Fórum - Téma


mazda 6 údržba motoru


Fórum Technický koutek mazda 6 údržba motoru



1  2

2010-10-09 08:54:04

To nejsi sama někdy ten motor vydrží, jindy se opravdu vysype hned a nikdo tomu nezabrání...

2010-10-09 21:47:53

To se těma motorama se mi fakt nezdá. To by museli bejt i v mondeu ne? A to nejsou. Máš nákej důkaz prosim?

2010-10-09 22:32:24

troch of topic ja mam na mojom olejovom stuply ze ford , mam mazdu 6 mzr-cd 04

2010-10-09 23:06:51

tak já nevim, máš mzr-cd a mluvíš tady o benzínovejch motorech. Nechci dělat off-topic. Dle mého názoru si mazda dělá motory sama.

2010-10-10 00:29:07

hondavfr: sorry, myslel sem že tys mluvil o benzínech.

2010-10-10 08:07:49

Moje osobní zkušenost z výměny pístních kroužky, těsnění apod - vše bylo přímo pro forda! 1.8 benzín. Teď otázka zdali je celý motor ford, nebo mají jen některé díly společné. Typl bych druhou variantu, že na vývoji spolupracovali a každý si motor nastavil a doladil podle sebe (snad)...

doris  
Doris
2010-10-10 08:47:05

Máme doma rozkuchaný motor 1.8i, tak na to kouknu, jak bude čas. Bez ohledu na to, zda je to mazďácký motor nebo to má díly z Fordu, je znát, že bohužel i zde se výrazně šetřilo na materiálech.

2010-10-10 14:14:02

jo možná tam bude něco společnýho s fordem, ale rozhodně to neni motor ford.

2010-10-12 19:12:06

Zeptám se asi trochu blbě, ale jak se mám na ten koš dostat? to musím sundat vanu?

2010-10-12 21:16:59

presne tak

2010-10-14 12:03:16

Diesel motory v Mazde

4EE1-T - 60kW (Isuzu)

PN - 40 / 41kW

R2 - 47kW

RF - 47 kW

RF7 - 44kW

RF - CX Comprex - 55kW

RF2A - 66kW / 74kW

RF4F - 80kW

RF5C - 88kW / 100kW Mazda 6 "moja"

RF7J - 105kW DPF

RTJ - 44kW (Ford)

WL - 57kW

WL-T - 85kW

Y4 - 50kW (PSA) / (Ford F6JA)

Y6 66kW / 81kW (PSA)

DiTD - Direct Injection Turbo Diesel

MZR-CD - označenie pre motory Common Rail

Ps.: zdroj je admin

2010-10-25 13:11:03

Ahoj lidi,řeším podobnej problém mám na Mazdě MPV r.v 2004 taky únik oleje a nevím ani boha jestli to je to těsnění pod vstřikama jak tady píšete,nebo to tahá turbo a nevím pro co z toho se rozhodnout,nevíte někdo jak to poznat???Vím jen to,že jsem nedávno dělal výměnu oleje,najel jsem od té doby necelé 3000 km a už jsem tam dolil dva litry navíc a teď to vypadá že budu muset další litr,je nějakej způsob jak to zjistit,někdo říká načaté turbo,někdo to těsnění pod ventilama,někdo pístní kroužky,tak nevím co z toho si mám vybrat oprava jedna dražší než druhá mi z toho kvete hlava a nechat udělat vše je ranec,na to nemám finance..

2010-10-25 13:32:28

otvor nlievaci na olej pri nastartovanom motore ked budes pocut ostri pravidelny sykot tak su to tesnenia pod vstrikmi

2010-10-25 17:32:41

zavolej mi.... Podívám se ti na to...


Odpovědět

1  2