Fórum - Téma


Mazda 6 .. s Turbem nebo bez


Fórum Tuning a úpravy Mazda 6 .. s Turbem nebo bez



1  2

2012-02-24 13:08:41

Dobrý den

Měl bych zájem namontovat do Mazdy 6 2.0i (104kw) rok výroby 2003 turbodmychadlo .

Jde o benzínovou jednotku a 3 firmy mi už řekly že to nedělaj ..

Nemáte někdo radu kde najdu nebo jestli to má vůbec cenu ? .. dík za komenty

MAX6  
J.
2012-02-24 13:29:18

A máš k tomu připravenou i elektroniku ?

Neni lepší koupit MPS a s ničim se nestarat ? Možná to vyjde i levnějc.

Jinak jsi v Evropě a tady je největší vzrůšo přeplňovanej diesel,takže moc KVALITNÍCH firem co by se s tim zabejvaly tu není.

Pár lidí si to tu montovalo samo např do MX-5. Je to trošku dražší záležitost když chceš hodně koní,ale aby ti motor nevybouchnul.

2012-02-24 15:13:10

Stejný názor ! Všechno chce svoje aby to k něčemu bylo. To není jen trurbo, ale chladič vzduchu a hlavně úpravy na motoru aby něco vydržel bez újmy, t.zn. kované krátké písty, jiné ojnice a případně klikovka, prostupnější cat, větší průměr výfuku, větší trysky a jiný software a maličkosti jako připravit motor tak aby se napojilo mazání a chlazení turba. To bych řekl že je lepší přestavět atmosferu (strmější vačky, jiné svody, větší kompresní poměr) a tím zvýšit výkon. J.

2012-02-24 21:40:10

všechno jde když se chce a jsou peníze a néni to zas takový problém, to ví každý kdo už nějaký motor turbil že je to problém si myslí jen ti co to nidy nezkusil Wesker jistě bude souhlasit hlavně když je dostatek místa

2012-02-24 22:35:28

Místo je finance taky .. na koupi novýho auta sice ne ale na tohle jo :) dík za rady co určitě využiju a když už tuning tak pořádně ..

MAX6  
J.
2012-02-24 22:50:45

Tak doufam že máš hodně financí. Já si to propočítával na svojí 323BJ 2.0 FS a když jsem to chtěl mít pořádně abych se nebál např. 230koní tak jsem se dostal k číslu 100000-130000,- . Ani by jsi nevěřil kolik z týhle částky byly jenom poplatky aby jsi dostal některý důležitý komponety do ČR. Samozřejmě jestli chceš plnit nějakym směšnym tlakem, nepředělávat vnitřnosti, vejfuk a sání si svaříš sám, koupíš Garetta ala čína a řídící jednotku naprogramovanou aby spolupracovala s turbem z něčeho ukradneš tak se třeba na 30000,- dostaneš. Ale s takovym autem bych na dovolenou nejel.

Ale to ti tu povídám jen o svý 323 a o tom jak jsem si to představoval já. Je levnější ten motor dotáhnout z USA od Mazdaspeedu a to je mazec . To tě vyjde na cca 60000,-

2012-02-24 23:43:21

Pro nás obyčejný lidi je 130 tisíc ranec jako prase. Ale když si to vemeš, tak ve světě uprav je to zanedbatelná částka, kdyžpak jen pomyslíš na to, že si za tuhle částku pořídíš 2 sedadla od recara s homologaci FIA, ale ne ledajaky skořepiny

2012-02-24 23:50:20

A nejlepší rada, jdi, vem si peníze a kupi si za ně jiný auto třeba MPS...to dokáže každej, přinejhoršim s leasingem. Ale nemáš ten správnej pocit z toho, když si to postavíš sám a pak můžeš říct, tohle celý je komplet moje práce, ne?. Jasně že musí bejt zázemí pač montovat to na kolenu před barakem je na nic ...ale s tim MPSkem, to si jen koupím, při první jízdě budu vykulenej a pak mě to stejně omrzí.

2012-02-24 23:51:38

A my ty auta milujem, proto je máme! tak proč ne :), já třeba jsem z každý blbosti rád, co si udělám na autě

MAX6  
J.
2012-02-24 23:54:28

To jo,neni nad to postavit si něco sám. Ale zase u MPS se dá výkon taky ladit a nemusíš kupovat mraky věcí protože motor už je postavenej.

