Fórum - Téma


Motor mazda 3 1.6 Di Turbo


Fórum 3 I BK Motor mazda 3 1.6 Di Turbo

Informace o modelu: Mazda 3 I BK



2008-10-01 21:31:54

Muzete mi nekdo poradit kde bych mohl sehnat motor na mazdu 3 1.6 Di Turbo, nebo aspon casti hlavy motoru.

Vysypala se mi kladka u rozvodoveho remene, takze se potkalo co se potkat mohlo. Diky

2008-10-02 10:20:52

budeš muset nejspíš vyhledat na netu vrakáče z celý evropy.V mazdě mi kdysi říkali,že to takhle museli taky vyhledat ,když sháněli motor na šestku.Pokud nechceš nový což by se už vyplatilo nový auto a jak to že ti prdly rozvody?byly nový nebo si přetáhl životnost?

2008-10-03 08:36:49

Vysypala se kaldka. Najeto 110tis Doporucena vymena 240tis.

2008-10-03 12:56:09

Motor je až na části sání stejný jako Ford Focus (C-MAX) 1.6 TDci, Citroen C4 1.6 HDI, P206, 307... takže vrakáč nebo sehnat nějakou totálku...

2009-02-03 23:57:50

Ahoj chudáku Mazdáku, shit, fakt jo, kladka, to jsou stejně mrdi, já si taky myslim, že to je kravina s těma rozvodama

No asi se zeptám kolik stojí kladka rozvodů a nechám to udělat, no a mimochodem, ve 120 000 jsem musel nechat udělat výměnu vodní pumpy... asi nevíš kolik by mohla stát ta kladka co?

2009-02-04 02:46:02

na šestku stojí kolem 7000kč teda myslím,že mi to tak říkali

2009-02-04 07:29:06

Kladka u rozvodového řemene má vydržet 240 tisíc km????

2009-02-04 12:05:36

jako trojka benzin má řetěz,ale každopádně by se mělo vše kontrolovat po 100t. km,jestli někde neprosakuje olej,jestli nejsou vůle a tak.U nafty se mění rozvody kolem 120000km.

2009-02-04 23:05:43

Ahoj, tak jsem se dneska ptal a je to za 7000,- No ale stejně mi řekli, že se to dělá až po 240 000km a že případ kolegy tam ještě neměli v Palacu... Takže na to kašlu, ale jestli se to stane, tak si hold koupim 3 v benzínu no ale ta spotřeba u tý 3ječky Di je suprová 4.7, když to nehonim, když jo, tak do 5.7 se vejdu taky, takže to by mi chybělo uplně nejvíc. Škoda, že jsem nesehnal ten 2.0 Di sakra, to maj jen okolní státy, tak si pro ní zajedu no, někam do Německa.... Právě se chystám, že si koupim ještě jednu nej. 2.3i nebo 2.0i a bude se tunit a tunit měl bych tim pádem už 2 spolehlivý auta a když by se náhodou něco stalo s jednim, tak pořád zůstanu věrnej značce , ale ted v době krize si o tom můžu zatim nechat jen zdát... kdybych měl hodně peněz, tak jsem si koupil ted ten poslední model ve výbavě active a měl jsem to i s mini tuningem, škoda nechal jsem si to i vypočítat a s pojištěním a úvěrem by to bylo za 505 000,- ale už jich ani moc nebylo, 5 v republice, mluvim o sedanech. Mimochodem ta nová 3 z toho jsem uplně nasranej, se mi vůbec nelíbí, hnus, zlatá stará maska

2009-02-11 12:09:09

Dobry den muzu se zeptat zda vam turbo dela meluzinku nebo jezdi bez meluzinky jako to moje?Nevim zda je neco spatne, nebo co

2009-02-12 17:47:57

Dobrý den, jé já myslel, že si tady všichni tykáme Je fakt že teda nevim zda jsi slečna nebo paní když už jsme ty majitelé těch krásných vozítek Tak mě to dělá už od té doby co jsem to koupil, takže se nemusíš bát, teda jestli meluzínu myslíš jako by pískání tak mezi 1000-1800 otáčkama. Táhne ti to za plynem? Jak v malých tak ve vyšších otáčkách, třeba i když pojedeš 140km/h a přidáš tak by to mělo stále táhnout, u mě když jedu 170km/h tak to pořád krásně táhne za plynem, jen jednou, fakt nevim co se dělo, ale přibrzdil jsem na 110km/h kvuli omezení a jakoby turbo vyplo či co, vubec nešlo za plynem, zastavil jsem vypnul motor, pak zase nastartoval a už mám najeto zase o 20 000km víc a nestalo se to od té doby, možná nějaká nečistota ve váze vzduchu... nevim Takže pokavad to táhne hezky a jakoby píská je to normální

