Fórum - Téma


Motor 2.0i 85kw z GE


Fórum 626 GE Motor 2.0i 85kw z GE

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3  4

2011-10-14 16:30:59

Chtěl bych se zeptat jestli někdo tento motor (stejný typ jak v mé mazdě) nemáte popřípadě za kolik by se dal sehnat. Poslední čtvrt roku mám s motorem strašné potíže, tak začínám zvažovat výměnu. Byl bych alespon rád za nějaké info cca za kolik se dá ten motor sehnat. Sice bych tam nejraději dal 2.5 V6, ale tuším, že je to nejspíš co se ŘJ, elektroniky a papíru týče, nemožná věc.

Díky za každé info a radu.

2011-10-14 19:43:19

nevím co to jsou strašné potíže ale vždy je lepší opravit stávající motor než dát druhý se kterým po pár km můžeš mít stejné potíže jako náš ted

2011-10-14 21:38:58

Mno prostě auto začalo z lehka ztrácet výkon. To by ještě nebyl takový problém. Ale z ničeho nic začalo občas vynechávat. Prostě, jako kdyby jeden válec na pul sekundy vynechal. Tím se doba předjíždění z dvojnásobila. A s časem se to začalo stupnovat. Jelikož to zrovna začalo, když jsem byl na druhé straně republiky, tak než jsem se vrátil tak vynechávání bylo již tak velké že byl problém auto rozjét na 90km/h. Většinou čím víc se zmáčkl plyn, tak tím huře to jelo. Takže jsem to dal mechanikovi. Ten jelikož dělá v Autopalace v Brně, tak mi to tam odvezl přímo do Mazdy. Tam to dali na diagnostiku a zjištovali co s tím je. Zjištovali a zjištovali. Měnilo se čerpadlo, váha vzduchu a zkoušeli tam dočasně měnit i rozdělovač a další. Nakonec mi to dovezli, s tím že to jede, ale chtělo by to vyměnit škrtící klapku, jelikož je nějak rozesraná. Mno tak jsem si to projel. Auto stále občas vynechavá. Ale dá se s ním jet už i přes 100km/h, s tím, že víc jak 140 nejede. (dále auto už dříve, mělo velký problém při studeném startu, který se také zhoršoval - nastartoval jsem, naskočil motor hned, nemusel jsem ho nějak trápit, ale po 3 sekundách spadly otáčky na 100 a začal uplně chcípat, když jsem přidal plyn, tak chcípl, když jsem ho nechal, tak se tak 5 sekund dusil a poté otáčky vyskočily zpátky kde měli být. Po nějakých 10 sekundách se to zopakovalo. A musel jsem vždy čekat než se zahřeje. Za studena když jsem jí vytočil přes 3k (což normálně nedělám, ale pro zjištění jsem to zkusil) tak hned chcípla, dusila se, nešla nastartovat. Až po nějakém tom startování chytla a jela normálně.) Tak jsem to dal jinému mechanikovi. Ten to měl týden doma, vrtal se v tom. Nějaké čidlo vyměnil, vyblikával si chyby apod. Stav se trošičku zlepšil. Ale stále vynechává a má strašné problémy dokud se nezahřeje. (Dusí se při mírném sešlápnutí plynu, problém se rozjét, motor jakoby poskakuje.) Jakmile se zahřeje, tak už jede normálně jen s občasným vynecháním (někdy víc, někdy méně.. asi podle nálady). Mno a ještě k tomu začala nyní vybíjet baterii. Takže ji přes noc vybije a ráno nenastartuji. Zvažuji co dál. Nikdo si s tím neví rady. Jestli by tu byl někdo kdo by si věděl rady, chtěl se na ni mrknout a pomoct ji, tak bych to jen oceni. Nechci se jí zbavovat i když mi rezaví zadní lémy, i kolem čelního skla. To bych i zakitoval a i ty promáčklé dveře od bratra bych zpravil. Ale s tím motorem je to na štíru. Nějaké nápad?

2011-10-14 21:57:44

Mám motor co potřebuješ,měl by mít i rozvody vyměněny tak jestli máš zájem tak se ozvi na tel.734595503

MAX6  
J.
2011-10-14 22:27:51

Ahoj,tohle auto jsem měl jako služební taky a problémy co ty popisuješ se mi stali 3x. Ždycky to byla chyby v elektrice. Na diagnostice ti na tomhle autě nenajdou nic, jelikož tohle auto má minimum elektroniky (max lambda a nějaký to čidlo otáček). 1x mi to udělaly svíčky. Když jsem je vyndal z auta tak jiskru normálně dávali,ale jak jsem je dal zpátky tak pod tlakem vynechávali. 2x mi to udělaly kabely ke svíčkám. Originály na tom autě vydržely 240000km a pak na jednom válcí prostě odešel. Jen co jsem koupil nový tak za 30000km se zase jeden propálil a jiskru to dávalo do bloku a ne do svíčky. Kdyby si byl z okolí Příbrami mohl bych se na to kouknut,ale jestli máš ještě nějakej zbytek peněz tak zkus tohle. Jinak motor na vrakáči v Úvalech 7000Kč nebo 15000Kč nějakej slušnej. Tyhle ceny mi tam řekli před 4 lety. Spíš bych ten motor opravil než měnil.

