Fórum - Téma


Mazda 626 1.8 Turbo


Fórum Tuning a úpravy Mazda 626 1.8 Turbo



1  2  3

2012-08-24 12:57:12

Tak narovinu ti říkám, že 0,8 baru ten sériovej motor udrží, ale asi tak pár tisíc no možná jsem to ještě přehnal, pár stovek kilometrů a to bez prdele :-D...radši udělej vše kolem, at to chvilku jezdí a nech tam 0,5 :)

2012-08-24 15:13:27

razorcz91 a ty si to něky zkoušel? už si udělal alespon jednu zástavbu turba že to tak s jistotou tvrdíš? co kdyby si mu tedy poradil co má všechnou udělat?

2012-08-25 08:24:00

Myslím ,že vydrží.Pokud ne,dám jinej motor a tlak stáhnu

2012-08-25 08:45:56

jistě že vydrží mám strašně rád takové kecy od někoho kdo to nikdy ani nezkusil a zná tisíc důvodů proč to nejde

MAX6  
J.
2012-08-25 11:25:36

jensens85 a Renda: Taky myslim že to vydrží bez problému. Má obrovskou výhodu,že už od narození toho motoru mu dali nízkej kompresní poměr. Sice jsem nikdy neturbil ale o problematiku jsem se hodně zajímal,protože chci jít trošku opačnym směrem než přeplňovánim.

Co jsem četl na fórech z USA,kde jsou schopný oturbit i šlapací kačenku,tak s mim a vlastně i motorem co má razorcz91 je to to hodně špatný. Máme kompresní poměr 9.7:1 a bez újmy zvládne max 0,3-0,4bar

Při 0,5 avejš,začínají odcházet ložiska na ojnici a při 0,9 se pár lidem ohly ojnice a KO.

Proto s mim motorem se musí udělat úprava. Zatimse všichni shodly,že THE BEST je při tlakování do 0,6 zmenšit kompresní poměr na 9.0:1 a při tlakování 0,7 a více dát kompresní poměr 8,5:1 s minimáně kovanýma ojnicema a trochu spešl ložiskama.

Proto věřim,už jen z těhle info že váš motor to přežije.

2012-08-26 19:28:52

Hele Rendo, vycházím jen ze selskýho rozumu :), vem si že seriovej dvoulitrovej turbomotor je na to stavěnej na tu zátěž

2012-08-26 19:33:30

Nee o tomhle se prostě nedá polemizovat, at to každej zkusí a je to :) Já to taky chci zkusit, sám uvidím jak to dopadne

2012-08-26 19:38:51

Jinak Honzo, jasně že ti fandim aby si to dotahl do sameho konce, však sme se o tom dost bavili v interce :)...ale nějaky vic info hod

2012-08-27 15:30:38

Něco konkrétního?Jinak něco jako návod, jak jsem udělal to a to udělám až to bude hotové podle mích prozatimních představ.

2012-08-27 17:47:02

Tak podle toho, že už ti to jezdí, jsi asi vše víceméně vyřešil ne? Tak chci vědět, jak to jede

2012-09-04 13:45:20

No jede to docela dobře.1,2 celkem tahá,3 jakžtakž a 4,5 zlepšení menší.Myslím že oproti originálu je zlepšení zajímavé,ale pořád to není co bych chtěl.Teď momentálně sháním intercooler.Udělám tedy i jiné potrubí.No dále budu řešit ještě směs,ještě teda nevím jestli dám elektriku z toho turbo peugeota.Chlapík co mi měl upravit jednotku je k nesehnání,takže to je otázka budoucnosti,což znamená že musím jít jinou cestou,ještě musím vše promyslet.Hlavně se teď musím pověnovat zadním lemům a podvozku(čepy,tyčky stabilizátoru,nátěr spodku atd..),aby se mi to nerozpadlo při zátahu

2012-09-10 07:34:38

Tak jsem nainstaloval intercooler.Budu muset udělat díru do haupny,takže si dnes jedu pro jinou abych měl jednu origo neponičenou.A rozhodl jsem se že seženu ještě jedno sání a zkusím vyrobit dvě řady vstřiků,chci to zkusit.

2012-09-10 07:54:07

proč si ho nehodil do nárazníku? tam by mu bylo líp

2012-09-10 08:55:09

Koukám, že možná by mu nevyšli hadice, vypadaj jako originální spolu s IC z comprexu mi to tak přijde.

