Fórum - Téma


MAZDA 626 EGR ventil


Fórum 626 GE MAZDA 626 EGR ventil

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2011-07-12 13:01:45

Ahoj všem,chtěl jsem se zeptat jestli někdo z vás neví jak je řešený EGR ventil u 626 MK 5 ?hodlám jej zaslepit ale nechci aby mi jednotka něco blbě hlásila,je tam digitální nebo mechanický???

2011-07-24 17:05:25

Na moji 626GE jsem ho zaslepil. jenže to byla chyba. Díky zaslepení stoupl tlak ve výfuku a tak mi to rozervalo poslednní díl ( tlumič ). Sice mi klesla spotřeba v průměru z 7,6 na 6,7. Ale nedalo se to poslouchat. Takže jsem nazpět udělal EGR průchozí a vyměnil poslední díl i s opravou urvané příruby.

2011-07-24 18:22:47

divim ze ze ti to udelalo tohle EGR ventil vraci zplodiny zpet do motoru,spis nemel jsi uz stary opotrebovany vyfuk?jinak spotreba pekne klesla byl i motor pruznejsi???

2011-07-25 14:51:21

ten rozervaný výfuk jistě nebyl vinou zaslepeného EGR ten se totiž otvírá při sundání nohy z plynu tedy tehdy kdy je ve výfuku nízký tlak takže ta příčina byla jistě ve starém výfuku

2011-07-25 20:50:29

u 626GE je EGR ventil otevřený pořád, není tam žádný ventil, je to prostě neustále otevřená trubka. Výfuk mohl být načnutý, ale EGR mu pomohlo. Když jsem jej zaslepil tak tlak co by normálně šel do sání se musel přesunout do výfuku. Rozdíl ve zvuku byl patrný ihned po prvním nastartování a bylo to jen a jen horší. Ano rozdíl v pružnosti byl znatelný, mohl jsem motor více a rychleji vytáčet. Jenže řev uvnitř auta byl taky neskutečný že jsem to vrátil nazpět. Zkusím autu oživit výkon vyčištěním klapky.

2011-07-25 21:12:15

pokud si tam ten ventil neměl tak si ho měl vykuchaný ale má tam být proto ti klesla spotřeba když si ho ucpal ted když to máš stále otevřené tak ten motor dusíš spalinama

2011-07-29 16:42:10

podle tvý teorie část spalin šla zpátky do motoru a tím se odlehčilo výfuku,no jo, ale ty spaliny šly zpět do motoru a kam znovu? Opět do výfuku a tak pořád dokola, takže tam asi problém nebyl. Kdyby ti to přes ten egr šlo pryč mimo motor, tak jpo,ale když to šlo pořád dokola.....

2011-07-31 21:16:09

Mám celé auto od novoty, takže jej mám doma od roku 93 a žádný ventil to auto prostě nemá. Průměrná kombinovaná spotřeba podle velkého techničáku je 8.1 l / 100. Před zaslepením jsem se pohyboval na 7.6 l / 100. S teorii tlaku před a tlaku po naprosto souhlasím, jen s tím rozdílem, že kdyby to tak bylo, tak by motor musel nasát stejné množství vzduchu jako vyfukuje i se spalinamy. Což taky není stejné množství. Nehledě na to, že se tlak při návratu do saní vytrácí přes otevrenou kalapku. Nicméně zaslepení byla obrovská jebačka z pohledu demnotáže krytu svodů, pak už stačí jen rozpojit trubičku od svodů, vložit plíšek ve tvaru plné podložky do převlečné matky a je zaslepeno.

2011-07-31 23:25:50

a kde si ten ventil hledal že říkáš že ho tam nemáš?

2011-08-01 20:32:51

Na trubce mezi sáním a svody.

2011-08-01 20:53:21

Funkce EGR ventilu je jednoduchá: Propojuje výfukové potrubí se sáním takovým způsobem, že část výfukových plynů se nasává do motoru zpět společně s filtrovaným vzduchem. Cílem je snížit emise výfukových plynů. Snaha jistě chvályhodná, ale po cca 200 tis. najetých km nemusí už být složení výfukových plynů ideální, a tak tím spíš dochází k zanesení EGR ventilu a následně i sání." Tím pádem to kurví motor,jinak co to tu píšeš za hovna???Že Tam EGR není od výroby?kolik ti je ? na fotce vypadáš na 20-25 a máš auto jako první majitel od 93 jo?To sis to auto koupil v 5?Nemyslím že by páni z Mazdy nedali zrovna do té Mazdy o které mluvíš EGR,já měl 2.0 GE 93 rok a EGR jsem tam měl a po sundání a několika měsíčním ježdění (to jsem to nešetřil páč řadím kolem 5500-6500 otáček) bylo stále vše ok... Myslím, že nás trochu taháš za nos... (můj názor)

2011-08-01 21:16:37

Názor si nech. Ano, v roce 93 jsem měl 8 let, což je jen o pár chlupů více než tobě, je to tak? Rád se přiučím když mi povíš kde onen ventil najít, ale prostě není tam. Kdyby byl, stačilo by přece odpojit popřípadě přivést trvalé napětí na cívku a byl by neustále uzavřen. Přečti si text znovu, o majetku jsem nic nepsal.

2011-08-01 23:56:20

EGR č.15

2011-08-02 18:46:31

EGR néni č 15 ale č.14 jináč egr néni ovládanýný cívkou ale podtlakem a regulačním ventilem to je právě ta součástka č 14 podtlak je sice ovládaný solenoidem ale pokud ho odpojíš tak ti ECU bude házet chybu proto se to zaslepuje mechanicky a když ho zaslepíč nic ti to z výfukem neudělá

2011-08-02 22:15:49

No, mne to onen výfuk roztrhlo ihned.

2011-08-02 22:59:33

toztrhnout se ti mohl ale ne kvůli zaslepenému EGR

2011-08-03 06:46:31

Rendo, nemíním se s tebou dohadovat, prostě před zaslepením byl nádherně tichounky. Po zaslepení ihned při prvním nastartování byl zvuk výfuku daleko hlasitější. byla by to hodně velká náhoda kdyby to nemělo souvislost.

2011-08-03 07:25:31

Tak jsem se bavil s mechanikem (což si myslím že je člověk který tomu rozumí víc než já a víc než ty) a podle něj je naprosto holý nesmysl to co tady mluvíš s tím výfukem... jinak cituji co jsi napsal : Mám celé auto od novoty, takže jej mám doma od roku 93. Z tohoto vyplývá že jsi vůz zakoupil už v osmi...

2011-08-03 22:33:41

vojtavojta taky se nedohaduju nejspíš je to velká náhoda ale nic jiného, když nevíš ja ten EGR ventil funguje tak si o tom něco přečti a bude ti jasné že je to nemožné aby se ti něco takového stalo vlivem zaslepení toho ventilu

2011-08-04 23:06:53

O kupování auta mluvíš stále jen ty. Já slovo " koupit " nepoužil.


Odpovědět

1  2