Fórum - Téma


MAZDA CX7 koupě, spotřeba, eu / us atd


Fórum CX-7 MAZDA CX7 koupě, spotřeba, eu / us atd

Informace o modelu: Mazda CX-7


1  2  3  4  5 ......... 6

2007-04-23 15:52:22

Chci do důchodu si koupit MAZDU CX7 v evropské verzi bude v prodeji v září . Auto mi má sloužit na takové kratší městské i mimo ale převážně město ježdění a v Mazdě dávají 2,.3 DISI motor,kde uvádí spotřebu 12/100km. Máte někdo s tímto zkušenost jaká je spotřeba jaká je spolehlivost mazd,konfort tichost a pohodová jízda ? Ročně již nyní najedu l0-15 tkm a nevidím při dnešních cenách asi důvod čekat na naftu,kde je poř.cena vozu vyšší. Můžete vcelku někdo vše zhodnotit a doporučit co mám dělat ? Nebo jít na jinou značku ?? Děkuiji všem za radu.

2009-02-01 21:44:27

Mám CX 7 dovezenou z USA s 6tistupňovým automatem. Se spotřebou se pod 14 litrů na 100 km nedostanu. Ale jezdím po městě a často v horách v kopcích.Nemohu si to auto vynachválit, jednak mi dává velké image ale hlavně ten výkon je k nezaplacení. To co jsem s CX 7 prováděl, tak kolega se Subaru Forestrem si netroufal. Jen mne mrzí přístup autorizovaných servisních středisek, které sere, že jsem nedal milión za nákup vozu u nás v ČR, což vyjadřují neochotou se serevisem. Nějak jim uniká fakt, že i s dovozem z USA vyjde nový špičkově vybavený vůz s automatem o třetinu levněji než u nás. Navíc kousek v Polsku Mazda servis s tímto faktem nemá žádné problémy, jen ti naši servismani si myslí, že jsou těžce nad věcí. Ale těžce se mýlí, nebutřebuji je.

2009-02-03 14:14:14

Mazda je super volba, nedám na Japonce dopustit a Mazdu CX7 chci brát až prodám naši Mazdu 6 naftu. "Evropská" verze CX7 má zesílenější karoserii oproti USA verzi, výkonnější motor (cca o 11 koní) a ještě pár drobností, ale přesně jak píše pod tebou - dát za auto přes mega, nebo si nechat dovézt z USA (ve stejné výbavě a s automatem, který chci), neváhal bych a osobně si taky nechám poslat z USA od známého, který tam žije a auta do Evropy posílá. Mazda je DOBRÁ volba.

2009-02-03 15:17:30

Tady u nás má jeden z našich dodavatelů CX 7 jako služebák, AM verzi v manuálu a normál jízda cca 14 - 15 l když na to dupne tak 17 l ale ta normál jízda je trošičku rychlejší než normál u ostatních Jinak si auto až na tu spotřebu nemůže vynachválit.

2009-02-03 17:19:16

Dobrá volba,já řídil americkou verzi CX9,není co dodat automat s možností manuálního řazení....stále je na prodej......viz obrázek,ještě je v černé barvě,já bych si jí nechal,ale pro mě moc peněz,ale CX7,bude to stejný,CX9 je delší a má 7míst,ale kdo za ní nesedl a neřídil.......to se musí zažít.

Ještě je rozdíl ve výbavě a tipu motoru,ale na to bych tady zacpal diskusi.

2009-02-03 18:43:29

Evropská verze má trošičku tuhší stabilizátor ale věř tomu, že jsem to mezi těmi auty nepoznal.Zkoušel jsem předváděcí vůz s manuálem a musím říct,že ta moje je lepší, více pohodlná.Výkonově jsem to nepoznal vůbec.Do sedačky mne to zatlačílo u obou aut stejně.Ale i kdyby ten motor měl o 100 koní míň,tak s mým stylem jízdy by to stačilo.CX 7 jsem si nepořídil na závodění.Mezi verzemi USA a EU jsou malé rozdíly. Ale jeden velmi velký rordíl je v panelu, kde u té mé krásky je dotykový display s navigací a ovladači.Hodně mi vadí absence palubního PC,to v USA nemají. S tím jsem se vyrovnal.

