Fórum - Téma


Mazda 6 žere olej ale divně


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 žere olej ale divně

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

doris  
Doris
2008-01-25 20:37:35

Hmm, to je síla. Držím palečky, ať už máš Mazdičku zase zpátky u sebe a O.K.

2008-01-27 18:08:43

Filipe. Není to ten autorizovaný servis v Roudnici? Mě tam kdysi opravovali centrál na 626 a taky kolem toho dělali pěkné divadlo, že by si ten, kdo neví o co jde myslel, že kvůli tomu museli rozebrat půl auta. Dva dny to opravovali a přitom šlo jen o to tam vyndat jednu krabičku, odpojit konektor, vzít jinou krabičku, do ní zapojit ten konektor a tu krabičku tam zase zacvaknout. Kdybych tu krabičku měl, tak bych to měl za deset minut opraveno. Jiný by jim na to možná skočil, ale protože v práci často hledáme závady v elektrointalaci na vrtulnících, tak vím, že tak, jak mi popisovali, že hledali závadu se závady v elektrice prostě nehledají. Proměřovat polovinu drátů v autě, aby za celý den zjistili, že je vadná řídící jednotka centrálu a další den tu krabičku, která je tam jen nacvaklá a je u ní jeden konektor asi tři hodiny měnit, to jsou tedy pěkní komedianti.

Kamarád tam taky kdysi byl s 626, protože mu svítila kontrolka palivového a emisního systému. V Roudnici nic nezjistili, tak jel do Úval a tam mu zjistili vadnou lambda sondu. Tu mu vyměnili a za chvíli to svítilo zase, tak mu pak ještě měnili katalizátor.

2008-01-27 18:19:23

Ahoj Franto,

je mi to blbý, párkrát sem u nich byl a byl sem spokojenej, ba to bylo i rychle vyřešený (předtim s 626 a 2x s touhle mojí šestkou).

nyní do třetice to poď....., postup, jak řikáš, i pár kámošů automechaniků mi to takle popsalo, práce tak na dva-3dny a to jen pro to, že by se do dalšího dne čekalo na díly ze skladu.

do čtvrtka si jí přivezu (dřív bohužel nemůžu z práce prchnout dřív) a dám vydělat kámošovi, to hlavní je že jim počítač vůbec nic neřek, že prej o.k.. tak nyní to v klidu dám známýmu, kterej si zaslouží kšefta a má zájem.

přitom by člověk řek, že to můsí bejt v jejich zájmu to co nejdřív opravit, aby jim auto nezabíralu rampu, nebo místo. fakt nechápu.

víc mě štve, že musim chodit na autobus pár kiláků a pak hodinu busem do práce a večer zase takhle blbě zpátky.

To : Doris. díkes Doris za povzbuzení, to by nebylo, abych jí s pomocí kamarádů nakonec nedal do kupy

jinak ahoj lidi a až budu vědět ozvu se. Filip

2008-01-27 18:39:08

Ani nevím, kde v Nelahozevsi bydlíš, ale jestli je to někde poblíž zámku a na autobus chodíš k té Teplické, tak to se hezky projdeš. Snad ti to brzy opraví. Nejhorší je, že často se bez auta neobejdeš, protože jet někam autobusem, nebo vlakem je často složité. Často musíš autobusem najezdit třeba 60km, aby ses dostal do vesnice vzdálené 20km, protože přímé spojení prostě neexistuje. Tak ať to máš rychle opraveno. Kdysi u nás v práci dělal nějakého managera jeden, který dříve dělal na českém zastoupení Mazdy a z autorizovaných servisů mi tenkrát doporučoval Mazda Zeman v Praze http://www.firmy.cz/detai...zeman-praha-vysocany.html

2008-01-27 18:49:50

zdárec, sem od PTZ-ky(Unilever, chodim ale na spoj do Veltrus.

je to super, jak se lidi sejdou s tipama na servisy , já byl u Zemana 2x a zlatá Rodnice, doma sem si to vždy musel dodělat( např. vyměněná hadice od nádržky od serva, ten spoj na trubku na kterou se napojovala tek, tak se dala nová a ta byla nasazená tak dobře, že tekla ještě víc., tak sem si doma hodil auto na nájezdy leh pod něj a tu novou hadici nasadil, jak měla bejt a zajistil správně tou stahovačkou, co tam byla a měl sem oipraveno, nějak moc pospíchaj., to další byla podobná hovadina, ale za oboje sem musel jako všude zplatit.

