Fórum - Téma


Mazda - jedno takové velké prvenství :-(


Fórum Pokec všeobecný Mazda - jedno takové velké prvenství :-(




2015-12-19 14:09:50

Je to smutné až k pláčí...

http://www.autoforum.cz/z...ou-koroze-neni-minulosti/

doris  
Doris
2015-12-19 14:19:45

scar: Už to tu bylo:

http://www.mazdaclub.cz/f...lect=147315#message147315

Na druhou stranu se tomu dá slušně pomoct, aby ta auta vydržela bez koroze mnoho let.

2015-12-19 14:30:02

doris: Je to neštěstí jak technicky kvalitní auta dostávají tak žalostnou karoserii s lakem... To aby člověk auto po koupi celé odstrojil a provedl nutné úpravy aby se to za 3 roky nerozpadlo

Ovšem další prvenství je už lepší :

http://www.novinky.cz/aut...a-a-to-i-bez-hybridu.html

doris  
Doris
2015-12-19 17:20:35

scar: Mno, výrobek bez chyb neexistuje. Já osobně bych si raději vybrala vyspělou techniku + spolehlivý vůz a zainvestovala do antikorozní ochrany. Ta, když se udělá včas a pořádně, pak to vydrží hodně dlouho.

2015-12-19 20:20:39

Ano "vyrobek bez chyb" neexistuje. Faktom, ale zostava, ze ci si kupim soc vybavu alebo plnu vybavu, tak ta antikorozna ochrana je rovnako nedostatocna uz niekolko rokov za sebou priamo z vyroby a ak nechcem hrdzave auto musim si na vlastne naklady riesit dodatocnu ochranu. Tento fakt je velka hanba pre inak skvele auto po dizajnovej aj motorickej stranke.

doris  
Doris
2015-12-19 21:28:39

danka: Je to škoda a taky mi to vadí. Myslím si však, že je to částečně záměr výrobce - potřebuje stále prodávat nové věci, tak proč by tedy dělal trvanlivé výrobky, které by vydržely bez problému více jak 20 let? Krom toho se hledají úspory v nákladech, používají levnější materiály, šetří se všude, kde je to jen trochu možné, aby ty výrobky byly cenově konkurenceschopné a pro zákazníka dostupnější. Porovnej si, jaká byla cena nových aut před 10, 15 nebo 20 lety a kolik stojí dnes? Někdy je ten cenový rozdíl minimální, ale je třeba si uvědomit reálnou hodnotu peněz, která klesá (inflace). Takže třeba auto, které před těmi 15 léty stálo nějakých 600.000,- , by v přepočtu na dnešní hodnotu peněz vyšlo o dost dráž, ale i dnes automobilka nabízí v dané třídě auta za podobnou cenu. Holt, někde se to projevit musí. Poznali jsme to například u Nissanu, kde novější modely Primery (P11) vycházely dokonce levněji, než předchůdce P10 se srovnatelnou výbavou. Novější P11 jsme prodali, nebyli jsme s ní už spokojeni. Starou P10 máme dodnes. Rozdíl v kvalitě materiálů a propracovanosti tam byl místy dost znatelný - kov nahrazovali plastem ( třeba čepy stěračů, které se brzy vychodily), rychlejší opotřebení některých součástek - "měkčí" materiál, interiér taky o třídu níž v kvalitě i pohodlí.....

Na druhou stranu když se kouknu ke konkurenci, kde je třeba lepší antikorozní ochrana, tak je tam za srovnatelnou cenu zase oholená výbava ( VW, Škoda) nebo horší motorizace, než u Mazdy.....

Takže u nějaké značky se budou sypat technické věci - motory, převodovky, elektronika, u Mazdy bude zase reznout kastle. Prevenci u chatrné techniky asi nelze nějak účinně zvládnout, avšak u té dodatečné antikorozní ochrany ta šance je. Proto bych se raději přiklonila k tomu, co mohu ovlivnit, byť ideální to pochopitelně není.

2015-12-20 12:04:37

doris: mne vadi viac nedostatkov na mojej mazde (to by bolo na dlho), nielen kvalita ochrany karoserie ako takej, ale hlavne mazda servis a ich sluzby. To prvenstvo mazdy s DLHODOBOnicnerobenim s antikoroznou ochranou je nepripustne z mojej strany a neda sa to nicim ospravedlnit alebo obhajovat. Je to nechutne ignoranstvo.

Predajom vozidla nekonci sluzba mazdy majitelom, ale zacina!

Mazda servis je doteraz najhorsi aky som kedy zazila - je to katastrofa a absolutny nezaujem o spokojnost majitela mazdy ako na u nas, tak aj u vas a este aj v rakusku sa spravaju velmi neochotne k majitelom mazdy (vlastna skusenost).

Preto davam velke minus mazde.


Odpovědět