Fórum - Téma


MAZDA CX7 koupě, spotřeba, eu / us atd


Fórum CX-7 MAZDA CX7 koupě, spotřeba, eu / us atd

Informace o modelu: Mazda CX-7


1  2  3  4  5 ......... 6

2010-04-20 20:42:51

JOFO je mi líto, že máš takové potíže a Mazda tě zklamala. Já bych vyzkoušel jiný servis. Jestli jezdíš do Polska, tak se tam zkus domluvit s polskou Mazdou. Mají servisy vybaveny lépe než u nás. Prasklá hadice na turbě se stává i u jiných aut a v tom bych neviděl vážný problém, je to z gumy ale spojka je vážná věc a mechanici se tím musí zabývat. Rozhodně se nenech odbýt, je to oprávněná reklamace, která v zájmu dobrého jména Mazdy musí být odstraněna výměnou spojky i s ovládáním. A ten vrzající zvuk z nápravy je většinou způsoben posypovou solí a tohle je vina správy silnic. Já měl novou Fabii a po chvíli vrzaly čepy právě díky soli. Ty čepy jsem si vyměnil sám. Já mám Mazdu 2.rokem a bez žádné vady. Zatím jsem najel jen 60 000 km a bez potíží.

2010-04-20 21:13:34

Když pročteš tuhle diskusi, tak problémy se spálenou, prokluzující, popř. trhající spojkou u skoro nových CX-7 má zde hodně majitelů. Předpokládal jsem, že to mazda registrovala a u "dieselového faceliftu" problém odstraní, ale asi tomu tak nebude .

2010-04-20 22:01:00

Tuhle diskusi mám pročtenou a jen mohu doufat, že se tento problém u výrobce vyřeší. Já chválím svoje auto ale zřejmě jsem ve výhodě protože jsem si koupil automat. A musím dodat, že jsem si vybral velmi dobře.

2010-04-20 22:36:15

V tříleté záruce to taky všem bez řečí vyměňovali a problémy řešili, ale i zde je pár majitelů, kteří měli ten problém až po záruce a pak to nebyla levná záležitost. Ono taky by mazda nebyla první, kdo má v SUV problémy se spojkama. Jinak pokud máš radku automat, tak máš na 90% dovoz z us, ne?

2010-04-20 22:40:38

Ano mám auto dovezené z USA ale to jsem psal už dříve.

2010-04-20 22:49:19

Sorry, to mi nějak uniklo , ale v tomto případě je to asi fakt větší jistota /pokud oželíš nějaký ten litr navíc k už tak slušné spotřebě/, že nebudeš řešit spojku, se kterou je asi trošku problém. Mazda celkem kolem tohoto problému mlčí, protože jinak platilo jak píše JOFO, do CX-7 mazda nikdy neřešila spojky /taky nikdy nevyráběla SUV /, naopak byla známá jako rekordman, a u nižší střední a střední třídy /auta typu 626, xedosy, m6/ při dobrém zacházení se běžně měnila spojka mezi 180-240ti tis. Km.

2010-04-26 08:43:50

Tak mám na své CX 7 najeto cca 3600km po dvou měsících provozu a musím říct,že pořád se mi nelíbí hlavně při 2. a 3.převodovém stupni po zařazení a puštění spojky jemné škubání vozidla.To jsem u jiného vozidla nezažil.A když čtu tady ty příspěvky o spojkách...

A jinak pořád porovnávám s předchozím vozidlem které jsem měl(VW Passat)a chybí mi v Mazdě to množství příjemných detailů jako např.držák parkovacích lístků,pal.počítač v češtině,háčky v kufru,stěrače po vypnutí klíčku zapalování sami doběhnou atd..Pořád si nemůžu na tu CX7 nějak zvyknout.Vždycky jsem chtěl zkusit Japonské auto a nejvíc chváli jsem slyšel na Mazdu,ale jak jsem již psal zatím nic moc z mého pohledu.

2010-05-15 23:29:53

Gurun: 1) nemáš to náhodou 4x4 - to škubnutí po přeřazení u čtyřkolek občas dělá kardan, časem si najdeš polohu jak to eliminovat

2) věřím, že časem poznáš přednosti Mazdy - nevím jak jsi měl VW dlouho, ale mě u všech koncernových aut vytáčela věčně svítící kontrolka elektroniky motoru.

2010-05-17 19:11:03

Čtyřkolka to samozdřejmě je(to snad každá CX 7 NE?). A jinak,kéž by to byl teda ten kardan.

Passata jsem měl 4.roky.

2010-05-22 19:53:07

Zdravim vas, to s tou vasou novou mazdou ma to uprimne mrzi a viem sa vzit do vasej koze. Ja som uz pisal o mojich problemoch s benzinom. Na vasej ma zaujali rovnake problemy. Trhanie a vrzganie. Pisete, ze to vase trhanie pochadza zo spojky. Po vlastnych skusenostiach vam mozem povedat, ze trhanie na mojom aute bola jedna vec a spojka druha. Aj ja som si myslel, ze to trha oddial. Stalo ma to 2000eur za komplet vymenu a auto trha dalej. Trha z nizkych otacok a pri akceleracii.

