Fórum - Téma


Mazda 626 rv. 93 HB - kouření za studena


Fórum 626 GF / GW Mazda 626 rv. 93 HB - kouření za studena

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2014-03-18 23:38:15

max6: v tom pripade je odvetrani klikovky trochu jinde nez jsem si myslel. myslel jsem ze je to ten vyvod za ctvrtou civkou na obrazku. a mockrat dekuju za rady

MAX6  
J.
2014-03-18 23:46:09

jendoun: Ty jsi určitě myslel to co je nahoře na víku ventilů (viz.obr.) To taky patří k odvětrávání,ale to je nasávání do motoru. Tamtudy to moc neteče,ale taky se tam občas nějaká ta špína s olejem najde.

Jinač obrázky cos poslal mejlem to je pecka

EDIT: A jak tak koukám,tak u tebe je PCV ventil zapíchnutej v separátoru oleje,takže tam už z fabriky něco jako OCT je. Spíš zkoukni tu hadici co vede z PCV jestli neni moc zamaštěná od oleje. Jestli bude zevnitř od oleje,tak přídavnej OCT bude mít význam. Jestli ne,tak význam mít nebude a už to dostatečně zachytává ten separátor do kterýho je zapíchlej PCV

2014-03-18 23:59:40

max6: jj tohle jsem myslel :D tahle vrchni cast prej ma bejt po ty svolavacce trosku predelana, ale nevim. tak ja na to kouknu zitra rano.

a co si myslis, ze by mohlo zpusobit ten kour kdyz auto stoji z kopce?

MAX6  
J.
2014-03-19 00:08:10

jendoun: Jestli se tam provedla nějak změna na celym tom systému odvětrávání tak jí nemůžu najít. I když kouknu na celý víko ventilů (s tim nasávánim),tak mi to žádnou změnu v dílu (upgrade) nehlásí.

Jsi si jistej že ten kouř je z důvodu spalování oleje ? Napadá mě totiž ještě taková jedna "zvláštní" možnost proč by to mohlo tohle dělat,ale ten kouř/dým by nebyl vyloženě olejovej.

Ta teorie je:

Pokaždý když chcípneš motor a necháš auto a vejfukovej systém vychladnout tak se v něm začne kondenzovat voda. To neni nic abnormálnho a hlavně v tomhle období s timhle počasim se to děje úplně běžně. Když ty zastavíš čumákem nakloněnym směrem dolu,tak ta voda v tom vejfukovym potrubí může natýct blíž k motoru a tim jak tam "teče" (trocha přehnaný slovo),tak sebou bere i klasickej bordel ve vejfuku a smýchá se snim. Ty jak nastartuješ a ta voda je blíž motoru tak se rychleji ohřeje a začne vařit a tim je způsobenej ten dým a možná i jeho pozměněná barva.

Proto bych zkusil,až ráno půjdeš k úplně studenýmu autu a budeš mít auto v rovině,tak hned po nastartování se jdi kouknout k vejfuku jestli unitř koncovky neuvidíš malý kapky kterej fejfuk vyfukuje ven. To by bylo úplně normální.

Hodně tam záleží jak moc to čoudí,jakou barvu má ten dým a po čem smrdí.

2014-03-19 00:17:20

max6: no, prave ze to udela, kdyz napriklad... jedu uz treba 40 km tak ze zahratej motor i vejfuk a zastavim v kopci smerem dolu napriklad na semaforu a po 20 vterinach stani se zaplim motorem vidim v zrcatku svetlej kour. vetsinou je to v situaci kdy se nehodi vystupovat


Odpovědět

1  2