Ale je to všude podobný, někde něco uměj a jinde zase něco jinýho a s kombinací přístupu a ochoty to je taky podobný.

2008-01-27 22:05:58

Já jsem zatím toho v servisu naštěstí moc nepotřeboval a když jsem něco potřeboval, tak jsem vždycky jezdil za Úvaly do Tuklat a byl jsem tam zatím vždycky spokojen http://www.carforyou.cz/index.php?p=9 . Jen na vrakovišti tam poslední dobou docela podražili http://www.mhm-mazda.cz/uvod.php?jazyk=cz

V Roudnici jsem byl jen s tím centrálem a to proto, že jsem u nich v bazaru to auto koupil s tím, že nefunguje centrál a že mi ho tam u nich opraví. Je pravda, že mi to tenkrát, proto že jsem to auto koupil u nich, opravili na jejich náklady, ale strávil jsem s tím u nich den a půl a dělali, jak moc složitá oprava to byla, asi abych si myslel, jak moc toho pro mě udělali. Možná kdyby kolem toho nedělali takové divadlo, třeba bych jezdil do servisu do Roudnice, ale takhle jezdím dál do Tuklat. Auto už je teď zase v Roudnici v bazaru, ale v tom u letiště, ale zatím o něj asi není moc zájem http://lzauto.cz/prodej-a...ar/mazda-626-18-16v_8680/ . Pořád si spousta lidí myslí, jak jsou na Japonce drahé díly. To jsem viděl i u ségry, když jsem jim to auto nabízel, protože měli Peugeota 405 a pořád s ním měli problémy a švagr řekl, že jsou na Japonce drahé díly a že Japonská auta jsou třeba v porovnání s Francouzi drahá a chtěl zase Peugeota. Možná ho pořídí levněji, bude mít třeba lepší výbavu, ale četl jsem třeba názory lidí, kteří si koupili Peugeota 307 http://auto2.lidovky.cz/c...idovky.php?id_clanek=1731 , který se líbí švagrovi a většinou ti lidé na peugeota nadávali a psali, že je to sice hezké auto, ale křáp. http://auto2.lidovky.cz/c...zobrazit&akce=zobrazitVse

To já jsem se 626 na poslední technické měl jen jednu lehčí závadu a to sjeté kotouče a ty už jsou vyměněné. Teď bude už zase potřebovat technickou a asi to bude na mě, protože se asi auto do té doby neprodá. Jsem zvědav, jak to dopadne tentokrát po tříměsíčním stání v bazaru.

2008-02-02 23:39:29

Ahoj lidi, tak pro pobavení, mě tedy moc do smíchu neni, protože mě to dost raní,ale výsledek z mazda serviseu je takový:

po neurčitém jednání sem na ně v pondělí vlítnul, co se tedy děje, že si auto odvezu, pokud to neumej opravit.

tak v úterý se ráčili na to mrknout, po deseti dnech a prej: není komprese, nutno vyměnuit těsnění hlavy, rozvodů, kroužky a svíčky, to všechno s prací ( vyndánim motoru) za českých 33.500,-Kč)

myslel sem, že lehnu

bohužel my to takhle odsouhlasil i kámoš automechanik. na hodinu se účtuje 500kč, práce z toho dělá 17. tisíc, zbytek je materiál. , prej jediná výhoda je, že tam budou mazďácký díly a hlavně záruka na práci+díly.

tak si myslim, že budu mít komplet přetěsněnej motor.

jinak řečeno asi nevěděj, tak se mění všechno jak tak koukám.

docela hustý co ?, na najetejch necelejch 140.tisíc km., tohle bych čekal tak po třech stech tisících a ne před 140. tisícema.

nakonec budu šťastnej, když to bude hotový ve středu, jak bylo slíbeno, snad to dodržej, s jejich autorizovanym přístupem, jinak mi z toho snad jebne.

jenom lidi, ať vás nikoho nic takovýho nepotká, neni to nic příjemnýho.

