Fórum - Téma


Mazda 626 Comprex-problém


Fórum 626 GE Mazda 626 Comprex-problém

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3

2009-01-06 14:02:37

Pokud se auto chová normálně a jen se ztrácí voda, tak bych to spíš typoval na fouklí těsnění pod hlavou...To vyměníš za chvilku...já v tom už mám praxi tak jsem to zvládl za 4 hodiny Jinak je fakt, že pokud si auto chceš nechat, tak když budeš mít dole hlavu, tak výměna pístních kroužků by byla na místě. Hlavně když budeš kupovat nové šrouby do hlavy, tak si je přeměř A pokud máš možnost, tak si tu původní hlavu nech přeměřit..ať zbytečně nevyhazuješ prachy za novou...

2009-01-06 14:27:13

to seš dobrej já ji sundaval asi 10x a 4 hodin jsem nedocílil,ale delal jsem to pred barakem v mrazu hruza kdyz si vzpomenu.Je ale zajimave ze si psal ze ti netvrdnou hadice,kdyz by ti sla voda do motoru tam by si mel plnou ex. nádobku vody a mel by si tvrde hadice.u me byly tvrde ze div nepraskly.

2009-01-06 18:10:25

Taky bych se přikloníl k těsnění..A koukní na víčko,které uzavíra dolejvací otvor pro olej,zespod by mělo takový bílý povlák....znamení vody v oleji a nebo spalovacím prostoru.. Jo, a k té vyměně hlavy-před nasazením jaka koliv hlava se musí srovnát na fréze,překontrolují se ventyli na těsnost tak že pří uzavřených ventylech se naleje ředidlo do sácích a výfukových otvorů-nesmí aní sáknout, pak zabrousít a zalapovát ventyli, pokud do vyměny rozvodů tak 10 000 km tak je vyměnít také nu a gufera váček.....takhle se dělá hlava pořádně ato i při vyměně jen samotného těsnění je to tak na 3 pracovní dny při tom ,že víš kam s tím a ják na to+ nejaký ten "vercaig"............zapomněl jsem ha zdvihatka(hydroštely)-není na škodu je rozhybát taky...

2009-01-07 16:11:38

těsnění pod hlavou u mazdy nehrozí tak jeden případ ze sta Mazda má od roku 1992 těsnění hliníkový a to je prakticky nesmrtelný a jinou hlavu kupovat je hloupost, protože na vraku koupíš stejnou jako máš--takže z bláta do louže. Pokud už nebude ruplá, tak brzy rupne. Tyhle motory padají kolem 200 tis km a který auto nemá aspoň tyhle km????Lepší je ji nechat svařit a přebrousit. Nicméně u 626 bych to už fakt neřešil. Při její současné hodnotě na trhu je investice 40000 kč za opravu nesmyslná.

2009-01-07 17:50:31

svařování je taky možnost ale co tak čtu tak to moc nevydrží a nebo to nevydrželo jen tem co to meli svařené špatně.Takže urcite bych radeji koupil hlavu z vrakace v dobrem stavu bez prasklinek.hodne je to jak se jiz vyše psalo o zachazeni ,ja treba ted v zime po nastartovani necham auto bezet 10 minut a pak žádne vytačení .

2009-01-25 09:00:20

Ahoj.Já mněl ten samý problén na peugeotovi.Nakonec to bylo vadné těsnění pod hlavou. No zjistil jsem to tak ze jsem dolil vodu do chlazení az mi pretékala ven.Pak jsem startnul motor a pří přidání plynu mi voda stříkala ven z dolivací nídobky.Bylo do spůsobeno únikem tlaku ve vélcích přez trhlinku v tom těsnění.Dolívací nádobku nechej otevřenou. Tak doufám že to nebude nic Vážneho


Odpovědět

1  2  3