Fórum - Téma


MAZDA CX7 koupě, spotřeba, eu / us atd


Fórum CX-7 MAZDA CX7 koupě, spotřeba, eu / us atd

Informace o modelu: Mazda CX-7


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-10-19 09:37:47

tak par info:

mam najeto krasnych 223.000 km.... ve 170tis. jsem dal komplet nove brzdy, ve 200tis vymena svicek, filtru a vsech oleju + brzdovka, ted jsem vymenil zadni lozisko

Auto funguje naprosto skvele, zadny trable.. ted mam pocit ze jde malicko dolu spotreba...celkem bez problemu jezdim pod 10 litru.

Mazda CX7 je skvely auto.... i po tech 220tis nikde nic nevrze neskripe, krom toho loziska pocet zavad NULA.

2013-11-12 21:47:22

Ahoj všem.

Tak auto jsem si koupil když mělo najeto 153tis. Současně mam 164 a bez jediného problému.

Po koupení, výměna oleje a zběžná kontrola. Při zakoupení jsem vynuloval pc a po najetí 10tis km je spotřeba mezi 11.1 a 11.2. Prvních 5tis km byla 10.2 pak jsem se odvázal. 80% Praha zbytek dálnice a okres. Jezdim normálně a občas když jedu dálnici v noci, tak na to šlápnu. V praze klasika zácpy, hodně jezdim z Řep do Bohnic a to je opruz. Auto je manuál 2,2 disi koupeno v cz. Plná výbava. Splňuje veškeré mé očekávání. Jezdil jsem před tím na subaru a poté mazda6. Jako náhradní auto v servisu jsem si pujčoval vždy CX a proto na něj padla volba. Spotřeba se mi vzhledem k povaze a váze vozu zdá normal. Za to svezení to stojí. Automat jsem nikdy neměl tak nevím. Tankuju 98, 100, a v nouzi 95oktanů. Ještě bych se snad zeptal jestli nemá někdo zkušenost s vývodem Aux koncovky z rádia. Cd nepoužívám ale rád bych připoji telefon. Radio bose.

benny: Já kupoval také ve 150 tkm, mam ted kolem 164 tkm a v pohodě. Záleží jak se předchůdce k vozu choval. Jestli byl pravidelně udržován a servisován, jak píšeš, tak bych se nebál. Mluvím ze své zkušenosti, jinak můžeš koupit pod 100 tkm a může být klidně vrak to je individual.

ozi
2013-12-08 11:47:17

ahojte mohol by mi niekto pradit nejaku tvrdsiu,a hlavne odolnejsiu spojkovu sadu.ta spominana od atc sa mi pozdava ,ale skusal ju uz niekto ci pasuje do cx 7 2,3.vdaka za kazdu radu.

2013-12-08 11:57:21

kup sadu na Mazdu 6MPS dle cisel z EPC jsou spojkove dily pro CX7a MPS stejne. Spojka v MPS je vyrazne tuzsi.

MAX6  
J.
2013-12-08 11:58:21

ozi: Já mám od ACT komplet spojku (mimo setrvačníku). Sice ve 323BJ,ale naprostá spokojenost. Mam tu základní variantu přítlačák HeavyDuty a lamelu Street,ale i tak je to asi o 1000% tvrdší a líp dávkovatelnější než originální spojka co tam byla. Za mě jí určitě doporučuju.

Koukni na jejich stránky: http://www.advancedclutch.com/

Dole mají "Find Parts",tak tam si to vyklikej a uvidíš,ale mam strach,že CX7 se do USA dělala jen v automatu,takže ti to nic nenajde.(nebo to vzít z M6MPS)

Pokud najdeš,tak jen nevim jestli nebudeš muset vyměnit ten dvouhmotovej setrvák za ten jejich klasickej,ale odlehčenej aby to fungovalo.