2010-12-05 17:55:29

Ahoj, tak tohle se mi taky přesně stalo, přepnutá klatka, trošku si škublo čerpadlo a taky se mi to potkalo na 10 ventilech, naštěstí písty to přežily, takže jsem jen nechal vyměnit vršek a přetěsnil se celej motor :-/ Teď se zase odporoučel asi posilovač řízení :-D

Jinak k tý meluzínce, od doby co tam mám K&N vložku, tak si to fouká při každym puštění plynu, otcovy to na jeho C5 dělal motor taky a kámoš mechanik to rozebral a zjistil, že Frantíci tam nějak divně udělali tu klapku na vzduch, takže se občas nepřivře nebo ten tlak pošle zpět turbu Naštěstí to prej nemusí to turbo nutně poslat do háje, jen to asi občas uteče tam ... Jinak mile vzpomínám na svojí 323F BJ, do který se jen měnil olej a tankoval benzín

K podobnosti motoru PSA v Citroenech, Peugeotech a Fordech, upozornuji, že např. ve Focusech, jsou na tomto motoru rozvody řešeny řetězem :-D asi ví proč :-D

2011-02-28 17:48:08

Kuju medvídě, i když taknějak po dlouhé době Prosím nevíš jak je to s předními ložisky? Potřebuju vyměnit oboje a jakoooooo mechanik na mě mluví docela hodněciferně dají se sehnat nějak za rozumnější cenu :-/ nooo a co jsem si pročítala tak mě docela děsíte s těmi rozvody :-/ mám najeto 135 000 a plánuju je tak na 150 000 :-/ snad to bude stačit a nebude to s křížkem po funuse

2011-03-01 22:06:04

Já asi vím proč se tak děje, s těma rozvodama, protože komu nezačne zlobit vodní pumpa, pazvuky všeho druhu, malá zoologická, tak mě se tohle stalo poprvé při 120 000km a pak po dalších 10 000km jsem to musel dát na výměnu zase,na reklamaci do autopalace, dělo se mi tak do 170 000km, pak jsem to prodal... ale právě mi měnili klatku a řemen hned po první výměně vodní pumpy, takže bud je to kus od kusu a nebo je to v tomhle, hold si to každý budete muset vynutit sám, když v mazdě tvrděj 260 000km.... to je hloupost když je to kombinace řetěz/řemen... tento motor je zlatej na spotřebu, ale čím více má najeto, tak je to kasička, bohužel, benzínáky tohle neznaj, jen dolejvat benzín za 35,- :D :/ a nebo olej za pár stovek za 1L.... A co EGR ventil lidi? Nezlobí nikomu? Já bral slavnou OMV a oddělal jsme ho... benzina nejlepší asi tady v čr, ale je drahá... Cena za EGR ventil je 11 900... Pak mi odešla váha vzduchu to bylo nějak 6500,- pak čidlo ESP u volantu... , turbo mi házelo olej už takovim způsobem, že už se dostával i na vzduchovej filtr... nejhorší u tohodle auta bylo vyměnit pylový filtr, to je o ruce :D Jinak na něj ale vzpomínám s láskou a kdyby ho ještě prodávali pořád, tak jsem si ho zase koupil, ale v tom 2.0 benzínu, hodně cool autíčko ;)

2011-03-02 16:34:36

Váha vzduch mě zlobí v intrvalech tak 10-15is. kilometrů. Neměním, zatím vždycky stačilo nechat pročistit nějakým spešl sprejem - poradil mi to jeden mechanik z mazda servisu.

atk
2011-06-15 10:32:35

Zdravim mam takovy dotaz mam mazdu 3 a v pameti zavad je chybový kód P1000 nevite nekdo co to je za kod. diky


Odpovědět