Filip

2008-02-03 08:12:48

Ahoj. Ještě že ti nechtěli měnit celý motor. Když po deseti dnech zjistili, že není komprese, tak to tedy zjistili docela brzy. Asi hřeší na to, že poblíž nich žádný jiný autorizovaný servis není a lidem se nebude chtít jet do servisu třeba 60km a tak se podle toho chovají, protože přeci ty je potřebuješ a ne oni tebe. Tak snad už budeš mít pokoj a auto zase bude v pohodě. Nám auto jezdí sice dobře, ale zase se mi tam nezdá ta spotřeba. U motoru 2.0l se mi zdá spotřeba 10l/100km docela vysoká, i když je fakt, že já často jezdím krátké vzdálenosti tak do 10km, tak to asi taky bude trochu tím. Teď jsem vyměnil vzduchový filtr a mám už koupeny nové svíčky,protože bůh ví kdy to bylo měněno,tak jestli to trochu nepomůže.Ještě jsem se ale nedostal k tomu, abych ty svíčky vyměnil. Jinak by prý na spotřebu pomohl asi jen jiný software. Tak uvidíme. Tak ať ti to dobře dopadne.

doris  
Doris
2008-02-03 09:44:19

Tak to je teda síla, no autorizované servisy jsou hrozně drahé. Je to mrzuté, ale ber to zase tak, že budeš mít motor jak nový a se zárukou.

2008-02-03 11:14:56

Ahoj Doris, dík za povzbuzení , snad už nic zlého nepřijde.

budu mít klid, až bude autíčko doma. do tý doby sem opořád tak nějak z toho nervozní

2008-02-03 11:21:43

čau Franto,

no jo měli času dost i když na ně člověk pospíchá.

je to sprostý, když je zákazník otrokem servisu, když maj na všechno čas. to je výhoda malejch soukromníků (čas jsou peníze ).

jak píšes se spotřebou, tak ty krátký úseky dělaj hodně, to jo.

já když jedu nad 50km, tak mi spotřeba padá k 7 litrum, z běžnejch couravejch 8-8,5 litru po okolí.( mimo dálnici).

vzducháč to je jasný, a svíčky taky, jak řikáš, největší problém je někdy se k tomu dostat a vyměnit to

s tim softwarem to neni u japonskejch benzínů tak jednoduchý, teda aspoň co řikal kámoš , co dělá úpravy jednotek, atd. moc možností u nich není.

zatim čus a dík, že ses ozval. Filip

2008-02-04 17:21:57

Já myslím, že se určitě někde uvidíme. Buď vyrazíme někam na sraz a nebo se srazíme někdy sami ( doufám že ne doslova ). Vždyť to k sobě nemáme tak daleko. S těmi srazy se to těžko plánuje. Toho času moc není a je těžké něco plánovat třeba půl roku dopředu, když nevím, co bude příští týden, ale koukal jsem, že má být zase něco na Mělníku, tak tam bych se snad mohl dostat. Ještě uvidíme. Tak ať ti auto jezdí. Měj se. Franta

2008-02-08 20:59:39

Ahoj lidi, tak Mazdičku mam konečně doma, bylo to docela drsný, oprava vyšla na 38. tisíc korun.

koncová diagnoza byla: nebyl naměřen tlak ve dvou válcích, takže výměna pístních kroužků, nové těsnění pod hlavu, těsnění rozvodů, vany,atd., takže přetěsnění motoru + sada novejch svíček. a tky novej klíňák + olej.

tohle všechno s prací vyšlo na těch 38. tisíc Kč.

prej minulej majitel jezdil jak prase, spodní stírací kroužky byly v čudu.

musim uznat, že zátah od spodu je znát, je lepší, i chytá za tepla bezchybně, jak by měla.

jinak hlavně, že mam mazdičku doma.

akorát mi přestal ukazovat na počítači stav kilometrů do vyjetí paliva, tak sem zvědavej.

snad se to vyřeší na počkání, ostatní údaje fachaj.

