Fórum - Téma


Motor - benzín


Fórum 3 III BM Motor - benzín

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 22

2014-11-13 09:05:51

motion: Ta maximálka mě zajímá. Už jsem to tady sice jedou psal, všichni to bez emocí přešli :-D Mám G120 a delší dobu se mi ta nejvyšší rychlost zkoušená na dálnici nezdála. Papírově by měla být 198km/h, takže jsem taky čekal na tachometru aspoň 208km/h, ale ručička se přes 200 hranici ne a ne pohnout. Rozhodující test jsem provedl na jedné rychlejší cestě v PL z docela prudkého kopce (já vím, zbabělec :-D), ale na 5. stupeň s nohou na podlaze se rychlost zastavila přesně na 198km/h a víc ani ťuk. Začal jsem to brát tak, že tam je prostě nějaký omezovač.

2014-11-13 09:11:27

engin: Děkuji, No, já tu pasáž čekání mám docela rád. I když, včera jsem v ní opět seděl a měl jsem chuť s ní rovnou odjet . Výtečná záležitost. Pocit prostoru (nechápejte mě špatně, znám i prostornější auta, ale je to takové jakési vzdušné - asi ta šířka a absence otesánkovského středového tunelu, což mi hodně vadilo ve Focusu - měřím skoro 187 cm), dále pak ten prima zátah a okamžitá reakce na plyn, podvozek - mňam, vcelku jednoduché ovládání, komfort. Jediné, co asi udělám časem bude odhlučnění kol a pak možná pro radost nějaké ty mazdí doplňky. Těším se, těším.

2014-11-13 09:59:27

vladimír76: Já myslím, že G165 manuál je na běžné použití do trojky dobrá volba, D150 bych si v tak malém autě uměl představit pro nějakého obchoďáka, co jezdí sám a dlouhé cesty, nebo kvůli potřebě automatu - tam jde spotřeba o další litr nahoru.

Na ty poznámky výše o DPF bych nějak asi nebral ohled, proti starému 2.0 MZR-CD jsou aktuální DPF miniaturní a velice průchodné (běžně možno použít olej ACEA C3, ne jako dříve extrémně nízkopopelový ACEA C1) a pokud to člověk netrápí na studeno po městě, je filtr v pohodě. Co spíš zamrzí, je spotřeba nafty, která stoupá kvůli vypalování - IMO tyto suché filtry jsou úplný ekologicko-ekonomický nesmysl, nádržka aditiva např. Eolys, co doplním co 20000 km, je mnohem lepší řešení.

2014-11-13 13:58:18

technick: nevím, jakou maj ostatní zkušenost s G120, když jsem v ní jel max. jsem nezkoušel, ale na 180 zrychlovala slušně, víc jsem s ní nejel. Můžu Ti jen říct postřeh z mojí G 165, že dosáhnout na udávanou max. je snadné. Je pravda, že je potřeba najezdit přes 10 tisíc a naučit motor jezdit. Blížím se 13 tisícům najetých km a motor je pořád lepší a ostřejší.

Kolik máš najeto?

2014-11-13 15:07:13

vladimír76: Ahoj Vladimire mám na tebe dotaz ohledně objednání Mazdy.

Budoucí tchýně si objednala také trojku, ale sedan s 2.0 (120k) v plné výbavě s bílou kůží. Bohužel u nás se (165k) neprodává v sedanu. , ale po městě těch 120k bude až až, aspoň to má vysokej krouťák jen o 16Nm méně než mám já v sestce 2,5l

Objednáno 12.8. a stále čeká. Prý by měla být někdy v prosinci nebo v lednu, tak se chci zeptat jak to máš ty jestli jsi sáhl po skladovém kousku nebo také na objednání? Což by mě překvapilo, když jsi psal, že ji budeš mít někdy v prosinci.

A pokud by to bylo ze skladu, tak proč zase tak dlouho čekat a nevzít "hned"?