Ale opravdu, zkus ho přesunout do předního nárazníku, protože zbytečně dělat díru do kapoty se mi zdá zbytečné.

2012-09-10 09:25:38

to se já všechno dopojit já to taky dodělával na mx3 dával sem tady ten nejmenší http://www.sportovniautod...rcoolery-ruzne-velikosti/# i tak má větší plochu než to co chceš nechat pod kapotou

2012-09-10 19:34:05

Tak určitě chci sehnat cooler před chladič,ale nechci do toho vrážet moc peněz,až se někde naskytne za dobře tak ho vezmu.Jinak haupnu mam náhradní trochu porezlou ve předu tak mi nejni líto do ní díru udělat (ani se mi to moc nelíbí nějaký nasávač,chci nechat kastli origo ,tak je krásná) a až seženu něco lepšího tak to tam půjde,ale zatím aspoň tohle .Každopádně díky za komenty :) .

Jo a dát tenhle před chladič opravdu nešlo vůdči přírubám(je z nějakýho forda,nepátral jsem po původu) toto byla nejlepší volba pro tenhle cooler..

2012-09-11 19:10:12

Vidim, ze se to hybe :) Moje V6 ma kompresni pomer 9,2:1 a tlacim 0,7 a vpoho to maka uz 40000 km :)

Jen klouby a poloosy dostavaji kapky :( Prvni klouby vydrzely pul roku a nova sada zacla klepat za dalsi pulrok...

Ja sem daval Wallbro 255 a FMU BLOX 12:1 a timpadem mam palivo vyresene.

Jedno video, tlak 0,5 baru :

http://www.youtube.com/wa...=YBUXbC8tsNU&feature=plcp

a to druhe je 0,7 baru

Probe 2 turbo,stage 1

MAX6  
J.
2012-09-11 20:19:48

Wesker: Chci se zeptat. O týhle pumpě od Walbro uvažuju taky. Vim kde jí koupit,ale píšou že se k ní musí dokoupit nějaká sada ? Našel jsem jí přímo pro mojí 323BJ,ale nevim jestli se musí nějak upravit konektrory či co. Jak se tam ta pumpa od Walbra montuje?

K těm poloosám: MazdaSpeed vyrábí přímo pro moje auto a Xedose 9 + 626GE 2.5 V6 tvrzený a upravný poloosy(nevim jestli jsou stejný i na Probe).Strkaj je právě do všech aut co maj T-čko. Jelikož ty moje už jsou takový "starý",tak jsem uvažoval že je koupim. Za obě dvě chtěj 500doláčů.

2012-09-13 18:08:02

MAX6: O zadne sade nevim, koupil sem pumpu a v krabicce bylo cerpadlo, saci kos a kousek dratu s konektorem na jedne strane, ktery se cpal do cerpadla. Kupoval sem to primo na Probe, a Walbro je spis univerzalni zavodni pumpa a jak znamo, tak probe je slozene z nejkvalitnejsich komponent od Forda a Mazdy ( )a dost uni dilu, tak i origo konektor v nadrzi pasoval do Walbra :) Je dost mozne, ze tobe bude pasovat taky.

2012-10-04 12:39:24

Díky za rady .Každopádně mým prvotním cílem bylo,vše udělat za minimum peněz,za to co najdu doma,co si vyrobím a poscháním po známých.Zatím mě to vyšlo cca 1000Kč.Je mi jasné,že nikdy nedosáhnu optima tímto způsobem,ale za zkoušku to stojí,koupit si ty komponenty mohu přece vždy .

Sehnal jsem vstřiky z Chryslera Le-barona 2.5 T(čtyřválec),a z šestiválcového 3.3 litru(také chrysler),tak je o víkendu namontuju místo těch passaťáckých.Nejdřív zkusím z 3.3 litru,pak z 2.5(ty budou nejspíš lepší).Už jsem i vyřízl díru do náhradní kapoty pro nasávání k intercooleru(moc se mi to nelíbí,jsem radši pro origo tvary,ale haupna je horší a navíc na jaře chci dát cooler do nárazníku-ten co je výše v odkazu )

Poznatky a foto sem zas hodím

Videa pěkná,hlavně to druhé,pomalu se k tomu blížím


Odpovědět

1  2  3