Fórum - Téma


motor žere olej a kouří


Fórum 626 GE motor žere olej a kouří

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2008-04-14 20:48:05

tak mít dole hlavu tak dát za 15 kileček nový kroužky je sranda

2008-04-15 12:31:36

Sakra tak jak je to s tím výbrusem?? Udělá se výbrus a pak nový pokovení a jiný písty nebo co ?? Pokud nejsem úplně blbej tak Nikasil vydrží tak 600 tisíc a přežije i 3 sady pístních kroužků tak proč strašíte s výbrusem??? Pár lidí co dělá mazdy řeklo že válce u těchto aut se prostě NEVYJÍŽDÍ, ale zato kroužky jdou po 150 tisících pod drn a to ty stírací..

No nic o víkendu jdu na to, zastrašit s výbrusem a tím že to bude ještě horší se jen tak nenechám

a za druhé, už 3 lidi mě potvrdili že po výměně kroužků jim kouření přestalo

2008-04-15 12:51:47

u cca 10 motorů sem pouze měnil pístní kroužky, a žádnej výbrus sem nedělal a no problem!

2008-04-15 12:57:38

koldlx: takže seš čtvrtej, díky ........ 10 motorů jo??

2008-04-15 17:08:51

Výměna je v poho...ale mám jinou závadu - jak odvzdušnim chlazení??? Musí tam být vzduch, páč občas to podle budíku začne vařit, ale voda není vroucí a neubývá a topení netopí....

2008-04-15 20:45:29

moc bych ti pral abys byl jeden z tech, ktery prekrouzkuje a ma klid... ja menil pisty i se vsema kruhama a jedine co se zmenilo ze to huli jeste vic a to uz sem najel cca 2500km takze uz by si to sednout mohlo:(

Vybrus (honovani) se dela po 0,25mm na prumeru valce, tedy origo vybrus ma 83mm, dvojka ma 83,25mm, trojka 83,5mm atd... kdyz uz budes vyndavat pisty s ojnicema, neni od veci vymenit i ojnicni salky pokud na nich uvidis nejake fleky.....

Ja osobne kdyzbych mel tohleto hnusne dylema dal resit udelam to, ze postavim jiny motor a vymenim ho...protoze to uz neni mozne, snad je nekde praskly blok....

2008-04-16 07:48:46

no a jak tlustá je vrstva toho nikasilu?? ten se sakra honovat nedá ne? Maximálně se chemicky dokonale odstraní a pak se udělá oprava bloku, výbrus a pak nová elektrolíza alů samotnej nikasil je honování.

Takže výbrus a pak novej nikasil bych pochopil, ale jen výbrus????

MAX6  
J.
2008-04-16 19:48:52

Venito: Zdravim,minule když jsme se spolu bavili,tak si psal že jsme při montování nových gufer mohli zaměnit výfukový a sací. Ptal jsem se na to v prodejně náhradních dílů ve který jsem tyhle předtím kupoval a tam mi zdělili,že na mazdu 626 2.0i GE dělá jenom jedna barva a ta je jak na výfuk tak i na sání ? Kecaj mi nebo je to tak ?

2008-04-16 19:56:28

MAX: já měl jednu barvu a to sice zelenou..ale jinak sou rozlišený barvou proužinek

černá na výfuk, bílá na sání.

Originál sou gufera černý a zelený - v tom případě černý na sání a zelený na výfuk

2008-04-16 20:08:18

jak pise max, zelena patri na vyfuk a cerna na sani...uz sem si to proveroval

Jinak jak vidis na fotkach v tomto prizpevku, ja mel gufirka od Ajuse a byly tam barvy dve....takze nevim odkud v obchode prisly na to ze existuji jenom zelene.... pritom si spominam, ze origo v halve byly take dve barvy a ne jenom zelena.

Co se nikasilu tyce ti nejak neumim odpovedet, kdyz na zachovalem japonci sundas hlavu, tak na stenach valce vidis stopy po origo honovani tudiz sem nazoru ze na stene zadny nikasil neni.. pletu se?

2008-04-17 08:07:21

No čili já měl už gufera vyměněný za neorigo, což sem si myslel.

Možná se nikasil nedělal u všech typů ... to by mě tedy dost zajímalo!!

Neví někdo??

2008-04-19 14:38:46

pokračování

http://www.323f.cz/forum/...0&postorder=asc&highlight=

2008-04-20 09:34:59

tyjo no mazec, ty stiraci kruhy mas v horsim stavu jak sem mel ja......tak ci onak, to honovani na stenach valce ti muzu jenom zavidet, to ja uz tam nemam:( takze mam valce podstatne vic nabehane...

