Fórum - Téma


Mazda MX-5 ND


Fórum MX-5 IV ND Mazda MX-5 ND

Informace o modelu: Mazda MX-5 IV ND


1  2

2016-11-27 13:30:09

dottore: Už jsem pouštěl za volant dva s více než 185cm, sice oba nebyli tlusti, ale vlezli se stejně jako já. Sedadlo, jak jede dozadu, tak jede i dolu. Takže nakonec měli hlavu stejně jako já.

Z provozu...

Je rychlá, svižná a v zatáčkách drží lépe, než moje nervy. Mazda do ND dala už v sérii hodně závodních dílů, makla na "krouťáku odspoda". Takže je to svižné a zatáčkami i provozem se mx5 proplétá extrémně rychle. Zatím vše, co objevuji, že tam je namontováno nebo to umí, tak si chválím. Kontrola trakce nechá si kapku zablbnout, ale hlídá.

I s plátěnou střechou to nakonec beru jako každodenní auto. Nakonec kamínek mi zničil lak na kombíku a oprava bude stát víc než by stála nová platěná střecha na MX5 - takže to výjde tak nějak nastejno. Je to spíše o té psychice. Už jsem párkrát i pořádně zmokl a dobrý. Asi se jinak chová ten, co koupí 10let starou MX5, chce 5 let jezdit a ještě ji prodát. Ale pokud mám nové auto, tak tyto obavy odpadají. Navíc v provozu mezi ostatními auty se všemi riziky, to prostě jinak nejde. Vždy se může něco stát.

Dá se s tím i na dálnice. I když je to lepší bez střechy. To se dá i 200 v rozumné pohodě, se střechou je nad 160 už hluk. Ale tolik samozřejmě nikdy nejezdím. Celkově je i aerodynamika kabiny o hodně lepší než u předchozích MX5. Ruční střecha a nandání do 3s i za jízdy do 30kmh je super. Dá se rychle reagovat na počasí i situaci na cestě, takže si člověk užije střechu dole, kdy to jen jde.

A jako bonbonek, je to nejúspornější auto v rodině. I při rychlé a agresivní jízdě je průměr 7l.

2016-11-27 17:20:00

martin045: Já v tom jel, sedadlo úplně vzadu, volant O.K., ale mám problém se spojkovým pedálem...

Jakej máš motor, dvoulitr?

2017-01-03 12:46:56

minuly vikend kym som mal CX5 na servisnej som Dostal na 2hodky MX5 G165 v plnke. Velmi mile Auto. ta jazda je prudko navykova a Auto si doslova pyta otacky a "jazdenie", nie len "vozenie sa". Bolo lahko po dazdi, takze zadok isiel par krat do strany ( aj so zapnutym ESP to trochu pusti ). Samozrejme v ramci pricetnosti na verejnych okreskach.

Vonku bolo asi 7st nemal som ciapku a iba lahsiu bundu, ale moc nefukalo a ked som mal zapnute vyhrievanie sedadiel a Teply vzduch, Bola kabina velmi pohodlna aj v zime.

Na dialnici od 130 ale uz Auto huci aj ak je strecha hore. Pre to by som uvazoval skor o RF s pevnou strechou.

Motor ma krasny zvuk, doslova si pyta otacky. Riadenie a radenie je uplne skvele. Nieje to ani moc makke ako niektori pisu.

Sedadla by to chcelo recaro. prekvapujuco som uz po hodine citil chrbat.

Byt slobodny a bezstarostny, tak by Bola MX v top 3 moznej kupi. Odradza vyssia cena. Za 30tis ma clovek 5rocne z4 s R6 motorom a este zostane aj na udrzbu a benzin.

No a na pocudovanie, po presadnuti do CX5 mi ta nepripadala az taka tazkopadna ako som sa obaval.

RadoMiláček, 2014-09-05 12:25:08 napsal:

zakládám vlákno pro všeobecný pokec o nové .. MX-5 ND, pište své dojmy, dávejte linky na informace, videa atd.

anketa - http://www.mazdaclub.cz/vote_detail.php?id=106

(aby v budoucnu nedošlo k omylu, ND je označení generace, není to zkratka pro náhradní díly a toto vlákno není tudíž inzertní, na to máme přímo sekci inzerce .. )

2017-01-04 12:52:43

Recaro jsou určitě lepší. Bez únavy i 500km.

Bez střechy je jízda nad 110kmh paradoxně tišší. Dá se to prohnat i přes 200kmh a jde to. Ale samozřejmě v létě. A samozřejmě na tichý hovor už to není :-D


Odpovědět

1  2