Fórum - Téma


Motor se dusí


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia Motor se dusí

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia



LGF
2009-08-17 07:30:34

Dobry den

mam Mazdu Xedos 9 2.5 V6 rok 1994 a v cera me zacala zlobit.

Pri jizde po meste a neustalych rozjezdech se¨mi zacal motor jakoby dusit... prijedu na krizovatku chcipne ... kdyz jedu nizsi rychlosti a zacne se motor dusit.. tak cim vic slapu na plyn tim vic se zacne dusit, pustim plyn chvili si zachrochta a pak zase bezi... nevite nekdo cim to je?

predem dik za odpoved

2009-08-17 08:28:07

Změná názvu a kategorie

2010-09-04 20:08:26

nazdarek,neviem ti poradit ale mne to robi tiež,cuka jemne ale nie vzdy a dakedy strati zajem o poslusnost,ide len na volnobeh a po chvylke sa normalne rozbehne ,nevie poradit dakto...

2010-09-04 20:17:32

palivovy filtr? vzduchovy filtr? drži vam motor volnoběžné otáčky?

2010-09-05 20:07:09

mozna taky praskla hadice sani

2010-09-06 07:56:23

může být i zrada na zapalování...

2011-10-13 22:53:35

já měl stejnej problém, vyměnil jsem rozdělovač a mám klid. Zkus to.

2012-01-08 10:43:02

Zdravím, mám hodně podobný problém. Při rozjezdu je vše oki akorát při jízdě kdyz slápnu na plyn auto zrychluje velmi pomalu nebo ztratí výkon úplně a začne se dusit jako by tam nešlo palivo. Benzínovej filtr jsem vyměnil. Svíčky jsou oki. Začlo to dělat od doby co jsem vzal prudce levotočivou zatáčku. Benzínu je tam dost. Občas to dělá i na neutrál když stojim a vytočim motor a držim ho v otáčkách, spadne na volnoběh a po obrání plynu se zas otáčky zvednou. Je to xedos 2,5 24V 1996 máte nějaké

2012-01-08 19:39:59

Spotřeba je na tom jak? Mě napadla váha vzduchu.

2015-09-20 13:17:30

Zdravím. Také při prudkém zrychlení vynechá kolem 5000 otáček někdy vynecha ale pak se někdy chytne. A když prudce zabrzdim na semaforech tak motor chcine. Prosím o radu diky :)

2015-09-20 16:07:09

denny: co tak napsat více, servisní historie apod?

2017-01-24 00:14:37

Tyto problémy jsem měl taky. Na volnoběh motor běžel celkem v pohodě, ale po prudším přidání plynu se začal dusit, občas střílet do sání. Čistili váhu vzduchu, rozdělovač, egr, škrtící klapku, nové svíčky(bosch), nové kabely, kontrola tlaku ve válcích a nic. Byl to nakonec vadný rozdělovač!

Jenže od té doby se motor nechová úplně 100%ně.

Musí se po výměně rozdělovače na něm něco nastavit? (co já vím, třeba předstih?)

A dá se to udělat bez diagnostiky?

Protože:

Okolo 1700-1900 ot. ...né že by to cukalo, ale motor s autem trochu houpe. Jedu konstantní rychlostí třeba na 4ku v tomto rozmezí otáček a cítím jak se auto mírně houpe( jakoby někdo stál na nárazníku vzadu a snažil se houpat autem). Okolo 2000 otáček už to přestane.

A taky cítím znatelný rozdíl, když auto začne brzdit motorem. Nejvíce je to znát na nízké převodové stupně. Jedu si v klidečku, jen to lechtám, uberu plyn o 1mm a motor úplně cukne, když jde do brždění motorem. Zase o 1mm přidám plyn a zase cítím, jak motor zabere. Prostě ty přechody nejsou pěkně hladké.

Nevíte čím by to mohlo být?


Odpovědět