Fórum - Téma


Mazda 626 Comprex-problém


Fórum 626 GE Mazda 626 Comprex-problém

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3

2008-12-10 21:43:50

Zdravím,řeším problém s Comprexem.Na volnoběh mi z výfuku jde dost velké množství páry a celkem rychle se mi ztrácí voda z chladiče.Nejdřív mě napadlo prasklé těsnění pod hlavou-ale to by motor netáhl,motor ale jde normálně s normálním výkonem.Ještě jak je minimum vody v chladiči tak motor začne za jízdy když přidám plyn dost škubat-na volnoběh to nedělá.Netuší někdo,kde by mohla být zrada?Díky moc.

2008-12-10 21:44:57

A olej je v pořádku-voda do oleje tedy nejde.

2008-12-10 21:55:46

když de pára z výfuku tak si myslím že určitě voda,prasklý těsnění nebo skroucená či prasklá hlava...táhnout může stejně!

2008-12-10 22:42:50

to diagnostikujes celkem lehce,jestli se ti ztraci voda a jde ti para z vyfuku tak by to teoreticky mohla byt praskla hlava.Dolej vodu do chladice jed 10 kilometru a pak sahni na hadice u chladice ,jestli hadice budou tvrde a po odendaní víčka vystříkne velkým proudem voda tak je to v p....

2008-12-11 07:09:10

To Mates118: Díky za radu,tak jsem to zkoušel .Dolil jsem vodu do chladiče (cca litr) ujel asi 13 km a sundal víčko chladiče.Voda na mě neprskla.Co z toho kdo uzuzujete?

2008-12-11 09:08:48

mates118:není pravda že musí být hned ruplá hlava když je tlak v hadicích,četl jsem už nevím kde že hadice by po příjezdu měla být nějakou chvylku tvrdčí,ta´ky jsem na to čuměl jako vůl.Já mám na to zase jinej fígl jak to zjistit:mělo by to být zjistitelný i studeného motoru,otevři víčko od chladiče a sešlápni a pust plyn ,pokuď ti bude lítat voda s chldiče tak je to jasný.

2008-12-11 10:25:09

no ona kdyz to tlačí do chladícího okruhu tak ta hadice je uplne natlakovana k prasknuti.jinak kdyz se dolejva voda tak to trochu muze stvrdnout protoze se okruh odvzdušnuje...

2008-12-11 10:28:33

já jen psal co jsem četl... at skusí co jsem napsal,protoze kdyz je motor ok,tak voda po seslapnuti plynu zmizí a po pusteni plynu se zas vyrovna,a pokud je v prd...tak pretece prez chladic...

2008-12-11 10:43:46

člověče nechci strašit ale tohle vypadá dost zle.. přesně to samé mi dělala Laguna kdysi když měla ruplou palici... je teda pravda že po otevření chladiče na mě voda nevyprskla ale ve vyrovnávačce se voda přelejvala dost fest... navíc byly vidět stopy po oleji a po sundání víčka oleje byla na něm patrná vodní suspenze... na tohle bych se zaměřil a tohle zkontroloval, navíc pokud je ruplá hlava nebo těsnění tak auto netopí...

2008-12-11 11:24:52

To 323.Hans.626 : Ve vodě olej není,to jsem kontroloval jako první a olej je v pořádku.Auto topí naprosto normálně .Teď jsem jel asi 40 km a zmizelo mi z chladiče asi 3/4 litru vody,motor běží pořád normálně a nepřehřívá se a ani páru z výfuku jsem už nezaznamenal. Furt uvažuju kde může být zrada....Do motoru voda asi teda nejde a přesto se někde ztrácí... Kdybyste ještě někdo na něco přišel tak písněte

2008-12-11 12:02:19

...když se ti voda neztraci v motoru tak ti bude nekde utíkat jinudy.nech auto bezet 10 minut na místě a pak se mrkni pod auto jestli tam není kaluž...

2008-12-11 12:10:23

To Mates 118 : Tak to ,abych se podíval pod auto jsem samozřejmě udělal okamžitě,co jsem to zjistil Kdyby byla pod autem kaluž,tak nebudu přemýšlet,kde mizí

2008-12-11 12:12:51

skoušel jsi to stím chladičem?jestli to tlačí vodu ven?

2008-12-11 12:23:37

no vidíš...tak to jsem tě podcenil

2008-12-11 13:15:19

To Ufis : Ještě jsem to nezkoušel,odpoledne na to půjdu.Napíšu tady jak jsem dopadl ... třeba se mi pak rozvítí,čím by to mohlo být ...

2008-12-11 22:36:22

Ahoj,

mel jsem podobný problém, mel jsem ruplou hlavu

Taky jsem se divil, že mě voda mizí... no ona nemizela ona se doslova vypařovala ... přes víčko chladiče do expansky a pak na zem

Zplodiny šli skrze chladící soustavu, ohřáli vodu a tradááá :)

Nechal jsem hlavu zavařit a světe div se už jsem s tím něco málo nalítal. Zavaření vyšlo něco kolem 3500.

Chvilku jsem měl klid asi tak 10 000km a pak ruch a voda nikde

Né nebyla to hlava tentokrát začalo prolínat těsnění na vodní pumpě

Chudák pán opravář snažil mé mazdičce pomoct a při tom snažení mu praskl blok motoru (prsa)(jsem přesvšdčen že za to nemohl 2x jsem upekl motor díky krásné signalizaci teploty motoru).

Je tam i olejová pumpa, neboj cena v Mazdě je něco kolem 12 000,- ale díky bohu jsem sehnal prsa za krásných 1200

Jak jsem tak pročítal diskuze tak máš skoro stejnou anabázi chyb jako já

Držím palce ať nemáš rochlou hlavu ať máš třeba jen vadné víčko na chladiči....

2008-12-11 23:58:56

jak si ti povedlo upéct motor?vždyt je to dobře signalizované-ne?

2008-12-12 14:02:29

To Ufis : Tak jsem to zkoušel...Po sešlápnutí plynu voda zmizí , jak ho pustíém tak se dorovná a trocha přeteče.

2008-12-12 14:08:49

no pokuď máš vodu jak má bejt něco nad žebra,a uděláš co jsem ti psal tak by přetéci neměla ale pokuď je to fakt minimálně tak to nic není...

2008-12-12 18:11:39

No přeteče,ale ne nijak moc...Takže tam to asi nebude .Ta kde se mi sakra ztrácí půl litru vody na 20 km ? Už mě nebaví stát u každé druhé benzínky a dolívat vodu do chladiče...


Odpovědět

1  2  3