2013-12-08 12:03:19

ATC je super mam ho na MX5 a parada....

http://www.advancedclutch.com/zx4-hdss

ozi
2013-12-10 12:13:07

caute takze by mal pritlacny tanier ,aj lamela od act,pasovat na zotrvacnik luk? inac act spojky ponuka aj ceska stranka tuning-in.cz.idem im napisat. zatial vdaka za ochotu.

2014-01-25 00:28:00

joe.st: ahoj šťastný člověku - já mám najeto 77 tis r.v.2008 - ČR. Koupil od 34tis - takže najel 43 tis km a teď mi začala občas smrdět po gumě...a kapat olej z motoru i v zadu z diferenciálu Značkový Auto Laros Ostrava musel opustit - jsou vydřiduši Ani nemají znalosti služby, raději utekl... Teď mi nový servis neznačkový chce měnit Turbo z důvodu úniku oleje z motorové části a gumového smradu v kabině auta...má někdo zkušenosti???

MAX6  
J.
2014-01-25 00:41:30

standa13579: Ahoj. Zkus napsat členovi Jendoun. Tomu taky protejkalo turbo,ale jen v jednom s těsnění na připojenejch trubkáchch. Může to z toho turba kapat na vejfuk a proto cítíš ten smrad. Oprava není nijak drahá ani složitá,jen se prostě vymění těsnění. Jestli jsou si ale jistý,že je to turbo po smrti,tak pokud nemáš jinej servis,tak ti asi nezbude než jim věřit. Pokud to turbo necháváš dochlazovat,tak 77000km,tak je ještě brzdo na to aby bylo turbo v čoudu.

Nebo taky koukni jestli to na ten vejfuk neteče odjinud,třeba z převodovky.To se stalo zase nám u M6MPS,že se povolil jeden šroub a převodovka přestala těsnit a stejkalo to až na svody a smrdělo to.

I u toho diferenciálu za to kapání oleje nejspíš může jen prosakující gufero. To jsou všecko opravy za levno (teda pokud to nedělaj vyděrači). U toho zadního diferenciálu si to hlídej,protože on moc dlouho bez oleje nevydrží a co jsem se kdysi ptal,tak třeba na M6 MPS stojí ten zadní diferenciál novej cca 90000Kč. Takže rači opravit hned,dolejt nebo rovnou vyměnit olejovou nápň v něm než pak platit hrozný prachy za opravu.

Jsou to všecko jen odhady,muselo by se tvoje auto vidět na živo.

2014-10-07 12:37:56

Zdravim Vas.Mam taky problem.Kupil som CX7 na plyn.Občas sa mi stane že ked idem tak za studena po cca 5-10 minut jazdy mi ide z vyfuku taky biely dym.Spočiatku som si myslel že je to para ked že to bolo viditelne len ked je chladnejšie.Ale Ked som si to poriadne začal všimat skor mi to pripada ako biely dym teda olej.Olej mi ale nemizne a auto ide normalne.Ked ho prebehnem tak to nerobi.Neveim či to je važny problem alebo je to len zanedbana servisna udržba predchadzajuceho majitela.Tak sa chcem spytať či s tym ma niekto nejake skusenosti alebo niečo podobne

2014-10-29 09:57:54

ať tady nevytvářím další vlákno. tchán uvažuje o nákupu Cx-7, auto je v Olomouci, nicméně v mazdě v OL (protože tam nezavolal hned, jak jsem mu říkal), mají volno až příští týden ve středu. Neznáte někho z okolí OL, kdo by byl ochoten za nějaký peníz přijet na smluvené místo a na auto se podívat a projet to diagnostikou?

