Fórum - Téma


Motor 2.0i 85kw z GE


Fórum 626 GE Motor 2.0i 85kw z GE

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3  4

MAX6  
J.
2011-11-23 18:48:59

Co jsme měli GEčko tak tam žádná taková kontrolka nebyla.

2011-11-23 19:30:00

Ja je mám okousané od potkanů. Asi před 6-7 lety to okousali a pak jsme je vyhubili. Ale až do letošního léta to nic nedělalo.

2011-11-24 13:13:33

No já měl diagnózu jasnou na první pohled-5cm kabelu chybělo, ale jestli je někde narušená izolace, tak si troufám tvrdit, že tím bude onen problém jasně danej-vyzkoušet jiný kabely. Do háje--už je to tu-- asiu před měsícem jsem se hájil před Zajdou že tak blbou radu jako vyměnit kabely jsem tu nikdy nepsal a už je to tu.

2011-11-27 17:58:50

Chlapi zdravim potrebuju poradit jak nastavit rozvody mazda 626 2.i.16v.rv-97 nastaveny to mam na i-e no na rysky ale sou tam i vyrazeny tečky auto nema zadny vykon a jeste ktomu me ohorely kabely od svicek od lampy co jsem si svitil ma motor je mozny ze je to tema kablema diky za radu nemate nekdo servisni manual nabo kde se da stahnuot diky

2011-11-29 18:49:19

Ahojte, mám taky dotaz... u GF s automatem odešl motor, mám možnost motor stejný ale z manualní převodovkou, tak se ptám, je motor zhodný a jde přehodit z manualní na automat převodovku? Předem dík za reakce.

MAX6  
J.
2011-11-29 22:23:46

petr2503: Neni problém, jedná se jenom o blok motoru a ten je stejnej. Je možný že nějaký drobnosti budeš muset z toho starýho hodit na ten novej,ale to neni vůbec problém.

2011-11-30 16:32:22

Tak ted problem mám, zjistilo se, že motor není 2.0 ale 1.8, pokud to pujde napasovat, co řeknou na STK?

Jinak pro max6 - ovladač jede zítra, nestíhám.

MAX6  
J.
2011-11-30 16:50:35

No teoreticky,ale opravdu jenom teoreticky by měl bejt blok motoru 2.0 a 1.8 stejnej jenom byl vyvložkovanej. Teď si nemůžu přesně vybavit. No na technický ti neřeknou nic když tam neuviděj na motoru žádný vyražený číslo obsahu. Musíš nějak zamaskovat a nebo rači sežeň správnej motor. Jo klidně počkam s tim ovladačem

MAX6  
J.
2011-11-30 16:54:07

Když napíšeš,jaký máš označení tý automatický převodovky,tak ti řeknu jaký na něj jdou motory.

2011-11-30 19:33:53

Ted to nezjistím, ale motor mám FS, zdvih 1991 benzin r.v. 1998, max výkon 100/5800

Tak pokud měkdo má doma dobrej, ozvěte se.

2012-01-14 13:26:20

Zdravím, tak jsem si pročítal forum. Až jsem se dostal k článku kde u 2.5 V6 odcházejí rozdělovače. Jelikož mi jeden mechanik říkal, že je možné, že mám něco špatně v rozdělovači, tak se chci zeptat jestli to nějak můžu zjistit diagnostikou. V podstatě mi motor zhasne když ho za studena vytočím a za jízdy se mu nechce do otáček a když už je v otáčkách tak má tak poloviční výkon. Jízda do kopce je utrpení kdy musím neustále podřazovat abych udržel alespon 70km/h. Na rovinkách už je problém dostat se k rychlosti 140km/h. Natož ji pak nějakým způsoben překonávat. Nevíte někdo, jestli by to mohlo být tím rozdělovačem? Mám 2.0i v GE. Nebo jestli by tu nebyl někdo ochotný a schopný, komu bych to přivezl, on by si to prohlídl, projel a vyvodil nějaký závěr čím by to mohlo být?

