Fórum - Téma


Mazda 626 GD cukání už si nevím rady


Fórum 626 GD Mazda 626 GD cukání už si nevím rady

Informace o modelu: Mazda 626 GD



2010-03-21 18:41:17

Zdravím Vás mazďáci, potřeboval bych prosím poradit, mám menší problém. Auto jezdilo několik let bezproblémově a nyní jsem zpozoroval, nejprve lehce, že pokud mám zahřátý motor ( za studena jsem to myslim nezpozoroval), auto při lehkým přidání plynu cukalo, po týdnu jsem vyjížděl na dálnici a při prudším přidání asi na 1/2 vteřiny auto jakoby nepřídávalo (bylo pouze cítit takové cuknutí), dělá to už pořád při lehkém a ted aji při větším sešlápnutí plynu, bohužel se obávám, že to bude čím dál horší....projížděl jsem tady fora, a nenašel jsem příliš podobná témata jako moje (spíš jen od každého něco). Dále bych přidal, že svíčky jsou staré rok...jsou to Densa irridium, kabely od svíček staré cca 4-5 let, sportovní vložka taktéž 1 rok stará, váha vzduchu je bez smítka prachu, palivo tankuji u Shellu v power nebo u OMV carreru 95, a vubec mě nenapadá co by to k sakru mohlo být Jediné co mě ještě napadá je lambda. Prosím, kdyby někdo věděl jak na to byl bych velice rád

Díky za každou radu

2010-03-21 19:04:09

sviecky maju rok ale kolko nanich mas nabehane? Bud su to sviecky alebo pozry kable ci uz niesu popukane.

2010-03-21 19:04:53

Jestli to máš v cajku jak píšeš, zkusil bych kouknout na snímač otáček, ten tohle může dělat.

2010-03-21 19:19:28

Svíčky mají najeto cca 15-17tisic km, abych řekl pravdu, nevím jaký je interval výměny tady u těch lepších svíček, milionu najetých km moc nevěřim

Jinak bych chtěl ještě podotknout, že mám i problémy s volnoběžnýma otáčkama, občas jsou správné...cca 900ot/min občas mám i 1400ot/min na volnoběh při zahřátém motoru, to by možná odpovídalo tomu snímači. Zkusím na to zítra mrknout a napíšu jak jsem dopadl

Díky

2010-03-21 19:22:51

Jinak kabely vypadají v pořádku, vypadají pořád pěkně

2010-03-21 19:33:43

neviem ake su normalne otacky na volnobehu ale mne pri zahriatom a v neutraly stoji rucicka na 500

2010-03-22 14:03:13

no blbost som napisal.dnes som pozeral a otacky v neutraly su na 700.500je uplne dole.

2010-03-22 14:07:38

Jasný chápu, u mě je i problém, že pokud otáčky upravím na 700 ot/min. tak je to jak na houpačce. Chvíli to drží 700ot/min, najednou to klesne na 300-400ot/min, auto se celý roztřepe, pak znova na 700ot/min a pořád tak dokola. Když jsem dneska jel do práce, tak jsem zjistil ještě jednu věc, že mě to cuká i z kopce bez přidávání plynu

2010-03-22 16:49:20

zkusil bych vyměnit palivový filtr a zkouknout čidlo polohy škrtící klapky a k tomu volnoběhu zkontrolovat množství chladící kapaliny a podívat se jestli není zavzdušněný vyhřejvání škrtící klapky nebo pročistit regulátor volnoběžnejch otáček lovu zdar

2010-03-24 19:06:21

Tak jsem dnes byl ve třech servisech....nikdo si neví rady. Měněný svíčky, kabel od cívky do rozdělovače, víko rozdělovače, cívka byla také vyměněna za funkční, škrtící klapka pročištěna a pořád nic. Víko rozdělovače a kabel u cívky lehce probíjí, dává pěknou šlehu ....svíčky byly totálně černý, tudíž moc bohatá směs podle mě.....z výfuku taky kape nespálený palivo. S autem se nedá už skoro vůbec jet, cukání je už šílený, občas to i chcípne. Napadá mě ještě ta lambda nebo teplotní čidlo ale nevím jestli to není blbost, to už tak z nouze. Jinak otáčky na volnoběh pořád jako na houpačce, občas 1100, 1500, 1800, 500 nebo i nula. V mazdě mě řekli, že auto je příliš staré na diagnostiku, takže "pípačka" prý nepomůže. No nevim, kdyby někoho napadla jakákoliv rada, budu jenom rád, jinak začnu asi od A od vzduchu po Z.....nebo i možná po K, pokud nebudu mít nářadí a nebudu si vědět rady

Díky za každou radu

2010-03-24 19:10:23

Ještě jsem zapoměl dodat, palivový filtr měněný před 1/2 rokem, chladící kapalina OK...

2010-03-24 22:38:00

Mazdárek harry...:Já GD nerozumím ale podobnou závadu jsem měl na Cromě 2.0l benzín a byla to prasklá hadice zespodu(prostě to nebylo vidět bez sundání hadic) mezi váhou vzduchu a turbem.Na Mazdě 2.0 D Comprex to zase byla strašná pitchovina ale byla!!(všchni jak je motor v prdeli,Comprex a já nevím co ještě ) a v servisu Dácie mi došponovali povolený klíňák -sem nezjistil že je volný -ale mělo to vliv na otáčky motoru i jeho chod.A Majda pak lítala jak ďas.Hele tim K to myslíš kovošrot?!Taky jsem si to říkal a hele neudělal jsem to a výměna motoru mě výjde na 16.kolíků,sem pako ale šel jsem do toho s vizí že se to povede a v sobotu jedu pro autí,tak uvidím!!Držím palce TAurus

2010-03-25 17:20:14

Zdravím,. tak problém je na světě. Sice kabely od svíček byly měněné cca před 3-4 rokama, ale problém byl vyřešen. Tudíž vyměna kabelů od cívky do rozdělovače a z rozdělovače do svíček a auto jede jak drak !

Ještě jednou díky za vaše názory a rady


Odpovědět