Pazvuky z prednej napravy pocujem uz 50000km a neviem co to je. Je to taky zvuk ako ked sa stlaca tlmic a pocut to zakazdym ked prejdem cez nieco.

Dopadli sme rovnako, az s tym rozdielom, ze ja som mal mazdu 3 a tomu autu nic neni do dnesneho dna. To auto nepozna servis...

Problem bude asi v tom ze sme kupili novinky a to je bohuzial problem vsade.. .. Este som sa vas chcel opytat do akeho servisu chodite?

2010-09-01 19:42:56

v

2010-10-05 19:54:12

Kde jsi to auto kupoval a kde se Ti snaží namluvit takové hlouposti?

2010-11-18 22:58:11

Ahoj.

CX-7 2,2 Revolution/2010. Při zamknutí či odemknutí kartou mají auta pro EU deaktivováno pípnutí při bliknutí směr. světel. Auta mimo EU mají toto pípnutí aktivováno. V příručce je uvedeno, že toto pípnutí lze aktivovat i u vozů pro EU. Na dotaz u Mazdy jak, bylo odpovězeno, že pouze v servisu diagnostikou. Po připojení diagnostiky v servisu Mazda nikdo z techniků tuto možnost aktivace nenašel a importér dělá na dotaz mrtvého brouka. Nevíte někdo jak a kde je zakopaný pes? Děkuji

2010-11-18 23:15:05

Měl sis koupit ameriku. Náš dealer je k ničemu.

2010-11-21 11:50:55

To je opravdu duchapitomá odpověď na tech. dotaz. Pokud o tom nic nevíš, tak se zviditelni jinde.

2010-12-11 22:51:14

error

2010-12-29 20:36:38

Zdravim všechny příznivce mazdy CX-7,

Chtěl jsem se zeptat na koupi ojete benzínové verze EU s manuálem, kde je nejvýhodnější v současnosti zakoupit nebo zdali snad někdo z majitelů neuvažuje o privátním prodeji.

Jsem trošku zklamaný, že téměř všechny vozy jsou nabízeny přes bazary tudíž s jejich přirážkou.

Děkuji Honza. neutron@seznam.cz

2011-02-03 13:25:13

Ahoj JOFO, reaguji na tvůj příspěvek, neb mám naprosto uplně stejné zážitky s novou Mazdou CX-7 2,2 diesel. Také jsem jí koupil 2/2010 a dal za ní rovný 1milion a začínám být také zklamaný! První půl rok jsem měl také problémy s dálkovým ovládáním a musel jsem několikrát vyndat klíč a mechanicky nastartovat, pak to už šlo. Nevěděli co s tím, ale už se to srovnalo a chodí to dobře. Za to pak následoval odtah, neb mi asi ve 190km rychlosti prdla hadice od turba, ted se začalo cosi ozívat z přední nápravy od levého kola a co mě vůbec nejvíce straší tak je klepaní motoru! Mám najeto 37tis.a posledních 7tis.po zahřátí motoru na provozní teplotu slyším při volnoběhu klepání jak u starého diesla, který mám najeto tak 500tis ! Půjdu ted za chvíli na garanci, tak jsem zvědavý co mi na to řeknou, rozhodně se nenechám jen tak odbýt, neb jsem nedal milion korun za auto aby mi už po pár tisících začal klepat motor Tak přeji hodně šťastných km, D.

2011-03-09 13:40:34

Tak jsem začal druhý rok provozu se svou CX 7. Najeto 27tis. A hodnocení? Po cca 1O měsících jsem si zvyknul. Auto si nějak sedlo, už to neškube ,jen 2. rychlostní stupeň jde občas ztuha až nepřirozeně řadit,ale zatím ok. V poslední době začíná být občas dost hlučná klimatizace(celkem rušivé).Co mi vadí nejvíc je hoodně přecitlivělý dešťový senzor(už ho skoro raději nepoužívám) a velmi slabé ostřikovače čelního skla.

Jinak vůz chválím za zimní jízdní vlastnosti. V únoru jsem s ním najezdil cca 1200km ve Švédsku v extrémních sněhových pomínkách a musím říct,že čtyřkolka fungovala na jedničku. Jediný problém bylo, že když jsem po ránu(bylo -25st a níže) nastartoval a rozjel se, tak cca 500m svítila kontrolka poruchy posilovače řízení a pak prostě zhasla.Toto se dělo každé ráno.

Jinak spotřeba(mám diesel) je rozhodně vyšší než udávaná výrobcem a to si dovolím tvrdit,že jezdím hodně konzervativně.

Co říct závěrem? Kdybych to auto měl hodnotit jak ve škole,tak po prvním roce by dostalo celkovou známku 2.

2011-09-28 20:50:42

teda jak tak koukám na tu diskuzi tak mám celkem strach si CX7 2.3i koupit

co jsem našel v inzerátech a bazarech tak je najeto kolem 50-60tkm a to abych připravil peníze hned na několik spojek a odtahů :(

a to jsem byl už rozhodnutej do ní jít :(


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6