2009-06-06 22:27:00

TAK ...také jsem loňského roku zakoupil CX7....v Praze.....Moooooocccc jsem ji chtěl, krásné auto s duší a úsměvěm.....ale jaké jsou mé zkušenosti?????? Vše OK, ale po 50 tis odešla spojka...prý totál spálený setrvačník i spojka....jako kdybych na ní neustále STÁL.....fakt mám asi 5 té auto a spojka vydržela....a u CXka bych byl přesvědčen, že těžší auto, sportovně laděné, čtyřkolka....nemám kouli a tak nic netahám.....a ...... NO vyměním ji tedy(bez uznané záruky, takže naplno zaplatím) a po necelém měsíci NOVÉ SPOJKY...couvám do kopce (bez spojky to nejde, mám pravdu???) a když dorazím.... cítím...FUUUUJJJJJJ zase smrad..... . Pídím se tu po zkušenostech ostatních, mám snad já tu smůlu na špatný výrobek, nebo neumím jezdit, nebo má máslo na HLAVÉ výrobce a je to konstrukční chyba.....PORADÍTE.....nevím co s tím...do servisu zajedu, ale???????

2009-06-10 22:40:25

Jak spálil spojku? Konstrukce spojky musí vydžet víc než je výkon motoru (měla by být předimenzovaná). Takže při výkonu 191 kW a váze vozu téměř 2 tun musí být komponenty pro přenos točivého momentu od klikové hřídele až po kola patřičně konstruovány. Toto auto musí vydžet prudké zrychlování stejně jako jízdu v kopcovitém horském terénu a v mírných terénních překážkách ale ne takových jako snese HUMMER, což je jasné. Zkoušel jsem jízdu typu Hummeru v hlubokých brázdách až podvozek seděl na hlíně (krycí plasty podvozku mám dost podřené), vyjíždění prudkých stoupání na šotolině a tak různě. V zimě jsem si Mazdu doslova vychutnával. Rozjezdy na křižovatkách v břečce, jízdy do hor bez řetězů, prostě super. Na tomto voze jsem nenašel vážnou chybu. Ale já mám automat. Přesto jsem přesvědčen, že spojka u takového vozu musí být vyřešena tak aby se nepálila po pár kilometrech ale aby bez potíží fungovala aspoň 150 000 km. Auta v této třídě jezdí bez vážné poruchy při patřičné údržbě i 500 000 km. Vada spojky je vážná porucha a já bych apelopval na výměnu celého kompletu (setrvák, lamela, přítlačák a další) v rámci záruky. Pokud se ti nepodaří uspět se zárukou, tak bez právníka s nimi nepohneš. S výměnou bych se obrátil na soukromníka a věřím, že tě neojebe tak jako značkový servis a ty "nové" vyměněné díly, které budou vymontovány si dobře zkontroluj - výrobce. Aby to nebylo "made in China, Italy" apod.

2009-06-18 07:12:25

DĚKUJI za vysvětlení.

Jsem strašně NASRAN!!

Vysvětlení proč? NEUVĚŘITELNÉ!!

Tak mám po výměně (PODOTÝKÁM KOMPLETNÍ - tak jak mi bylo sděleno ve značkovém servisu) celé nové spojky, bez uznání ZÁRUKY. Doufal jsem, že vše už bude vpořádku, ALE jaké je mé ZDĚŠENÍ, když po necelých 1.000 najetých km, necelý měsíc provozu, jsem opět při jízdě v koloně (po rovině u Hlavního nádraží v Praze), na dvojku, jedničku OPĚT cítil hrozný SMRAD, SMRAD,SMRAD a auto řestávalo jet!! Okamžitě jsem zajel na parking a nechal MAZDU odtahnout na parking SERVISU!! FAKT MÁM TO AUTO RÁD, ale . K NASRÁNÍ Při mém prvním zážitku se spojkou (jak jsem v minulém příspěvku psal), jsem byl dost nasraný a v servisu jsem řádil (prt platný). Tak jsem alespoň vyžadonil SLEVU na práci a materiál (když už né záruka) a předpokládal, že "nová" spojka už VYDRŽÍ CHACHA CHA CHA

Co tomu říkáš????

JDU NA DEKRU PRO ZNALCE a můj právník se aké připravuje. A to znám majitele??????

2009-06-18 14:31:23

1Kony: Tak to je ale celkem tvá hloupost, pochopil bych, že z výroby tam bylo něco špatni a udělala se ti spojka (což je pro mě stále nepochopitelné, protože v CX jsem zažil takovou jízdu že nechápu jak může někomu odejít spojka při běžném provozu). OK dal jsi to tedy rozhořčen opravit, ale když ti odešla podruhé tak je to čistě jejich vina a musí ti uznat záruku. Koupil jsi u nich novou spojku, nechal jsi si jí odborně namontovat a když ti odešla tak jsi to měl hrát klidně i přes právníka na záruku. Ale stále bych neviděl chybu v té spojce ale spíše někde jinde. Není normál aby takto odcházela. Je to nějaký vadný kus nebo tak něco. Ale chápu tě, mě by to štvalo až běda. Ale i přes to vše doporučuji na CX origo servis a né nějaké garážové šmudly. mazdám málokdo rozumí.

