Fórum - Téma


Motor - benzín


Fórum 3 III BM Motor - benzín

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3  4  5 ......... 22

2014-06-05 22:03:20

Klicova slova – davam na pozadavek admina kvuli vyhledavaci a zaroven jako mozne namety k diskuzi:

diagnostika, volnoběh, váha, výkon, olej, katalyzátor, spotřeba, teplota, čidlo, tlak, komprese, lambda, vačka, hřídel, ventil, hlava, píst, těsnění, kroužek, silentblok, výfuk, svody, vstřik, předstih, palivo, startér, cívka, čerpadlo, chladič, sahara, svíčka, ECU, jednotka, nádrž, těsnění, rozvody, kladka, sání, otáčky, směs, spojka, zrychlení, gufero, pumpa, klepání, filtr, oktanové číslo, benzín

2014-06-16 15:52:59

Zdravim panove

Prave mi zacina cca rocni martyrium,kdy si chci poridit novy vuz a dobou kdy si ho budu moci poridit.

Chtel bych se mistnich majitelu (nebo nekoho kdo bude vedet) Mazdy 3 optat,zda-li nekdo porovnaval vykon a jizdni vlastnosti mezi 120K a 160K verzi a jestli ano jaky ma na to nazor.

Diky

2014-06-16 18:37:33

hopik: Jízdní vlastnosti jsou stejné u obou motorizací, pokud zvolíš stejnou výbavu, co se týká motoru, tak tam je to jiná písnička.

G-120: velmi uživatelsky příjemný motor, nízká spotřeba, slušná dynamika, charakterem spíše blízký k Turbo motorům, nad 4 tisíce už se žádné divadlo neděje, pokud člověk nezávodí, hledí na provozní náklady a pořizovací cenu G-120 je dobrou volbou.

G-165: o dost kratší zpřevodování, výrazně lepší dynamika nad 4 tisíci otáček, o 1-2L vyšší spotřeba, zábava, krásnej lineární průběh, až od Revolution výbavy a nejde k sedanu.

Shrnutí: Jestli Tě baví řídit a nekoukáš za každou cenu na provozní a pořizovací náklady, vol G-165, měl bys být spokojen:)

2014-06-16 19:51:29

motion: Diky za odpoved. Pred rokem jsem doplatil Grande punto v 1.2 a uz me ten motor opravdu nebavi. Nechci zavodit ,ale taky chci bezpecne predjet aspon ten traktor :)

2014-06-17 13:27:23

hopik: Proti Puntu budeš s oběma motory spokojen a i G-120 zvládne předjet bezpečně nejenom traktor

2014-06-17 13:29:53

zvládne to i traktor s vlečkou

sry, já musel

2014-06-17 15:46:19

radomiláček: to uz je na povazenou :) kazdopadne ja kdyz jsem jezdil s predvadecim autem, tak tehdy bylo k dispozici jen 120k. A to mi prislo opravdu slabe, proto jsem okamzite vedel, ze chci silnejsi verzi. K idealu mi porad chybi tak 100Nm a 30kW navic :)

2014-06-17 17:48:33

No a nebo chvíli počkat, jestli bude nové MPS

vitulaaak, 2014-06-17 15:46:19 napsal:

radomiláček: to uz je na povazenou :) kazdopadne ja kdyz jsem jezdil s predvadecim autem, tak tehdy bylo k dispozici jen 120k. A to mi prislo opravdu slabe, proto jsem okamzite vedel, ze chci silnejsi verzi. K idealu mi porad chybi tak 100Nm a 30kW navic :)

2014-06-17 22:19:14

vitulaaak: Myslím, že to je o úhlu pohledu. 120 koní je pro tebe "opravdu slabé", ale třeba mně to stačí. Jel jsem zkušební jízdu i se 100k verzí a dokážu si představit, že bych s ní bez problému fungoval.

Píšu to hlavně proto, že než jsem si M3 vyzkoušel (a pak objednal), četl jsem tohle a podobná fóra a ve výsledku jsem nabyl dojmu, že pokud auto nemá aspoň 200kW, tak je to "nákupní taška".

Pokud už člověk řídil několik aut, tak má před usednutím za volant M3 nějakou představu, jak by to asi mohlo/mělo jet. Mně se jelo nad očekávání lépe. Ten, kdo si dopředu promyslí, do čeho jde, tak rozhodně zklamaný nebude.

2014-06-18 17:46:36

je to samozřejmě věc názoru, ale na našich přecpaných okreskách pro bezpečné předjetí kamionu s takhle velkým autem považuju cokoliv pod 100kW za slabé (obzvlášť když za tím kamionem je obvykle nalepena 1 dodávka a děda s Favoritem, a potřebuješ je předjet všechny najednou)

2014-06-19 22:11:09

achmed: Vidíš a já si třeba zas myslím, že na přecpané okresce nemáš co předjíždět najednou dědu, dodávku a kamion. Takové předjíždění totiž nebude nejspíš úplně bezpečné v sebesilnějším autě. Jezdím dost a nejsem zrovna šnek, takže předjíždím často. Vybíral jsem mezi 120HP a 100HP verzí a nakonec vyhrála 100HP, protože prostě stačí. Akorát je třeba trošku víc řadit no (a to mi fakt nevadí )

2014-06-19 22:25:50

_zdenda_: Já si myslím, že takovýhle předjíždění by byly bezpečný, kdyby lidi dodržovali jedoduchý pravidlo bezpečný vzdálenosti a nelepili se třeba tomu kamionu na prdel + používaly zpětný zrcátka

Já třeba když jedu lazy tempo no stress, a třeba dojedu náklaďák, tak si nechávám trochu odstup (nehledě, že je z tý větší vzdálenosti o dost lepší přehled o situaci před ním) a když vidim, že dojíždí někdo rychlejšim tempem, tak mu rozhodně naschvál nevjedu až pomalu ke středový čáře, ale naopak mu udělám prostor lehkym uvolněnim plynovýho pedálu zvětšim mezeru mezi mnou a tim náklaďákem a no problem. Naopak bych byl rád, kdyby tuhle ohleduplnost občas prokázali druzí, když zase pospíchám já.

