Fórum - Téma


Motor - benzín


Fórum 3 III BM Motor - benzín

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3  4  5 ......... 22

2014-07-21 12:50:03

topry: Ja jsem tam lil uz i 100 oktanovou Vervu,s aditivy bych si hlavu asi moc nelamal uz z toho duvodu,ze nam tam ekoteroristi se bioslozku (do naturalu 95). Teoreticky bychom s nasimi motory a vysokym kompresnim pomerem meli tezit z benzinu s vyssim oktanovym cislem,ale takhle na silnici jsem to az tak nepoznal. Spotreba mi sice na vsech trech nadrzich V100 klesla o 0,3 litru oproti N95,ale to taky mohlo byt pocasim,trasou,dopravou atd. Takze z toho nevyvozuju prehnane zavery. Cili nebal bych se toho,jestli se odhodlas,tak se podel o vysledky

EDIT: Jo jeste jsem zapomnel,na posledni nadrz jsem najel 679km a dotankoval 42,01 litru. Cili v nadrzi teoreticky zbylo jeste 9 litru,pritom jsem asi poslednich 20km jel na posledni carku (hladove oko sviti uz pri poslednich dvou).

2014-07-21 17:59:18

Když už jste u těch paliv, vždycky jsem si myslel, že například Shell má někde vlastní překladiště a vždycky jen dojede cisterna z překladiště na benzínku. Přitom všechny benzínky berou z jednoho zdroje :)

Hezká reportáž je tu http://play.iprima.cz/vid...paci-stanice-benzin-naftu

2014-07-21 18:41:48

Akorat by me zajimalo,jak je to s benzinem kategorie Super plus (okt. c. 98 a vyssi),ktery se do CR dovazi. Jestli to taky hodi do strategickych rezerv a nebo to jede rovnou k cerpaci stanici.

2014-07-21 23:00:52

Koukam ze uz jde udelat chiptuning. G-165 .

Parametry original: 121 kW / 165 PS / 210 Nm

Parametry chiptuning: 145 kW / 197 PS / 255 Nm

Nárůst hodnot: + 24 kW / + 32 PS / + 45 Nm

Nejaky dobrovolnik.

2014-07-22 09:49:20

No tak ten nárůst je mírně řečeno velmi optimistický, troufám si říct, že se pan chiptuner hodně zasnil...

2014-07-22 10:29:53

motion: ano-po cca.2000km jsem vyměnil olej (výrobce to neuvádí,ale tento krok se dlouhodobě projeví v lepší funkci motoru).Tato investice se vyplatí.

2014-07-23 14:45:52

rampepurda: OK, díky za info, taky jsem měnil v 1500km, cena mě mile překvapila a ještě jsem dostal po dobu výměny zapůjčenou Mazdu 6 G165, nakonec se z toho stal hodinový krátký testík a pánové s M6 nezlobte se na mě, ale za 3 bych to nevyměnil

2014-07-23 18:03:35

Chlapi kolik ta vymena prosim stala?

2014-07-23 18:20:01

tielk: cca 2 tisíce, olej, filtr, těsnění, práce, mytí zdarma.

2014-07-23 18:38:35

Tak to je fakt pekny diky za info o tom popremyslim.

2014-07-23 20:29:40

ano, vyměnit olej taky doporučuju, i když já to stihl udělat až v 3500 km. Mě to stálo 360 Kč (výměna + filtr) - olej jsem si donesl vlastní (5l Dexelii za 825 i s poštovným).

Takže 1185,-.

edit: a ještě v kanystru zbylo v případě kdyby náhodou ubylo (prý se to nestává)

2014-07-23 21:09:14

Co jste tam dali za olej ten 0W-20

2014-07-23 21:36:42

tielk: 5W-30.

2014-07-23 21:39:06

Taky jsem měnil olej v 2500km a rozhodně toho nelituji.Málokdo ví,že nejvíc bordelu se uvolní při záběhu z rozvodovýho řetězu.Měnil jsem si sám.Sehnal jsem mazďácký filtr kvůli záruce Dával jsem tam olej 5W-30

2014-07-23 21:50:13

Tomu moc nerozumim myslel jsem ze origo je tam ale 0W-20 a ta 5W-30 je nejaka horsi varianta?Mam G-165

MAX6  
J.
2014-07-23 22:06:33

tielk: Pro nezajetý a zajetý (bezproblémový) motory se dá použít kombinace zimní 0W a 5W s letní specifikací 20,30,40,50. A ideálně specifikace SN (minimálně SM). Takže prostě klasický oleje co se dneska prodávaj od kvalitních a známejch výrobců (ne že jsou známý jen na škoda klubu).

Do tý náší skyactivácký 2.5 hodlam lejt 0W-40 podle toho jak už dopředu vim jak se s ní bude jezdit, filtr Mazda/Champion/K&N (od K&N mám pár kousků ještě z 323BJ,tak nejspíš použiju ty) a v autorizáku už jsem domluvenej že při pravidelný prohlídce na olej sahat nebudou.

Ty xW-20 jsou spíš pro ameriku.

Samozřejmě jestli tam někdo nacpe 20W-10 tak je to čistě jeho věc (problém).

2014-08-26 11:02:01

Chlapy mám objednanou G165, nevíte někdo jak jsou tam řešeny rozvody-řetěz nebo řemen a jaká je životnost?

Díky

2014-08-26 11:52:11

dura: Řetěz cca jak na enduro, životnost běžná. Nic zvláštního se s tím kromě dvou vaček a jedné HP pumpy na benzín nehoní.

2014-08-26 23:26:04

A dvouhmota u tohoto benzínu doufám není? Bude to moje první tak se ptám možná trochu blbě,protože do teď jsem jezdil Golfa v naftě a tam tyhle kur...ka jako dvouhmota,turbo a hoodne citlivé vstřiky jsou- proto už nechci nikdy více a doufám, že tohle bude spolehlivější!

2014-08-27 08:51:17

dura: Dvouhmota se dává jenom do dieselových motorů, kvuli přenosu vybrací a velkýho kroutícího momentu na převedovku, aby to vydržela.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 22