2009-06-18 22:55:11

Díky Diakon:

už pracuji na REKLAMACI (písemně) a právník to dodá, znalec to pohlídá a běda..... Akorát fakt nevím co to je . Já jako laik si myslím že je to fakt vadný kus z výroby a bude nutná analýza....

Díky lidi, jen potřebuji uklidnit...

1kony

2009-12-16 00:48:12

Mám podobné zkušenosti. Nyní jsem ve fázi SMRADU nové spojky. Poraďte mi, prosím, jak překonat bariéru nezájmu a nechtění Mazda servisu. Kde bych mohl sehnat znalce k posouzení? Děkuji a napiště mi, prosím.

vrany@nemjbc.cz

2010-01-31 16:27:30

Ahoj lidi, kontakt na toho znalce by nebyl špatný ho sem vyhodit do diskuze,protože já právě teď řešil turbo po 15 tis. naštěstí na záruku, ale když jsem viděl jak se k tomu tvářili a průpovídky typu že ho honím a nenechám vychladnout tak mi bylo jasný co by bylo při další opravě. Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají, kupte si to, duší je to sporťák a já se teď bojím přidat plyn. Byl jsem úplně znechucenej, jak se mi snažili v servisu vysvětlit že to nesmím pálit až před barák což v našem lázeňském městečku omezeném na 40 km rychlost jde.... Brzdy, které jsou samozřejmě také moje chyba, mám holt smůlu, příště tedy nesmím v Německu po dálnici neomezeně, ale max. 130 km, abych tohoto sporťáka stačil ubrzdit a nezkroutil po po prvním prudkém zabrždění kotouče. Obzvláště věta technika mne rozesmála, no jo, to nesmíte brzdit tak na krev... takže je možné, že toto je můj poslední příspěvek.. Příště až mi tam vjede kamion radši nebudu brzdit aby se v Mazdě nezlobili...

2010-03-05 19:17:46

Tak jsem si minulý týden koupil zbrusu novou CX7 2,2CD Revolution. A zkušenosti za prvních 10dnů?Už zmatek u prodejce při předání vozu mě nějak nesedl.Následný výklad o vozidle(resp.seznámení s ním)kdy mnohokrát bylo řečeno,tak to teď nevím na co je zrovna tohle...Abych následně až na moje upozornění,že indikátor močoviny toho moc neukazuje se dozvěděl,že to se cestou srovná...

Ale k autu.Už na prodejně mě museli měnit celou novou nádrž na močovinu.Při cca 700 km se mě toto úterý rosvítila kontrolka lambda sondy a motor přešel do nouzového režimu.

Dnes mi sondu vyměnili,mám 832 km a s hrůzou čekám v čem se mi Mazda v následujících dnech,či km zase"předvede".

Pro mne osobně zatím velké zklamání.Toto auto jsem si koupil na základě dobré pověsti díky kvalitě kterou Mazda má.A když si tady čtu ty historky o spojce...

Jinak auto je to hezké,pokud pominu to negativní co jsem zažil,tak z moc pohldlným svezením,parádním motorem.

2010-03-05 20:33:11

To mi hlava nebere. V mém okolí mají tohle auto kromě mne ještě 4 majitelé a bez problému ale benziny. Zřejmě se jedná o mimořádné případy. Jinak u těch případů spojky a brzd jsou ti technici asi nějací hloupí "Lojzci". Jak si mohou dovolit v záruce neuznávat reklamace. Rychlé vyřešení oprávněné reklamace ve prospěch zákazníka dělá dobré jméno firmy a takovým blbounům bych odebral autorizaci. Zvlněné kotouče a vadné spojky spadají do oprávněných reklamací. Já jsem pracoval 20 let jako automechanik a vím o čem píšu a nyní pracuji jako autorizovaný servisní technik, který řeší reklamace u Husqvarny a neuznávám reklamace, které si viditelně zákazník způsobil sám a úctivě mu vysvětlím v čem nastal problém a téměř vždy to ti zákazníci pochopí. Neumím si představit při rozpadu ložiska v pile, že bych zákazníkovi řekl, že tu pilu přetěžoval. Bez řečí takové případy řeším bezplatnou opravou a výměnou všech dílů, které byly poškozeny a věřte, že to má velmi dobrý vliv na zákazníka. Zkoušel jsi napsat na zastoupení Mazdy? Rozhodně bych argumentoval tím, co jsem psal výše: "Rychlé vyřešení reklamace ve prospěch zákazníka dělá dobré jméno firmy" a Mazda doufám dobrá firma je. Pak už jen se soudit a psát do Japonska stížnosti na naše AUTORIZOVANÉ MAGORY.