Díky za odpověď a určitě jsi udělal líp s tím benzínem než naftou ta smrdí

2014-11-13 15:34:12

fouscz: Ahoj, sáhli jsme po aktuálně doručovaných kouscích do Evropských skladů a byly tam aktuálně jen 3 volné ve výbavě a barvě, kterou jsme chtěli. Chvíli potrvá, než se vyřídí formality a než auto dorazí k prodejci, neboť aktuálně není ještě ani v ČR. Jelikož ale potřebujeme nákup zprocesovat do konce roku kvůli firmě, tak jsme sáhli po tomto kousku. Nechtěli jsme kůži a ostatní fičůrky doplníme za pochodu (konkrétně odhlučnění podběhů, automaticky zklápěná zrcátka a možná to lízátko, lišty, apod.).

Z tohoto důvodu to trvá cca 4 týdny. Nebrali jsme přímo ze skladu prodejce,a le taky jsme si nenechali vyrobit auto úplně na míru pro sebe. Něco mezi.

2014-11-13 17:11:01

Vladimír76: Ahoj :) jak prosímtě vypadá a jak se dělá odhlučnění podběhů? Já také zatím čekám na mazdičku, snad už jen měsíc, který rychle uteče.. Tak také furt hledám co bych do auta nacpal za vylepšováky :))

Nicméně, když jsem objednával, tak jsem chtěl také dodat do auta sklápění zrcátek. Bylo to v Praze v Auto Zeman. A pan prodejce mi řekl, že to ani nedoporučuje, že jemu na autě (na jinym než Mazdě) v zimě zrcátka zamrzla a neotevřela se. Slyšel už někdo o takovém případu? Naše poslední auta v rodině sklápěná zrcátka měla, a nikdy nebyl žádný problém, ale byla hezky garážována. Moje Mazdička bohužel garážovaná zatím nebude neb není kde a nevím, zda by jí taková ta Pražská zima (nasněží, nataje, zamrzne) mohla způsobit takový problém. Zatím ten systém objednaný nemám.

2014-11-13 18:31:33

chvost: Odhlučnění by mě také zajímalo jak to kdo udělá....

Sklápění zrcátek mám ve výbavě Revolution v základu, takže nevím co máš za výbavu. POdle mě není čeho se obávat, nejsme na Sibiři. Neměl jsi na mysli automatické sklopení zrcátek při zamknutí auta ? To je totiž za přípatek, jinak standardně v Revolutionu sklápíš ručně otočením kolečka u zrcátek.

2014-11-13 18:35:00

chvost: Bavil jsem se s prodejcem, zda když si to necháme udělat u profi firmy, zda to bude mít vliv na záruku a prý naprosto nebude. Dělá to firma Ahifi z Brna a rozdíl je prý až 2 decibely, což se může jevit málo, ale znát to rozhodně je.

Co se týče zrcátek, po tvém příspěvku zvážím, protože ony ty suché zimy v Praze jsou opravdu prevít. Samozřejmě vše může vyřešit rozmrazovač, ale za to mi to zas pak nestojí. Nakonec dosud taky parkujeme s vystrčenými zrcátky.

2014-11-13 18:44:11

vladimír76: Tak dej vědět nějaké podrobnosti o odhlučnění až budeš vědět, kolik to váží, kam ce to cpe a kolik za to chtějí... U M3 to většinou nikdo neřeší u M6 se to řeší více. Samozřejmě, že 2 db může být dost protože křivka hlučnosti není lineární, tz. že 2db nejsou v 2 procenta ale spíše o dost více.

Pokud budeš mít revolution, jako že jo, tak bych sklápění vůbec neřešil, automatické bych nepřikupoval a sklápěl je přes čudlík podle potřeby. Není to zas taková dřina pootočit čudlíkem před vystoupením z auta.

2014-11-13 18:46:23

Možná, že se zkus zamyslet nad zadní kamerou. Já jí vzal kvůli ženě, už by se měla dodávat origoš, sice za příplatek asi 8 nebo kolik, ale můj dealer mi jí dal zdarma (protože mi nedal slevu na auto :). Ta kamera je fakt dobrá věc.

