Fórum - Téma


Motor - benzín


Fórum 3 III BM Motor - benzín

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 22

MAX6  
J.
2015-01-17 18:01:45

Tak jsem měl dneska Andy22 na dílničce a předem se omlouvám,že jsem vám neporovnal třeba rozdíl sání u G120 a G165. Každopádně ty auta se liší vícero dílama. Třeba brzdy,tak zadní budou určitě jiný. Potom vejfuk mě přišel malinkato jinači,ale to byl možná jen pohled (zadní tlumič byl taky jakoby menší).

No a všimnul jsem si že ty auta pořád modifikujou. Já třeba nemám pár zřejmě zvukově tlumících přepážek.

Taky Andy už nemá tak stupedně poskládaný spodní plasty motoru jako mam ještě já a hlavně už u ní "unifukovali" všecky ty plastový zácvaky,takže je má všecky stejný. Já mám některý odlišný a přitom úplně zbytečně. Taky u ní v těch zácvacích uděli výlisky aby šli líp odšpuntovat.

No pořád makaj klucí japonský.

2015-01-17 19:36:23

mikejn: no pěkně, pěkně pane , tak namontovat výfuk, kameru nebo jiné nahrávací zařízení a plný plyn, čekáme

jo a kolik to nakonec koštovalo?

2015-01-18 11:48:30

shr3k: obchodak jsem ja a taky doufam ze se diesel projevi jako dobra volba Jezdim dlouhe trasy, na dalnici a na predjizdeni doufam vyuziju nejvetsi kroutak z mazdich motorizaci.

2015-01-18 15:43:37

Tak kašlu na servis a dám to mému dvornímu mechanikovi, který říká, že to je půl hodina práce a žádný problém..

Jinak foceno v garáži, tak sorry za low kvalitu. Když jsem viděl ty laufy, tak jsem se málem

EDIT: Kdyby adminini chtěli zvednout v rámci CEO trafic, tak můžu udělat lepší fotky, páč ten sabring nikde není

ZdenoOH: díky :) cenu ještě nevím, mám toho víc včetně gumových koberců a zahrádky a fakturu uvidím až v zítra.. Ale motalo se to kolem těch 13k

2015-01-18 16:03:18

mikejn: Super,přesně tohle jsem chtěl vidět.No jasně tu montáž by jsi zvládl i sám,určitě bych jim teda za to nedal litr.Taky ho tam budu dávat sám, jdu do něj

Díky za obrázky

Počítám, že bude i trochu lehčí

2015-01-18 16:11:21

dura: Není zač, rád pomohu

Ono je to prý pro cvičenou opici, jenže já jsem takovej ten poctivej pitomec a co není origo nebo origo namontované, tak jsem k tomu skeptickej.. A popravdě já nevím, jestli se třeba něco nebude muset upravit v řídící jednotce nebo tak něco

tak to snad bude OK

A deš do něj jo?? :D tak mi písni OS, můžu jich mít víc ;)

2015-01-18 16:16:35

mikejn: Néé vůbec,s tím nemá řídící jednotka vůbec co dělat! Neboj,celá věda je v tom,že povolíš ty dva šrouby na přírubě, kde bude těsnící kroužek kterej se přendá a celý tlumič se jen vyhákne z gumových závěsů. No a opačně zase zpět, toť vše.

2015-01-18 16:44:43

mikejn: Vypadá to krásně, pořád čekám na ten zvuk jakej to vykouzlí. I díky poslechu zvuku jsem zjistil, že má mazda 3 REV LIMITER a na "světlech" se dá prošlápnout jen do 4 tisíc, potom zasáhne omezovač, což je trochu mrzuté, protože tuším že dieslová verze to nemá, tam bych to pochopil spíše... Se Sebringem by mě to štvalo zvláště:)

2015-01-18 23:44:41

motion: Krása Také bych bral duplex

2015-01-20 10:51:32

Tak přátelé, je to tam..

Práce tak na 20 minut, jediný zádrhel byl v ještě tvrdých těsnících gumách, které se musely naolejovat. Výfuk tam padnul perfektně, žádná práce. Potom tedy trefit ožralým okem do roviny levý a pravý lauf byla veliká výzva, ale povedlo se ;)

Vizuální efekt takhle na fotkách zaniká, ale povídám vám, že je to pecka maximální.

Zvuk je dle mého očekávání, jen se přiznám, že jsem ho čekal o mailinko víc drsný. Po nastartování a do 2k otáček je hluboky, dunivý, takový surový - pecka. Nad 2 tisíce přechází do výšek a pak jsem zaznamenal ještě další palbu nad 4k, ale testovat to ráno na Jížní spojce pořádně nešlo. Budeme to projíždět dnes..

Celkově jsem velice spokojen, v kabině je trochu víc hluk, ale žádný řev. Ani vyšší otáčky hlukově vnitřek neomezují a těším se, až ho uslyším z venku.. Pro někoho, kdo chce řvát přes celou ulici, Sebring určitě není.

Poznatek je, že jde namontovat i na M6 a nejslabší M3 viz technická fotografie..

2015-01-20 11:03:32

Luxusní, co odezva na plyn, chuť do otáček, stejné? Vypadá to moc pěkně, co budeš dělat se starým vejfukem?

2015-01-20 11:11:04

motion: Díky

Hele nic jsem nepocítil.. Nabízelo by se říct, že mám pocit lepší reakce na plynu, ale zase si říkám, že ty 2-3 koně, které by tam měli být navíc, přece nemůžu u 165k poznat

Starý výfuk někomu nabídnu. Je až s podivem, jak může takhle po 4 měsících reznout ale je plně funkční a de facto nový..

2015-01-20 15:07:41

mikejn: No počkej i výfuk musí být pořádně zahřátý, aby měl zvuk jak má mít a počítej, že se ještě trochu vypálí a vylepší. Navýšení výkonu, nebo reakce na plyn bude jen dobrý pocit, ale i to je pozitivum.

Pěkné

2015-01-20 20:26:40

mikejn: wau, vypadá to "bohovsky" , to je rozdíl proti origo, ta rez, to je normální, jenom povrchová, tak to ale zůstane dlooouho bez prorezavění

2015-01-20 20:31:12

zdenooh: Tak co jdem do něj?

2015-01-20 20:46:25

dura: ještě by to chtělo video, ale co mikejn píše, tak by to mohlo být ono, decentní, lepší než origo ale žádný kravál

2015-01-20 21:06:56

zdenooh: Ano a přesně tak to chci, dokonce se trochu obávám, aby to uvnitř nedělalo moc velkej bengál

To by pak menželka řvala víc než ten výfuk!

2015-01-20 21:22:09

dura: jj , člověče, ty ale ještě nemáš doma mazdičku, nebo jo?

2015-01-20 21:29:32

Tak kraval se opravdu nekona. Zvuk je paradne kultivovany. Do 2k je to takovy dunivy nizky trochu chraplak, ale v nejlepsim slova smyslu a nad 2k je to jak formule, ale ten tlumic to nadherne drzi. Slyset je uz z dalky, kamos to kolem me prolit v 6k, ale naprosto kultivovany cisty zvuk :)

Chlapci ja jsem spokojen!

2015-01-20 21:39:49

mikejn: nemáš možnost to nahrát? ne že bych ti nevěřil, to ne, ale potěšilo by a pomohlo při rozhodování, já si dám na to týden, to bude těžké spaní


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 22