Všecko je ždycky jen o penězích

2012-02-25 09:04:16

MAX6 nemůžu s tebou souhlasit pokud se spokojím s 30-50% nárustem výkonu tak se běžně dá dostat na 10-30t když si všechno udělám sám kdo nevěří at se dojede podívat ke mě nebo k Weskerovi

MAX6  
J.
2012-02-25 09:19:28

Kvůli 50 koním si nebudu montovat turbo. Teda aspoň já. U motorky je 50 koní raketa,ale u auta ??? Jinak mi zjisti co stojí jenom třeba samotný turbo na M6 nebo 323BJ 2.0 FS ? Myslim že už jenom turbem zaplácneš 10000-30000Kč,pokud nejdeš do repasu.A co potom ty ostatní věci. Třeba je M6 zázračný auto, ale na 323BJ to rozhodně takhle levný neni. V USA prodávaj tzv. turbo kit a ten bez poštovnýho stojí těch 30000Kč,ale jedná se o čínský výrobky včetně turba a to to neobsahuje ani vnitřnosti motoru. Mazdaspeed v USA prodává jenom samotný svody s turbem a downpipem za 25000Kč a když si to koupíš tak dostaneš A5 seznam co si ještě musíš sehnat a A4 seznam co ti doporučujou sehnat když chceš trošku lepší výkon než 171HP.

Třeba to lidi dokážou upravit z dieslovýho motoru a seženou to na vrakáči,ale tomuhle já rozhodně nefandim.

Když mi sem někdo hodí nabídku že mi namontuje komplet novej turbo systém do auta a naladí mi ho aspoň na těch 180HP (131původních) do 30000Kč s tim že mi auto vydrží jezdit aspoň 80000km a to auto bude fungovat pořádně (bez rozhašenejch otáček atd...) tak k němu okamžitě jedu.

MAX6  
J.
2012-02-25 09:41:31

Tak jsem to schválně obhlídnul a koukal jsem k tomu Weskerovi,tak ten má obrovskou výhodu už jen v tom že KL motor má kompresní poměr 9.2:1 takže když málo plní tak nemusí měnit kompresní poměr. Bohužel to při mejch 9.7:1 je trošku něco jinýho. A u M6 2.0 LFka kde je komprese 10.8:1 to by bylo opravdu hustý.

Jestli někdo za svojí životnost najede s autem 30000km tak ať si tam nacpe turbo třeba na každej výfukovej kanál a tlak otočí na nekonečno.

Klidně mi to vyvraťte,rád se ponaučím,ale rozhodně nebudu páchat sebevraždu motoru.

2012-02-25 18:18:14

je to ůhel pohledu já osobně dal turbo do MX3 a to jen pro 50 koní pravda mohl bych si oupit mps ale takhle mám něco co nikdo jiný nemá alespon v ČR ikdyž už se chystá další a tay jedna s kompresorem o tom je totiž tuning kdo to nezkusil vidí v tom problém kdo to zkusil ví že zas takový problém to néni a věř mi když se pereš s každým milimetrem prostoru pod kapotou tak vyřešit nějaký kompresní poměr ti přijde jako sranda a žádnou sadu nebo svody si nebo nějaké svody si taky nemusím kupovat to si udělám sám

2012-02-25 20:41:06

Kompresor to taky neni špatnej nápad .. možná i lepší než turbo :) ještě pouvažuju

2012-02-25 22:25:55

kompresot ti sice tlačí od spoda ale ubírá ti výkon tím že je poháněný řemenem to samo ti zvedá spotřebu, turbo využívá zbytkový tlak výfukových plynů který už by steně žádnou práci neudělal když jedu s turbem ustálenou rychlostí turbo se ani neroztočí takže jedeu se stejnou spotřebou jako bez turba, turbo se roztočí až při akceleraci nebo při jízdě do opce, pří maximální rychlosti, prostě jen když potřebuješ výkon kompresor se ti točí ikdyž jedeš po městě 50 nebo popojíždíš v koloně

2012-02-25 22:28:50

navíc turbo můžeš umístit téměř kamkoliv , kompresor musíš umístit tak aby si ho mohl hnát řemenem tak to chce mít dostatek místa

2012-03-01 09:46:20

taky se přikláním koupit rovnou oturbenou verzi a tu si pak dál upravovat ... tak jsem postupoval já prodal 2.0i a koupil MPS (je na prodej )

2012-03-07 19:36:26

Koupit MPS . Je jich docela dost na prodej, mnohé z nich vypadají slušně, kolem 220.000 CZK by se měl dát sehnat obstojný kousek. Turbení 2,0 je holý nesmysl. MPS je spolehlivá, není třeba se bát, asi všcihni majitelé tady Ti to potvrdí, že Coalman.

S MPS máš i upravené chassis a tužší karoserii a maximální výbavu, nelze zapomenout na pohon všech kol.

Jen je třeba mít také peníze na provoz, bere kolem 10,5 l/100 km N98 a při ostřejší jízdě žere gumy jak slimák salát ..)))

2012-03-22 19:39:25

Maxi ono ten motor FS2 co se daval do 626 GE 85kW ma kompresi 9:1, jak seženu nějaké autíčko koupim tento motor a pustim se do něj, rád bych si udělal třeba i svuj vyfuk abych se nemusel otravovat s dopravou z USA a tak. mám práci v testovací laboratoři Garrettu tak by to byla dobrá praxe,šak jsme tohle téma už řešili spolu


Odpovědět

1  2