2014-11-13 18:56:21

vladimír76: Koukal jsem se na ty jejich stránky, trochu mi děsí jak všechno odevšak vyškubou. Asi bych trpěl, kdybys viděl takhle tu mou kočku poníženou :)

2014-11-13 19:16:42

frankieboy: Ten materiál neváží skoro nic. Cena je vcelku rozumná a ano, rozeberou ty části, kam to dávají, jinak to odizolovat nejde. Nejdřív ale chci vyzkoušet několik dálničních jízd a zjistit, zda je to tak nesnesitelné. Je pravda, že kola jsem slyšel hlasitěji než v naší Fábii už v 90 km/h. Jsou to ale 18ctky, takže to zas na druhou stranu dá docela rozum.

2014-11-13 19:50:54

Jo, já měl na mysli automatické sklápění po zamčení. Jinak budu mít také G165 Revolution, v černé, ty jsem tady asi ještě neviděl :) Na to odhlučnění se podívám také.. Zatím si teda musim Mazdičku najezdit a naposlouchat, ale určitě to bude furt lepší než ten pekáč kterym jezdím do teď

2014-11-13 21:27:26

chvost: Chvoste, Chvoste, nikdá křivého slova na svůj starý žebřiňák nevyřkni, neb se ti to na novém vrátí . Zadek sis na něm léta vozil a jakej byl. Na tohle můžeš odpovědět pouze: Ano, vašnosti.

Ne, vážně, přeji krásné zážitky spousty spolehlivých km s novou Mazdou.

2014-11-13 21:40:55

motion: Teď mám najeto cca 7500km, a když jsem to zkoušel naposled tak jsem měl asi o 1000km míň. Jinak si to pamatuješ dobře, do 180 to jde lehce, pak to trochu zvolní, ale na 198 se to zastaví. Není to nic, z čeho bych nespal, ale jen mi to přišlo divné

2014-11-26 21:07:45

Dlho som tu nebola, ale skusala som co ste mi radili. Kvalitnesi benzin ani sviznejsia jazda nepomohli, ani odpojenie baterky. Tak som bola v servise v presove. Chlapci z presova prisli na dovod vibracii, bol to vadny silentblok motora, teda jeden z tych styroch. No a ani jeden z benzinovych motorov skyactiv-g nema egr ventil. Takze moja mazda uz nevibruje na volnobehu.

2014-11-29 13:48:16

Mám otázku k i-Stopu.

Nevím proč se to tak děje, ale už se mi asi třikrát stalo, že když stojím na křižovatce na i-Stopu, tak mi z ničeho nic motor po chvíli zase chytne i když nemám sešlápnutou spojku. Stalo se mi to dvakrát s tím, že motor naběhl v momentě kdy na semaforu padla zelená, tak jsem si říkal, že to má snad nějaké čidla na semafor nebo nevím, ale po třetí mi naběhl sám od sebe když byla na semaforu stále červená.

Nevíte někdo proč mi to tak dělá?

Díky

2014-11-29 13:56:43

michaelpine: Při delším stání auto motor zkrátka potřebuje např. na topení, světla, rádio, klimu, atd. atd. Prostě někde tu šťávu na to vzít musí a tak si samo nastartuje, aby si pak taky odjel z té křižovatky a nedošla Ti baterka

2014-11-29 14:12:37

michaelpine: Perfektně to bylo vidět na te aplikaci TorquePro, duvod je prosty... za jizdy se baterie neustale dobiji, takže kdyz pak istopujes, muzou z jeji kapacity nejakou dobu pohanet ostatní elektrické spotřebiče v autě (vodní čerpadlo, světla, ventilace, radio, atd...).. jakmile klesne napětí pod nějakou definovanou hranici (ted uz si presne nepamatuju jestli to bylo 12V nebo 13V), motor automaticky zpatky naskoci, aby mohl vsechny spotrebice kontinualne pohanet dale...

perlicka k istopu - v motorovem prostoru jsou z baterie krmeny urcite vodní pumpa + nějaké dlaší spotřebiče (ještě se mi nepodařilo všechny vykoumat) a kdyz je istop spusteny, nefunguje klimatizace (neodvlhcuje se vzduch)...


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 22