Bohužel tohle mnoho lidí u nás neumí a proto jsem taky příznivce silnějších motorů. Já říkám aspoň 100koní na tunu ať to má trochu odpich a dynamiku.

Navíc abych se vrátil k tématu motorů, tak vyšší maximální výkon neznamená nutně vyšší spotřebu, často to bývá i naopak, protože v běžném provozu ten max výkon nemusíme využívat, ale když už je v určitých situacích potřeba, tak jsem vždycky rád, že mám ještě kam šlápnout.

2014-06-19 22:32:09

Měnil z Vás někdo olej a filtr po záběhu, nebo jste to neřešili?

MAX6  
J.
2014-06-19 22:34:06

deri: Souhlasim se spotřebou. Při svym stylu jízdy jezdim s 2.0FS v BJ za 8,9 a v M6 2.3 za 9,0 což je naprosto super a s 1.6 v M3BK za 9,2 protože ten motor je na moje ježdění naprosto nevhodnej. I přítelkyny se to zdá dosti slabý a když chce držet klíďo tempo na strakonický nebo rychle vypadnout z křižovatky v městě,tak tomu musí šlapat pekelně na krk.

Já preferuju co nejsilnější motory jak v motorce tak v autě. Ne z důvodu nějaký maximálky,tu maj dneska všechny auta cca podobnou,ale z důvodu abych když jedu každej den třeba po tý strakonický nebo jinejch okreskách a předemnou je truck,přednim trucktor a ještě přednim děda v kodofce s rádiovkou na hlavě je mohl rychle a bezpečně předjet a taky se prostě rád projedu. To že se u slabší verze musí podřadit,to je jasný,ale co se asi stane u silnějších motorů když se podřadí a zůstane se v nejvyšim spektru výkonu. Takhle když jsem měl služební 323BA 2.0 naftu,tak když jsem s nim předjížděl trucktor u Budějovic,tak jsem se předtim 3x pomodlil. Ale proti gustu žádnej dišputát. Každej nechť si koupí motor podle svejch potřeb,tužeb a finančních možností.

motion: Měnil,jako u každýho novýho auta (motoru).

2014-07-15 18:16:29

Myslíte že Mazda začne v nějaké dohledné budoucnosti nabízet 3ku v sedanu i s tím silnějším dvoulitrem? Řídil jsem ten slabší dvoulitr o výkonu 120K, ale chybí mi u něj výkonová špička a nad 4K je to opravdu vlažný a jelikož se jedná o atmosféru, tak je to třeba pro mě celkem problém.

Opravdu bych si trojku koupil, ale moc se mi nechce kupovat hatchback ( sedan se mi líbí mnohem víc )m ale do toho slabšího dvoulitru prostě nepůjdu.. jsem přesvědčenej že by mi brzy ten výkon chyběl.. teď jezdím se 103kw diesel v M6, takže g165 je přesně to co bych chtěl.

2014-07-15 21:53:44

frostidlo: Pro MY2015 bych s tím nepočítal.

MAX6  
J.
2014-07-15 22:59:59

frostidlo: Nevypadá to že by uvolnily pro evropu tu silnější palivovou mapu,ale je tu pořád možnost si z USA dotáhnout 2.5 litra benzín http://www.mazdausa.com/M...delsSpecs&vehicleCode=M3S

2014-07-16 11:44:04

frostidlo: S tím nepočítej ani v dalších letech stávající trojky Sedany nižší střední třídy jsou v Evropě velmi bitý sektor. Chápu tě - hatch taky nemusím, ale smiř se se silnější trojkou hatch, slabší sedan nebo musíš jinam - ale ono není moc kam - premie, oturbená octavia - a to ani není sedan, toyota, mitsu už myslím dojíždí, francouzi - a to je asi vše. A nebo fakt ten USA dovoz, kde budeš mít naopak velkou nabídku, ale nevím, co obnáší takový krok.

2014-07-21 12:31:27

Čaute! Jaký tankujete benzin? V manuálu se píše že by měl být použitý benzin bez aditiv. Ptám se s ohledem na paliva, které nabízejí některé pumpy, např. OMV má normání 95, ale pak má 95 MaxMotion, které je obohaceno o některá aditiva. Mám se o to obávat? Rád bych totiž vyzkoušel rozdíl ve spotřebě a dojezdu na plnou nádrž v tom běžném 95 a aditivovaném, myslím, že i když je dražší, tak ten dojezd to může prodloužit tak že to vyjde ve finále levněji...

2014-07-21 12:46:51

Z hlediska (výkonových) parametrů je to u N95 fuk, z hlediska aditiv (mazivosti) viz. "Dle mazivosti hodnoceny pozitivně Agip Supertech 95, Benzina N95 a Verva 95, Eurooil s přídavkem VIFu. Za lehce nadstandardní byly označeny OMV N95 a Maxxmotion 95 (přínos oproti standardní OMV byl měřitelný) a Shell V-Power Nitro+ (tam ale byla mazivost o dost horší, spíše na úrovni základních benzínů, jen o velice málo lepší) a za standard byly označeny Eurooil, Shell Fuelsave 95, Lukoil, Tank-Ono, německý Shell Fuelsave 95 E5 i E10, německý Aral 95 a polský Orlen."


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 22