Vis co je nejhorsi? ze za tohle vsechno mozou debilove kteri nejsou schopni v motoru menit olej:(( nakopat do prdele a pochcat je!

Tak ti preju at vymenis kruhy a vsechno mas 100%, jinak ten zlaty povlak na stene valce tipuju ze je pouze rez z vody ktera se ti tam dostala pri sundani palice...vodnim smirkem zrnitosti 1500 ji z tama dej pryc a stenu valce poradne naulejuj....ale to budes stejne muset delat jak budes nasazovat pisty.

2012-02-15 08:33:25

Zdárec všem majitelů Mazdy 626 Combi r.v. 1999-2003. Také mi auto po studeném startu strašně kouřilo - tak asi 2-3 min anebo po ujetí tak asi 3-5 km, než se to zahřálo. Pak to odeznělo. Auto žralo hodně oleje. Ale motor byl po kompletní generálce - nebylo co řešit. Nikdo však nevěděl co s tím. Pak jsem při výměně oleje nechat přetěsnit spodní olejovou vanu motoru (Mazda nemá klasické těsnění na přírubu, ale dává se tam speciální černý těsnící tmel do drážky po obvodu příruby olejové vany). Auto okamžitě přestalo žrát olej....takže auto nežralo olej, ale olej odkapával ven, hlavně když se zahřál a byl hodně řídký. A teď to nejdůležitější: když byla olejová vana venku, vyčistili jsme léta nečištěný a zanesený tzv. odvzdušňovací kanál-drážku uvnitř olejové vany. Při motoru vchodu je ze sání ve vaně vzduchový přetlak. Přetlakový vzduch má být odtud odveden tímto odvzdušňovacím kanálem-drážkou. Je-li kanál ucpaný-zanesený, pak se vzduch tlačí jinam, než kam má - pod ventily....tam, protože s sebou bere i nespáílený olej, to tedy hodně kouří. Po vyčištění tohoto odvzdušňovacího kanálu auto okamžitě přestalo kouřit. Hodně štětstí!

Pavel České Budějovice

2012-02-20 13:57:14

mazda ma preslabene piestne kruzky aby sa predislo vybrusom dym za studena nesposobuju tesnenia ventilov ale zapecene stieracie kruzky. neodporucam do motora liat ziadne aditiva ktore maju zastavit unik oleja aj tak nefunguju a pomozu zapiec kruzky. aky ? odvzdusnovaci kanal??? myslis pretlakovy ventil? ten ale nic neodvzdusnuje ale keby sa upchal olejovy filter tak bud by ho roztrhlo alebo zadres motor to riesi ten ventil. pretlak motora ktory vznikne v dosledku spalovania je odvzdusneny na vrchu motora nazyva sa PCV. a mazda sa neodvzdusnuje motor to urobi sam vymen si termostat.

2012-08-13 14:25:49

Tak motůrek po vyměně gufírek pod ventily, přebroušení hlavy + nové těsnění a šlape bezva po ujetych 2 000 žadny úbytek oleje takže parada. Ještě jsme měnily ložiska na předku začala nepřijemně hučet a taky pohoda takže snad budem opět chvíli jezdit bez problemu :

2012-09-30 11:20:32

Ahoj.

Sice mi to nehulí tak, jak popisuje v úvodu Pivis, ale stejně si motor po startu trošku zadýmí... V jiné diskuzi mi bylo doporučeno výplach a následné použití prostředku Bishop pro uvolnění pístních kroužků. Na stránkách prodejce mají zajímavé refernece, docela bych to zkusil. Máte s tím někdo zkušenost? Po výměně bych chtěl nalít Valvoline Max Life, u kterého výrobce tvrdí, že sám o sobě ten olej snižuje kouřivost a pomáhá obnovovat těsnění, ale teď nevím, jak budou reagovat aditiva od výrobce Valvoline s přísadou Bishop. Nebude to kontraproduktivní a naopak si pak motor zaneřádím ještě víc? Nevíte? Díky za odpověď.

Pepa

2012-09-30 12:33:01

"Tonoucí se stébla chytá"

2012-10-03 19:53:33

Tak já teda nevim. Odsál jsem olej o který se mi podařilo při dolívání přelít horní rysku a auto už nekouří...


Odpovědět

1  2