2008-02-09 22:29:34

Jak jsem tak zjistil, tak stav kilometrů do vyjetí paliva si to asi bude propočítávat z průměrné spotřeba a z palivoměru. Dostane to z palivoměru údaj, kolik je tam paliva a podle průměrné spotřeby si to propočítá kilometry. Asi to nedostává údaj o stavu paliva. Že by si v servisu připravili další práci? Je to možná náhoda, ale když jsem popisoval, jak mi tam tenkrát opravovali ten centrál na 626, tak už když jsem to auto od nich z bazaru kupoval s tím, že nefunguje centrál a že mi to na jejich náklady opraví, tak bylo vidět, že se v době, kdy mi tam auto připravovali, až si pro něj přijedu se v tom centrrálu někdo hrabal, protože ta řídící skříňka centrálu tam visela nad pedály na drátech a pak si mě objednali do servisu a celý den hledali závadu a pak další den dvě hodiny měnili tu skříňku, která je tam jen nacvaklá a je v ní zapojen jeden konektor. Když jsem si byl auto vyzkoušet, tak odemykali klíčem s tím, že je v ovladači vybitá baterka a když jsem si pro auto přijel, tak mi řekli, že baterku vyměnili a centrál nefunguje a že mi to opraví. Tak že s tím počítačem to může být náhoda, ale taky si tam mohli připravit další práci pro servis a pak tam dva dny budou hledat závadu. Ale hlavně že motor je už v pořádku a že to jezdí.Myslím, že na počítadlo kilometrů do vyjetí benzínu se stejně moc dát nemůže a já se řídím spíš najetými kilometry od tankování a palivoměrem. Měj se a ať ti to jezdí. Franta

doris  
Doris
2008-02-12 17:15:11

Filip: No i tak, hlavně že už máš autí doma a je O.K. Ty penízky zamrzí, stejně tak i fakt, že s tím autem předchozí majitel nezácházel šetrně. Tak ať Ti M6 už dělá jen radost a bezchybně slouží.

2008-03-05 16:53:41

nazdarek tak ako si viriesil ten problem s tym olejom aj mne zere olej ale nenormalne a tiez mam take vlastnosti ako ty nedimy a netecie nikde. porad mi prosim ta. diki. erik.

2008-03-05 19:15:31

Ahoj, jak jsem psal o pár řádků výš:

tak Mazdičku mam konečně doma, bylo to docela drsný, oprava vyšla na 38. tisíc korun.

koncová diagnoza byla: nebyl naměřen tlak ve dvou válcích, takže výměna pístních kroužků, nové těsnění pod hlavu, těsnění rozvodů, vany,atd., takže přetěsnění motoru + sada novejch svíček. a taky novej klíňák + olej.

tohle všechno s prací vyšlo na těch 38. tisíc Kč.

prej minulej majitel jezdil jak prase, spodní stírací kroužky byly v čudu.

musim uznat, že zátah od spodu je znát, je lepší, i chytá za tepla bezchybně, jak by měla.

já vím, není to příjemné, hlavně finančně.

plus je to, že je zgenerálkovanej motor.

snad to nebude u tebe tak vážný. držim palce.

2011-12-13 18:04:20

ahojte mam mazdu 6 2.3i je to super auto ale mam snim problem chodim na dlhe trasi 800-900km a asi 500km nejdem pomalsie ako150 kmh za kazdim ked prejdem tuto trasu musim doliat 1.5l oleja 5w-40 vidi sa mi to velmo vela auto nedimi aj motor ma tach a je cisti nikde nevimoka olej a neviem co mam robit

2011-12-13 19:42:35

Zdar kámo ! Tak aspoň víš že Ti neubývá olej ven a tak musí jít dovnitř. Spotřeba je velká. To bys ani nemusel měnit olej, protože v intervalu 10 tis km bys jej tam nalil víc než je třeba tím dolíváním. Předpokládám že motor není přeplňovaný, protože turbodmychadlem odchází olej nejdřív (zpravidla). Pak je možnost netěsnost pístů nebo vodítek ventilů. Zjistíš změřením kompresních tlaků. U silného motoru menší komprese není tak patrná na výkonu. Pak se musíš rozhodnout jak to řešit. Jestli překroužkovat písty a dát nová vodítka a těsnění kolem ventilů, nebo zkusit druhou variantu a dát nějaký přípravek do oleje. Já jsem to řešil přidáním přípravku Wynns Supercharge do oleje a osvědčilo se mě to, a tak jsem do GO nešel. Pokud chceš vidět víc klikni si na můj profil a na příspěvky. Tam o tom píši obšírněji. Potěší mě když Ti bude moje rada k užitku, Jarda

2011-12-13 20:49:35

no skusim to tam naliat ale stakim nemam skusenosti ale to ze som teras v rakusku a domou pojdem len niekedy ked snech zmizne ma to sere lebo mi je luto predat ho ale jeto neunosne tolko oleja donoho lievat


Odpovědět

1  2  3