Fórum - Téma


mazda 6-výbavy,facelift


Fórum 6 GG / GY mazda 6-výbavy,facelift

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2008-01-21 13:20:46

Jelikoz jsem vice casu v Pze , tak bohuzel ne. Byl jsem tam jen jednou a plna spokojenost. Ale co znam mazdaky z Opavy, tak zatim klep klep nejlepsi v okoli

doris  
Doris
2008-01-21 16:12:23

Tak Benešov mohu doporučit. Sice jsme tam nebyli fyzicky, ale jejich přístup a ochota se jen tak nevidí. Právě oni nám poradili, jak dát do pořádku ty zadní okna, aby fungovaly ovládáním od řidiče. Možná, že to ještě zvážíme a pojedeme na garančku k nim.

2008-01-21 22:03:32

asi to taky skusim

2008-01-24 08:57:34

Ahoj Doris, ještě si to pamatuješ: okna dolů, kliček otočit, okna nahoru, atd.

Já totiž už ne a možná by jsme to sem mohli dát jako návod. Stačí totiž odpojit baterku a tahle funkce se vynuluje spolu s tím, že nelze dálkovým ovladačem otvírat a zavírat okna.

doris  
Doris
2008-01-26 20:28:48

FredyK: Ahojky, není problém:

Pokud nefungují zadní okna tlačítky od řidiče, tak uděláš toto: Zmáčkneš na cca 7 sekund spínač pro ovládání oken vzadu přímo v zadních dveřích a jen ho drž v jedné poloze - třeba spouštění dolů. Znamená to, držet spínač ještě chvíli po otevření okna. Pak ho drž dalších 7 sekund v druhé poloze - zavírání okna. ŘJ se tak naprogramuje a půjde to ovládat i od řidiče. Totéž udělej na druhé straně. Zní to možná trochu zvláštně, ale takhle jednoduše se to dělá. Přední okna jsem takhle zatím neřešila, fungují správně od koupě vozu, ale pokud by je nešlo ovládat na dálku pomocí tlačítek na klíčku, tak odhaduji, že princip bude totožný jako u těch zadních oken. Pokud je správně naprogramovaná ŘJ pro ovládání oken, tak po zmáčknutí a držení tlačítka na klíčku "odemýkání" se po chvíli všechna čtyři okna otevřou. Druhým tlačítkem "zamýkání" se dají stejným způsobem najednou zavřít. Doporučuji toto provádět jen při dobře nabitém akumulátoru.

2008-01-27 16:39:46

To s tím otvíráním oken klíčkem jsem taky nevěděl, i když teď už je to jedno, protože teď odemykáme ovladačem alarmu. Jinak dva výfuky nemá dvoulitr, ale 2,3. Šest rychlostí by měla mít šestka po faceliftu v roce 2005 ( s motorem 1,8 asi ne ). Od té staré šestky se myslím na první pohled pozná trochu jinou maskou.

http://magazin.auto.cz/te...va-pokracuje-03-2003.html

http://magazin.auto.cz/te...hvezda-ktera-nehasne.html

http://magazin.auto.cz/te...-mps-motor-pro-sport.html

http://magazin.auto.cz/te...ty/mazda6-2-3i-sport.html

http://magazin.auto.cz/te...-jistota-ctyrnasobku.html

Je fakt, že ta 1.8 asi bude mít spotřebu menší než dvoulitr, i když těch skoro 10l/100km u 2.0, kolik nám to ukazuje na počítači, mi přijde docela dost. Ale při tankování to tak odpovídá, tak že počítačem to nebude. Buď na to moc šlapu ( asi jsem se ještě nenabažil toho zvuku závoďáku při otáčkách nad 4000 ) a nebo by to chtělo trochu seřídit. Napadá mě, že bych mohl zkusit, jestli by nepomohl třeba nový vzduchový filtr, protože nevím, kdy ho předchozí majitel měnil, i když v rámci garančních prohlídek by se snad měli postarat i o takové věci. Těch skoro 150 koní u dvoulitru je třeba na dálnici znát hlavně při předjíždění, ale když si na počítači namačkám okamžitou spotřebu, tak i malé přišlápnutí plynu je znát na okamžité spotřebě. Já už na to ani raději nekoukám, protože mě už rozčilovala ta numera, která tam vždycky naskočila při přišlápnutí plynu. Ale s tím se musí počítat už při výběru auta, že čím větší a silnější auto, tím větší spotřeba. Jenže ani na udávanou spotřebu od výrobců i jiných značek se moc nemůže koukat, protože někde byl test spotřeby a u všech testovaných aut naměřili větší spotřebu, než udával výrobce, protože výrobce zkouší spotřebu na válcích při stálé rychlosti a to moc neodpovídá jízdě po silnici. http://erotika.blesk.cz/Clanek88363.htm Jinak ale se šestkou spokojenost. Jede dobře, sedí dobře, jen tu spotřebu dostat trochu dolů.

doris  
Doris
2008-01-27 17:18:00

Jj, u faceliftu má šestikvalt až dvoulitr a má i dva výfuky podobně, jako 2.3 u těch starších Šestek. Já ty faceliftové M6 krom mohutnějšího pásu chromu na přední masce rozpoznám hlavně podle předního nárazníku, ty starší tam nemají Alu rámečky. Jinak 1.8i nám teď v zimě bere něco kolem 8l/100km. V létě jsme jezdili tak za 7,5l a při klidné jízdě na úsporu jsme se dostali ještě o litr dolů. Ale u takového auta to prostě láká trochu přišlápnout, ten krásný zvuk ve vyšších otáčkách je famózní i u 1.8i. Tahá to velmi slušně. Dáváme mu jen V-power od Shellky, jezdí na něj hodně dobře a hladce oproti klasickému benzínu. Je i o poznání tišší. Taky jsme s M6 spokojeni.

Jediné, co mne v zimě trochu mrzí je to, že se dost nepříjemně ozývá cinkání kamínků odletávajích od předních kol do prahů, jsou dost nešťastně tvarované a záseky až do světlého základu jsou vidět i na spodních záhybech dveří. Přední zástěrky jsou prakticky neúčinné. Na jaře to budu opravovat a asi přelepím transparentní fólií Carshields, která to bude chránit. Bohužel, lak na M6 nepatří mezi nejodolnější, to je asi jediná výtka, co k tomu vozu mám. Jinak bych neměnila, v současné době je to jedno z nejzdařilejších aut. Dokonce ani nová M6, která příjde na trh v březnu, se mi už tak nelíbí, ta stávají M6 má prostě svoji osobitost a styl, který se jen těžko něčím překoná.


Odpovědět

1  2