Fórum - Téma


Motor netáhne!


Fórum 6 GG / GY Motor netáhne!

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2015-11-23 10:48:03

pipa: Zdravim, resim ted neco podobnyho. Auto mi obcas ztrati vykon, ale po chvili se to zase spravi. Co sem tak vypozoroval, dela to taky hlavne za studena. Autum rozumim asi tak, ze vim, kam se co leje. Nicmene nasel sem nazor, ze kdyz je v turbu bordel (saze, napalenej olej,...) lopatky se muzou pridrit a pak to padne do nouzaku a jede jak Felina. To ze to dela hlavne za studena bych si pak vysvetlil tim, ze kdyz se turbo ohreje, trosku se roztahne a povoli. Lopatky pak muzou jet. Sem z Plzne a nasel sem firmu co turba cisti. Co si o tom myslite? Mohlo by to pomoct, ne? http://turboservisplzen.webnode.cz/cisteni/

2015-11-23 22:10:17

zobson: Předposlední věta je nesmysl. Turbo jede i při první sekundě nastartovaného motoru takže je ohřáté téměř okamžitě.. Zkusil bych diagnostiku než hrabat do turba. Ten nouzák odpovídá.

2015-11-24 09:46:18

magnetto: Na diagnostice sem byl (teda ne v autorizovanym servisu), nicmene zadna chyba, zadnej log v historii, tlaky podle tabulek. Rekl mi, at dorazim, az to auto zrovna nepojede (bude v nouzaku), ze snad pak neco diagnostika rekne a neco objevi. Jenze kdyz auto padne do nouzaku (je mi taky hodne divny, ze autu v nouzaku nikde nic nesviti na palubce), tak nez dojedu do servisu bude vsechno OK... :/ Myslis, ze diagnostika v autorizovanym servisu by mohla pomoct? Co se tyce toho cisteni turba - kdyz je zasrany, tak ty lopatky nemusi jit pak dobre. Pak z myho laickyho pohledu by vycisteni mohlo pomoct. Nebo proc myslis nehrabat? Tyhle stavy kdy auto jede a pak zas nejede uz me toci... :/

2015-11-24 12:45:34

No ono šáhnout do turba, může znamenat jeho repasi. Jak jsem psal. Vem za studena za táhlo lopatek u turba a uvidíš. Když půjde z lehka a bude se samo vracet, tak tubro bude v cajku. Zkontroluj všechny hadičky podtlaku. Může být šotek v tom.

2015-12-03 01:12:57

davoš: měl jsem to stejný a pod 10ⁿC to pak začalo chcipat-např v křižovatce při přeřazeni apod. Diagnostika 0 chyb, a ani v Mazdě nevěděli. Nakonec mě"zachránil" pán co má vrakáač a servis jen na Mazdy-- SVC ventil DENSO na čerpadle ( V Mazdě ho nekoupíš) dobírkou mi ho ještě ten den poslal za 4200 nikde ho levněji nekoupíšBacha na netu podvodníci nabízí podobné ("z Renaultu apod) za 2w-3tis kč Ale to je Blbnost!

2015-12-03 02:10:32

zobson: mě to dělali " saze " výfukových plynů PO ZASLEPENÍ EGRVENTILU. Až jsem namontoval budík na tlak turba,tak při jízdě max 0,4Bar ( jinak má být cca 1,3Bar. A že zaslepenym EGR cca 1,5-1,7Bar) . Měl jsem doma druhé turbo ,tak jsem ho vyzkoušel vyměnit a auto letělo jako pr... Jsem mechanik,tak mi to nedalo a to " nefunkćní" turbo jsem rozebral a zjistil: obě turbínou OK,difuzor a komora sání OK vůle hřídele turbíny minimální OK pod tlakový ventil ovládání OK,ale táhlo se téměř nehlo. Rozebral jsem komoru s lopatkami a bylizasraný, jako bych jezdil na uhlí asi po 2h s jemným ocel.kartáćkem ,1,5h pokusů bádání ( WD40,ředidel,Coca-cola,nafta,Brzdovka apod.) toho nej NA rozpuštění karbonu a čištění štětečkem +rozhýbání se vše lesko jak zrcadlo a chodilo jak nový- segmenty nastřílel měděnkou a sací část zalepil mot. silikonem,výfukovou pastou na výfuky a turbo namontoval a už cca rok sním jezdím SAMOZŘEJMĚ TY MŮŽEŠ MÍT JINOU PŘÍČINU A JÁ SE TAKY OBĆAS PLETU.


Odpovědět

1  2