TRUCK / AUTO

Kontakty

00420 476 449 975

00420 737 237 413 pondělí – pátek 08.00-16.00 hod.

2014-02-25 21:58:14

asi zatapetuji Deriho důležitou zprávu, ale narazil jsem na krásnou miatu na prodej a musím se s Vámi podělit - http://mazdaroadster.net/...lectric-Powered-Miata-Red


Odpovědět

1  2  3  4