Dík

2014-10-29 11:59:38

mazdakcx7: ahoj.... olej je dym cerny nebo sedy .... rozhodne ne bily... bila je para, po 5-10minutach dojde k ohrati tlumice vyfuku uznatolik ze se zacne voda rychle odparovat.. myslim, ze mi to ma CX delala taky a ani ve 250tis kmsi nevzala ani decku oleje. ona prvne nekouri a pak zacne.. ale pokud je to bile tak bud v klidu je to para....kdyz nechaz shoret olej tak je to dym cerny jako boty.....(olej je jen tezsi nafta)

2014-10-29 12:10:26

Presne tak..len problem je v tom že sa voda dostava do vyfukoveho potrubie až na tolko že mi rozožrala katalyzator.Tak že mam to u mechanika a ten zistuje odkial sa tam ta voda dostava.Vyzeralo to ako keby sa to dostavalo cez EGR ventil ked že ten je vodou ochladzovany.Tak že musim kupit novy katalyzator i ked neviem original kde zoženiem a či sa tam da prisposobit nejaky univerzal.

2014-10-29 13:37:42

mazdakcx7: KAT kup z nejake bouracky....bude tam stejny jako na L3 motoru

2015-03-20 08:59:31

Tento měsíc je to pět let, co jsem si koupil zbrusu novou CX 7 2,2 diesel. Za tu dobu mám najeto 126 000 km a moje zkušenosti za tuto dobu?

Při 600 km odešla lambda sonda, pak pravidelné garančky, od 80 000 začala pravidelně nepravidelně svítit kontrolka mazání při následné garančce bylo zjištěna netěsnost kolem vstřikování a díky tomu karbon zanesl cca 80% sacího koše a proto to rozvěcování toho mazání. Byla to zároveň první dražší garančka (platil jsem přes 20 000 Kč).

Po najetí 100 000 začal se ozývat čím dál větší hluk od zadního pravého kola, zároveň při prudkém brzdění bylo cítit ve volantu velké chvění.

Při garančce 120 000 km byl vyměněn celý náboj pravého kola, a byly stočny brzdové kotouče,které byly zvlněné(taky samozřejmě desky, které do té chvíle byly originál a kapalina ). Moje nejdražší garančka (cca 30 000 Kč).

Na servis chodím od začátku do Mazdy Zlín a spokojenost velká, hodně tam tomu rozumí a jsou ochotní,jen mě velmi mrzí,že snad po 20. letech jim od letošního roku vzali zastoupení. O které si myslím postarala v rámci nějaké politiky na centrále nově vzniklá Mazda ve Fryštáku.

Od začátku mi na autě vadí škubání při řazení z prvního na druhý převodový stupeň, cukání motoru za studena, občas chaoticky fungující dešťový senzor a měkčí brzdy.

Naopak oceňuji výborné jízdní vlastnosti na sněhu a náledí v zimě.

Počítač mi ukazuje dlouhodobou průměrnou spotřebu 7,3 což si myslím je na hmotnost vozidla velmi dobré.

V autě celou dobu jezdím sám a logicky jsem tudíž jediný, kdo ho používá.

A celkové mé hodnocení? Auto to není špatné,ale že bych z něho byl vyloženě nadšen, to ne. Díky škubání při řazení a škubání motoru za studena bych z pomyslných 100% CX 7 udělil celkových 80%.

2015-03-20 09:34:25

To cukání za studena - máš OK egr ventil? Zkus ho na chvíli zaslepit

2015-10-06 16:18:40

gurun: Zdarec, chtěl jsem koupit mazdu CX 7, rok 2010, ale úplně mě odrazuje, když čtu příspěvek, že auto škube od novoty mezi 1 a 2. Můžu vědět kolik máš najeto teď a jestli se objevili nějaké další závady. A prosím tě, kolik stojí v mazdě garanční prohlídka na CX 7, když vymění všechny filtry a náplně třeba při 100000 km. Díky za odpověď M.

2015-10-06 16:29:23

To cukání není zase tak znatelné. Je to spíše tím, že jsem puntičkář. Každá garančka stojí cca 8 000Kč. Jinak bez závad. Najeto 137 000 Km. Před cca 14. dny měněny rozvody. Výměna stála 19 000 Kč.

2015-10-07 18:46:16

gurun: Díky za info. M.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6