2011-10-14 22:36:43

Svíčky tam jsou nové. A kabely mám v hledáčku. Následující týden je tam nejspíše hodím a uvidím. Budu informovat. Na jednu stranu se nechci toho motoru zbavovat, protože mi nepříjde, že by měl začít odcházet při 200k km.. Na druhou stranu už čtvrt roku se to opravuje a stále bezvýsledku. Naštěstí ted nutne jezdit nepotřebuji, jinak by mě už jeblo. A ještě jsem zvědavej, co mi vybíjí tu baterku.

MAX6  
J.
2011-10-14 22:45:43

Hele sice jsem z timhle autem zezačátku byl víc na dílně než na silnici (ani se nedivim po tom co s tim kolegové v práci dělaly),ale když se všecky tyhle problémy vyřešily,tak to jezdilo jak nový. Ve 300 000km jsme to prodaly a kdyby s tim novej majitel po roce nenakouřil do plotu,tak by to jezdilo ještě teď. Nesmrtelný auto. Jinak jak starou máš baterku ? Jestli se spíš nevybíjí už sama.

MAX6  
J.
2011-10-14 22:47:22

Kdyby si zjistil,že ti to dělá alternátor,tak ten se mi čirou náhodou válí v garáži. Jsou na něm nový ložiska. Dal bych ti ho za 200Kč

2011-10-14 22:48:33

Baterku mám hodně starou. Ale mechanik mi tam hodil novější (jako funglovka to nebyla, ale říkal, že by měla fungovat v pohodě) a do rána se vybila. Takže samozřejmě přemýšlím i nad novou baterkou. Jen bych měl ještě dotaz. Říkal mi, že je tam slabší baterka, než by měla být. Jak moc to vadí? (Samozřejmě novou koupím silnější, ale jestli to nemůže nějak škodit)

MAX6  
J.
2011-10-14 22:55:12

Kdyby byla úplně nabitá a v pořádku tak by to vadit němělo, jen by si jí musel dřív nabíjet než tu co tam má bejt. Hlavně jde o Startovací proud. Většinou baterky s menšíma amper hodinama mívaj i menší startovací proud,což může bejt problém. Baterka je třeba úplně nabytá,ale nedokáže roztočit motor. Taky neni dobrý když je tam baterka s větší kapacitou (Ah) než je psáno. Potom jí zase altík nestíhá dobíjet a je to taky špatně.

2011-10-14 22:58:42

Náhodou takové ty plastové podběhy na zadní kola nemáš? Mi je vyhodili asi když měnili tlumiče nebo nevím proč ale nemám je tam a hodně to ted trpí korozí ty zadní lémy.. Chtěl bych to zakitovat, stříknout a vrátit tam ty podběhy aby to drželo. Jelikož ve předu je mám a lémy jsou jako nové..

MAX6  
J.
2011-10-14 23:02:19

Hele nejsem si jistej,už je to dlouho,ale já je tam taky neměl. Buď mi je kolegové taky zlikvidovali,ale mam pocit že jsem je tam taky neměl.

2011-10-18 20:22:34

Ahoj lidi, mám problém s kolisanim otacek na 626, mám najeto 286 000Km, dal jsem nové svíčky, palivový filtr, vzduchový filtr, vyměnil jsem i váhu vzduchu a problém mám pořád, díval jsem se na klapku a čistil ji, i na vodu v chladici která mi drží stále stejnou hladinku prosím o pomoc. Děkuji vsem za radu. Prosím piste na asii@seznam.cz

2011-10-27 22:49:31

Mazda 626 GE nemá plastové výplně zadních podběhů, je tam jen hrubý nástřik na kovu. Ale je pravda že jsem na internetu náhodou narazil na tento plastový díl, který se asi vkládá to onoho podběhu. Otázkou ale je, co se stane když se do mezery mezi plastem a kovel dostane sůl, jestli to nebude mít opačný efekt. http://www.autozh.cz/zboz...o-blatniku-MAZDA-626-.htm

2011-11-20 21:06:55

Zde přihazuji nějaké videa. At vidíte co to dělá.

Mazda 626 2.0i

Mazda 626, 2.0i, motor, problems, engine, fail, Cars, Auto, Automobile ...

2011-11-20 21:07:30

A ještě tohle.

MAX6  
J.
2011-11-20 23:07:21

Elektrika,nic jinýho. Vyděl bych to na ty svíčky že jedna z nich nepálí pod tlakem a nebo ty kabely.

2011-11-21 12:38:02

Dělaji to svíčky a nebo je praskly vyfuk to taky někdy dělá mě to dělaly síčky pak to jezdilo jedna básen.Mám 626 hatchback 85kw ge

2011-11-21 15:46:06

Svíčky tam jsou nové. Takže přichází v úvahu ty kabely (ty jsou origo ještě) a nebo ten výfuk, protože ten prostřední tlumič mám prdlej vevnitř nejspíš.

2011-11-23 15:55:39

Nevím jak u GE, ale u GF se špatnej kabel ke svíci přihlásí blikáním kontrolky motoru. Mě to asi před měsícem vzala kuna a ujel jsem s tím cca 30km na 3. Kupodivu se stím dalo i předjíždět


Odpovědět

1  2  3  4