Díky

MAX6  
J.
2012-01-14 13:36:56

koficka: Kdyby si byl poblíž Příbrami tak neni problém.Rozdělovač u GE se na diagnostice zjistit nedá.

2012-01-14 13:47:22

Do Příbrami jedu v dubnu a tou dobou už bych to chtěl mít v pořádku. Kdyby nebylo, tak tě určitě kontaktuji. Jinak je možný, že by měl takové příznaky špatný rozdělovač?

MAX6  
J.
2012-01-14 13:53:51

Může bejt.Mam ten samej motor v 323 a kdysi jsme měli v práci taky 626GE a byl u ní strašnej problém se svíčkama,kabelama ke svíčkám a rozdělovačem. Ale podle toho co ty píšeš bych se jen ze zvědavosti kouknul na palivovej filtr.

2012-01-14 14:25:20

Mno když se to pokoušeli opravovat, tak udajně mi palivový filtr vyměnili za nový. Někdo tu na foru popisoval podobné chování s tím, že měl něco s tou lišto jak přes ní jde benzín do motoru pod tlakem (nemůžu si vzpomenout jak se to přesně jmenuje). Tak to jsem si taky říkal, jestli to tím nemůže být.

MAX6  
J.
2012-01-14 14:28:08

A šlape ti to na všechny 4 válce ?

2012-01-14 15:52:09

Mno dříve jako by jeden občas vypadnul, ale jen občas. Dělalo to čím dál víc, až to pak vůbec nechtělo jét. Pak se to opravovalo, že se vyměnily svíčky, zkoušela se váha vzduchu, vyměnilo čerpadlo, filtr a pak to začalo trochu jezdit, ale hodně "prděla" jak to mám tady v tom článku na videu. A ted už je to lepší, že to tolik "neprdí" a přitom na to už nikdo nešahal. Prostě dělá si to jak chce. Ale jestli to prdnutí je vynechání válce to nvm jistě, ale možný to je. Prostě v momentě když to prdne, tak otáčky ani nestihnou klesnout, ale celé auto se zachví. Je možný, že v ten moment jeden válec prostě nechytne. Je nějaký způsob jak to zjistit? Vytahovat po jednom kabely od svíček a čekat jestli to při prdnutí na 2 válce nechcípne? Nebo jak?

MAX6  
J.
2012-01-14 17:59:19

Kdyby si zjistil že ti právě jeden válec nefunguje tak je to určitě v elektrice (rozdělovač,kabely nebo svíčky). Nastartuj to a vyndavej kabely od svíček. Ždycky aby byl vyndanej jen jeden. Normálně by to mělo něco udělat,ale jestli jeden nepálí,tak až ho vyndáš,tak se nic nestane.Potom už je oprava velice jednoduchá.

2012-01-14 19:15:06

Přesně tak, žádná kontrolka vadných kabelů u 626GE 85Kw není. Není tam totiž žádná zpětná vazba pro řídící jednotku.

2012-01-15 03:43:56

Mno jo jenže ono to nejspíš jede 95% času na všechny 4. Protože otáčky jsou v normálu. Jde jen o to, že v momentě, když bych měl jeden vytažený a ono to "prdne" (jakože nehodí jiskru do jednoho válce nebo rozdělovač nepošle jiskru) tak v tom momentě by to mohlo chcípnout protože by jely jen 2 válce. Zkusil jsem jeden vytáhnout, měl jsem studený motor, v momentě kdy jsem ho vytáhl tak chvíli jel na 3 a pak po chvíli jakoby si kucknul a zdechl a pak jsem měl co dělat abych to nastartoval. Ráno to zkusím ještě s teplým motorem. (protože za studena si to dělá co chce). Jde mi jen o to, jestli je to něco z těch věcí (rozdělovač, kabely). Abych zase neměnil věci, kterýma to není.


Odpovědět

1  2  3  4