Fórum - Téma


Mazda mx6 TURBO


Fórum MX-6 II GE Mazda mx6 TURBO

Informace o modelu: Mazda MX-6 II GE



2008-02-11 11:32:28

Zdravím,nemate někdo zkušenosti s montáží turba do mazdy mx6 2,5i v6 Chci si tam dát turbo T25 z nissana 200sx.Nevim kam zapojit chlazení vody od turba jestli přimo do bloku motoru a nebo jinam.Ještě co s řídící jednotkou jestli je potřeba nějak upravyt. Poradte kdo má zkušenosti.

2008-02-11 19:08:39

Já bych to tak růžově neviděl; na tohle téma jsem se už bavil s několika členy klubu a dozvěděl jsem se, že by se to především muselo udělat jako Twin turbo...

mik
2008-02-11 19:17:25

to máš pravdu jelikož je to motor do V a má tím pádem i dvě lambdasondy a na montáž turba tam není moc místa.

2008-02-11 20:28:04

No, ono by tam možná to místo i bylo, kdyby se u tohohle auta Japonci neprojevili jak kreténi a na místě, kde se spojují roury od přední a zadní řady válců, neudělali takový debilní a úplně zbytečný šnek...

2008-02-11 20:33:22

Jinak jsem měl podobný nápad, jenom místo T25 jsem chtěl použít CT26. Rozhodně by to bylo na výměnu vstřiků, palivového čerpadla a váhy vzduchu...ta sériová by ti takové množství vzduchu nesežrala a vyhazovala by chybu. Většinou se to řeší tak, že se tam hází váha třeba z třílitru. Pokud bys nedal větší vstřiky, během pár chvil bys měl z pístů dalekohled. Podle mě je o dost lepší tam rovnou nacpat celý motor z dvojkovýho Probe 2.2 turbo. Je kompatibilní s mazďáckou převodovkou a narozdíl od téhle úpravy bude celý výsledek možná o malinko výkonově slabší, nicméně mnohem spolehlivější...

2008-02-11 20:42:08

taky řeším zástavbu turba ikdyž do o něco menšího motoru tak mě napadá když tu řešíš takové maličkosti jako chlazení turba máž už vyřešené jak snížíš kompresi? aby si totiž plně využil turbo tak se potřebuješ s kompresí dostat na 7,6:1 - 8,3:1 pokud kompresní poměr nesnížíš někde mezi tyto hodnoty tak v lepším případě ti budou vznikat samozápaly které výkonu nijak neprospějí a v tom horším ti písty vyběhnou vrchem a klika spodem motoru

2008-02-12 06:40:27

no nevim.... ty tu mluvis o vode do turba ale do neho jde pouze mazani fluidniho loziska hridele..... ja ti nevim ale radsi se do niceho nepoustej, nebo prvni poradne prostuduj o co vlastne jde, co musis splnovat a co vsechno obnasi nastavit takto upraveny motor a co vsechno se musi zmenit

2008-02-12 07:18:29

U V6 jedině twin turbo, jinak to nejde. Jinak jde o to co vydrží taky motor, jak tam na turbu nastavíš velký tlak, tak se můžeš s motorem rozloučit. Jak psal Gino, to už je lepší tam dát ten motor z probe a nebo kompresor - nemáš pak sice tolik koníků, ale na zabití to stačí. Metrix dával turbo do jeho mazdy tak se s ním zkus poradit, ale vím, že měl problémy s mazáním a s olejem. Prostě bych motor radši nechal tak jak je a nebo tam dal úplně jiný, který turbo má a je na to stavěný.

2008-02-12 23:39:25

Metovy problémy s mazáním byly přímo v turbu, ne v motoru...a furt mi nechtěl věřit, že je ten středový uzel v prdeli

2008-02-12 23:40:39

Venito: Jinak T25 má vodní chlazení...

2009-02-24 23:19:20

Hezké jak mi z Probe se tam snažíme narvat motor z mazdy a někteří tady zase naopak. Co tam dát Millera? Jinak na Probe je běžný turbo kit s T33/34. Je to včetně svodů a rozhodně ne twin turbo. Výkon 250hp ale chce to lepší pumpu a větší vstřiky apod. Bez úprav řídící jednotky to ale není nic moc. Jinak na fóru máme 2 kusy probe v6 turbo :)

2009-03-29 10:03:30

No,misto pro turbo tam je,ale musi se dat baterka do kufru.Twinturbo je hezka predstava,taky o ni premyslim Pumpa nemusi byt zakonite jina,ale nejede to na plny kotel.Ale kdyz je to Walbro... Ja mam vstriky a vahu origo,chybu haze jen EGR.Pokud vim tak KL z Mazdy nebo Probe sou uplne stejne

To Logrus (JM): A kdo je ten druhy?

2011-02-15 15:41:15

Zdar hele mám k tomuhle menší dotaz já si EGR na svý 2.5 V6 zavařil a pokud vím tak není nic co by mělo hlásit chybu EGRka lambda? A jaktože mi to nic nehlásí, když to mám zaslepený? Pokud vím tak to jen vrací část výfukových splodin do sání kvůli lepším emisím a na ty se můžu vysr...

2011-02-15 20:20:49

nic se ti hlasit nebude pokud jenom zavaris tu trubku a neodpojis konektor EGR ventilu, RJ nic nepozna, nema jak, lambdou rozhodne ne, naopak te zvysis zivotnost :)

2011-02-17 18:48:23

Presne tak EGR jen zasira sani a kdyz ti to trochu zere olej tak to sani budes mit o to vic zajetelene...Ucpi proste kanal a basta

2011-08-01 17:14:55

myslim že turbo by si tam měl dát jenom ten kdo má s autem závodní účeli a né běžný provoz


Odpovědět