Fórum - Téma


Mazda 626 1.8 Turbo


Fórum Tuning a úpravy Mazda 626 1.8 Turbo



1  2  3

2012-07-04 23:09:23

Rozhodl jsem se oturbit svou mazdici.Přijde do ní turbo z peugeota 406 2.0T.Budu sem dávat akorát foto s nějakým popiskem,případné otázky nebo rady uvítám.Mám náhradní motor takže turbit budu za každou cenu,i za zničení toho stávajícího.Na konci tohoto projektu vše sečtu na kolik to vyšlo,chci dosáhnout minima s použitím toho co mám doma nebo v práci,nebo toho co se dá sehnat za babku.

2012-07-04 23:10:37

Svody (zatím beta verze,ale jestli budou fungovat,tak je nechám)

2012-07-04 23:13:37

Výroba olejového chladiče (omluvte kvalitu fotek je to z mobilu)

2012-07-04 23:14:41

Na těch svodech by si před turbem měl mít ještě vývod na WG nebo to turbo má interní?

2012-07-04 23:17:26

westgate je zezadu toho turba,nafotím dám

2012-07-14 22:01:05

zatím toto foto auto jezdí,ale zatím nic moc,sehnat čerpadlo a pár věcí a uvidíme

2012-07-19 23:13:12

Takže dnes proběhla zkušební jízda,při 0.5 baru ve 4500ot/min cvaká v motoru,tlak jsem stáhnul na 0.2 aby necvakal.Tedy chci zmenšit kompresy a dát tomu víc paliva.Příští týden budu mít vyrobené tlustší těsnění pod hlavu,a upravenou řídící jednotku,která se bude ladit dle potřeb,(kámošův známej zná člověka co to dělá,takže to vyjde za krásně ).Samozřejmě sem pak hodím fotky.Ale prozatím si myslím že podle chování toho auta to pojede jako kráva

MAX6  
J.
2012-07-19 23:18:59

To je přesně to čeho jsem se obával. Všichni co turběj FSovej motor a chtěli dávat větší tlak (0,6 a víc),tak snižovali kompresi. Už jen z důvodu aby to ten motor vydržel. U tlakování 0,6 až 0,9 dávali písty s kompresí 9.1:1 a u tlakování 0,9 a víc dávali písty 8.5:1 (samozřejmě kovaný i s ojnicema - Paulter a Arias) . Taky se přišlo na to,že lidi co maj FS motor 96kW nebo 100kW vyměnily sací vačku a dali tam vačku z FS 85kW,která nebyla tak ostrá a pokud neměly prachy na programovatelnou externí řídící jednotku,tak si dotáhli ŘJ z americkýho Mazdaspeed Protege.

Těšim se až to budeš mít komplet vyladěný. Doufam že z toho uděláš nějakej návod. Už dlouho o tom snim mít svojí 323BJ oturbenou

MAX6  
J.
2012-07-19 23:26:23

Jo promiň teď mi došlo,že máš FP-čko,ale to je to samí co FS.

2012-07-20 21:25:15

je to to samé no,právě že návod udělat chci,přesně popsat co a jak tam je atd..(samozřejmě až to bude jak chci)..dnes jsem rýsoval těsnění pod hlavu,nechávám si v pondělí nebo úterý vyřezat jakoby mezikus,dám na blok origo těsnění pak ten mezikus a pak zase těsnění,myslím že to bude těsnit(ten mezikus bude o tloušťce 2mm)...jednotku řeším aby byla co nejdříve..ještě jsem přemýšlel dát dvě čerpadla,mám dovolenou 14 dní,tak si můžu hrát

2012-07-30 13:07:07

Takže ,,mezikus,, vyřezán,tento týden ho tam lupnu,akorát mám obavy jak s rozvodama,když zvednu hlavu,ale nějak to pořeším..

2012-07-31 21:16:57

Tak co, už ti to lítá? Co jsi už vše porobil teda

2012-08-01 20:03:27

Takže dnes jsem zkusil dát na můj,,zkušební motor,,vyřezaný mezikus o tloušťce 3mm,budu muset vyndat napínací kladku na rozvodech a dát tam jen šroub s trubičkou jako náhradu ložiska(bude to fungovat spíš jako vodící kladka)..vím,nezní to zrovna libově dávat tam nějakej šroub s trubkou,ale je největším štěstím,že ty 3mm navíc mezi blokem a hlavou docílí toho,že stačí dát ten šroub a rozvody jsou napnuté,jak mají být.Věřím že to bude fungovat.Jediná nevýhoda(podle mě) je tam ten řemen dostat,ale jde to,sice hůř,ale jde.Zítra ráno to nafotím a jak to půjde dám to sem,do pátku bych chtěl dát i video jak motor běží(jestli poběží ).

MAX6  
J.
2012-08-01 22:23:35

To je správně,že to jde hůř. I s normální výškou hlavy a napínací kladnou to jde pěkně blbě. Ale aspoň tam ten rozvoďák sedí pořádně. Budeš předělávat předstih aby to fungovalo ?

2012-08-01 22:25:52

jináč to jde i bez toho mezikusu kompresní poměr lehce snížíš tím že z motoru uděláš millera

2012-08-02 01:06:46

Millera?Co to znamená?Vybrat materiál v pístech nebo jak?..Předstih uvidíme,nejspíš ano.Je dobře že tu je rozdělovač,kterým se dá otočit

2012-08-02 06:10:44

pootočíš sací vačku tak že se sací ventily zavřou o něco později v podstatě až při probíhající kompresi něco o tom máš tady http://tuningmazdaxedos9.wz.cz/Motor.html

2012-08-03 09:22:13

Včera proběhla montáž ,,mezikusu,,dnes proběhne start.Zde pár fotek. ..A ten Millerův cyklus,není to,že má motor ostrou sací vačku?

2012-08-18 00:03:39

Po delší odmlce jsem tu.Mezikus funguje přesně tak jak jsem si přál,což je paráda.Zatím tlačím 0.5 baru a musim říct,že spokojenost.Palivo zatím vyřešeno takto:mám dvě čerpadla a zaškrcenej odtok benzínu z lišty(vstřiky passat 1.8t,regulátor tlaku paliva je 4bar)Určitě tímto ale nekončím,chci se dopracovat k 0.8 baru.Čekám až bude mít čas jeden chlapík co mi přepíše jednotku,a dále uvidíme,možná to dopadne tak,že tam dám elektriku z toho auta ze kterého mám turbo.Chtěl bych to stihnout do zimy,tak snad se podaří.Co nevidět sem hodím i to slibované video.

2012-08-18 00:06:16

jen k té fotce..zatím jsou ty čerpadla k sobě spojena ehm kabelem...ale určitě vyrobím nějaký držák ať to vypadá a drží


Odpovědět

1  2  3