2010-03-11 16:52:23

Zdravim vsechny priznivce mazdy a obzvlast CX7! Jsem rad, ze se uz konecne objevuji prvni komplikace i na internete, protoze zatim jsem si pripadal ze jsem sam! Mam take MCX7 evropskou verzi kupovanou mezi prvnimi. 2007. Urcite z uvodu bych chtel rict SKYDIVERovi, ze brzdit muze o sto sest. Zvlnene kotouce jsou vyrobni vada prvnich kusu. Take jsem to absolvoval, samozrejme jsem si nejdriv zaplatil zbrouseni a az podruhe to uz bylo konecne zarazeno jako reklamace. Vymenili kotouce, oblozeni a privod vzduchu na chlazeni brzd. V tom vzduchu byl problem... Co me ale stale trapi, tak spojka. Mam 75000km a asi 50 000 km mi auto pri akceleraci jemne trha. Mezicasem se ale upravilo chovani spojkoveho pedalu a to z trhaciho zaberu do plynuleho. Samozrejme s tim trhanim mi nic neudelali, promerili vsechny hodnoty motoru a rekli, ze s tim mam jezdit. Tak jezdim s trhavou CX7-kou. V servisu nezistili priciny, ale postupni vylucovaci metodou jsem dospel k zaveru, ze to trhani pochazi od spojky. Samozrejme smrad v kopci je klasika. Ptal jsem se v servise a rekli ze si mam pripravit slusne penize, protoze zaruku na spojku mi neberou. Chtel jsem se zeptat, pokud to neni tajne, kolik vyjde komplet oprava?! Na debatu mam toho jeste vic, ale to priste.. Zahmlivani svetla, lozisko,lambda sonda, drobny tuning.. Zatim vsem preji pevne nervy a hodne stastnych a radostnych kilometru s CX7!!

2010-03-11 21:29:44

Já bych tu tvou Mazdu chtěl vidět. Nechce se mi věřit, že by se jen tak pálila spojka. Zde jsou jen dvě možnosti: za 1. přítlačný talíř má od vývoje nebo od výroby slabé pružiny a nedostatečně přitlačují na lamelu a nebo za 2. ovládání spojky resp. hydraulcké ovládání stále tlačí na vidličku s vysouvací objímkou a tím zamezuje pevnému sepnutí spojky. Doporučuji zkontrovat vůli mezi hydraulickým válcem a vysouvací vidlicí. Jestli je mezi těmito díly mezera alespoň 3mm, tak problém zřejmě bude ve slabých pružinách v přítlačáku. A TO JE NA UZNANOU REKLAMACI z důvodu výrobní vady. TEČKA!! Nenech se oblbnout. Navíc DLE REKLAMAČNÍHO ŘÁDU JE NA VYMĚNĚNÉ NÁHARADNÍ DÍLY 2 ROKY ZÁRUKA AŤ SE JEDNÁ TŘEBA I O 10 LET STARÉ AUTO.

2010-03-31 17:30:18

Chtěl bych si nechat předělat Mazdu CX7 na plyn. Bohužel tady na Ostravsku to nikdo naprovádí. Mate-li někdo zkušenost s touto přestavbou, případně kdo provádí tyto přestavby se zárukou, prosím o radu, doporučení...

Děkuji Petr

2010-03-31 20:28:07

Mrkni se na http://www.cx7.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=11.

2010-04-20 14:53:30

Pozdravujem majitelov Mazdy CX7. Kupil som disel 2/2010 a som na pochybach, ci to bola spravna volba. Auto je to nadherne, pohodlne, ale... Mam najazdene 12000 km a asi 4 servisne zasahy a jeden odtah. Prva chyba, ktora sa neustale opakuje a nevedia ju odstranit v servise je obcasne nefungovanie dialkoveho ovladania, pricom bateria je ok. Musim vytiahnut kluc, odomknut, nastartovat a potom to cele funguje. Dalsia zavada bola prasknuta hadica na turbe, pricom bol nutny odtah vozidla. A najnovsie sa mi objavuje trhanie a chvenie motoru pri rozbehu (asi spojka) a vrzgajuci zvuk z prednej napravy, co tipujem na capy...Samozrejme v servise som za exota, ved nemaju ziadnu reklamaciu a ziadna z chyb sa vobec este nevyskytla. Mal z vas niekto podobne problemy? Jazdim hodne a potrebujem spolahlive auto. V mojom zivote som mal vela aut, ale ked sa zacali kazit, tak az okolo 200tisic km. Hold asi za malo penazi, malo muziky...Mazda ma sklamala.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6