Fórum - Téma


Motor za tepla skube a volnobeh je hrozn


Fórum 323 IV BA / BH Motor za tepla skube a volnobeh je hrozn

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH


1  2

2011-01-10 15:58:58

Zdravim, mam problem s Mazdou 323F 1.5 r.v.1997. za studena vse v poradku ale jakmile se motor zahreje tak zacne ztracet vykon, jako by jel pouze na tri valce a skube. Zahraty motor ma velice nizke a kolisajici otacky. Svicky, kabely svicek, rozdelovac, vaha vzduchu meneny a problem pretrvava, vubec nevim cim by to mohlo byt. A zda se mi ze ma i vetsi spotrebu. Predem dekuji za vase rady.

2011-01-10 20:59:53

Zdar.... mam mazdu 323F BA 1.5 r.v.1998 a mam uplne stejny problem s motorem... nevim, co s tim. Poradte nekdo please

2011-01-16 08:54:17

Když motor nastartuješ,slyšíš nějaké klepání?Jako kdyby narážely ventily na písty?

2011-01-16 12:38:21

Ne, ja tenhle problem nemam, zvuk ma motor celkem normalni...

2011-01-16 16:49:00

takovejhle problem taky nemam motor ma upne normalni zvuk

2011-02-08 13:57:53

Zdravim,měl sem podobný problém u Mazdy 323 F 1990 rv.- a mě to dělalo čidlo teploty chladící kapaliny,u mrkačky mělo zelenou barvu,mě to stalo 300kč...

2011-02-08 15:43:29

cau, diky za radu, treba se bude hodit. Za par dni budu davat auto k technikovi, tak treba na neco prijde..

2011-02-10 11:18:47

skus taky diagnostiku,něco může najít

2011-02-10 19:29:44

Tak uz jsem asi zjistil cim to je, v servise mi rekli, ze nejspis za to muze porucha krokoveho volnobezneho moturku. Novej prej stoji 5 tisic... takze mam radost ... Asi budu shanet na vrakovistich

2014-01-04 22:44:36

jak to tady dopadlo? mam to same,motor z5, kabely ok, viko rozdelovace nove,palec ok,svicky ok. ted sem sundal klapku,tak ji vycistim. studena chyta perfektne a jde taky ok,ale tepla zacne do 2500 skubat. na volnobeh jde obstojne,ale mohlo by to byt lepsi,bez zadrhnutí. moje cidlo teploty vody ma 3 vyvody a konektor ma tvar trojuhelniku,nevim co tam mam merit, v zadnym manualu sem tento typ nenasel. v ŘJ zadna chyba neulozena. jeste vmenim pal. filtr

2014-01-05 16:37:40

Táák hoši, problém se vyřešil sám, prostě to samo přestalo, tak jsem jezdil vesele dál a neřešil. Bohužel vám neporadím, snad budete mít taky štěstí ... Hodně zdaru

2014-01-25 01:15:10

Cus ... ja bych to videl na lambdu ... podle toho co ctu na webu a taky co mi auto vyvadi to musi byt tim ... sice jsem vymenil svicky protoze ty co jsem tam mel byly urcite jeste z vyroby ... problem byl trochu lepsi ... ale momentalne je to uplne Sajze.. a vubec to nejede...takze cekam na lambdu a uvidim co to vyvede :)

2014-01-25 14:05:56

lambda urcite na 99% to ze jsi jezdil na KO svicky,ted s velkym odporem,tak to hledalo jinou cestu,takze kde to bylo pro jiskru jednodussi ji dat tam ti to šlehá. takze to treba provalilo kabely, pak taky dost hnijou kontakty rozdelovace a zvetsuje se odtrh,dalsi kašlaní jiskry. pak uz to i znici civku v rozdelovaci.

spatna lambda chlasta jak duha ale jede,ji odpoj bude chlastat min. ale porad to jede bez prerusovaní.

2014-01-25 14:27:11

když ji odpojim nejede to vubec .. zdechne ... mam objednane .. vičko .. palec i kable.. + lambdu ... doufam ze to pomuze kdyz uz to bude za takove prachy =D

2014-01-26 16:51:33

palec je jen plech,kdyz nema kratky vystupky a zoxidovanou plochu pro uhlik,ci neni vilny na trojhranu,je nesmrtelnej. to neni jak u skodovky,ze mel ohlík,odpor

2014-01-26 16:54:02

kdyz ti lamba nepomuze,nemusis ji montovat na vyfuk,staci ji nechat venku a zapojit,jestli ma stejnej konektor,tak se domluv a vrat ji potom co ji vyzkousis.

maz chyby v rj pred zkousenim a vyblikej chyby nejdriv

2014-05-01 09:13:54

Zdar borci.Mám 323F,1.5 16v dohc,r.v.97 a taky škube za tepla asi do 2500 otáček.Velmi dobrý mechanik mi říkal po telefonu,že to může dělat EGR ventil nebo cívka v rozdělovači.A taky mi něco smrdí jako by se pálil plast či co.

2014-06-07 20:47:55

Tak se taky bohužel přidávám, za studena vše ok ale za tepla to škube, pocitově čím je venku víc teplo tak tím víc, mám ji asi 2 měsíce a když byla ještě kosa tak to nedělalo, ale teď v těch hicech už mi kolikrát při rozjezdu i chcípla, příčemž ručička na volnoběh skáče ale motor nezdechne, při náhlém přídání plynu se mi zdá že motor zezačátku jede na 3 válce.. Když začne při jízdě cukat a přidám víc plynu tak se hned chytne a jede krásně až do omezovače ... taky se mi zdá že ve vyšších ot. jsou slyšet ventily, tak mě napadá jestli to všechno nemůže dělat špatný vymezení vůle jelikož 1.5 má štelovací.. Zatím nebyl bohužel čas to nějak víc řešit ale vzhledem k tomu že auto používám každej den tak mě to docela štve... Spotřeba benzinu je super ( 6,5-7l ) takže lambdu bych asi vyloučil, s olejem to je horší, sežrala mi teď cca 0,8l na 1500km, čili mě opět napadají ty ventily...

2014-06-07 21:48:53

No tak to je dílo.Kolik to seřízení tak čítá peněz?

2014-06-07 22:00:57

To těžko říct, záleží co tam je za systém, Mazdy bohužel moc neznám... Třeba na mým starým Coltovi jsem si to seřídil sám během 15 minut, ale pokud tam jsou podložky a jsou vyšoupaný tak je to zlý, měl to takhle tatík na Focusu a zrovna levná věc to nebyla.. Nejradši bych to dal někomu kdo tomu opravdu rozumí na kontrolu, ale tady v okolí Přerova nikoho takovýho neznám


Odpovědět

1  2