Fórum - Téma


Mazda 6 - přestala táhnout


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 - přestala táhnout

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2008-11-23 16:03:48

Ahoj. Mám M6 kombi 2,0 TDI (100 kW) a mám následující problém. Včera mi zničeho nic začala hůř táhnout. Jako by nešlo turbo. Při plné akceleraci sice trochu zrychluje, ale jen jako obyčejnej dieselovej dvoulitr bez turba. Z výfuku žádnej výraznej kouř nejde. Máte nějaké tipy, čím by to mohlo být? Díky

Dan

2008-11-23 16:57:05

za 1. proč to nedáš do sekce mazda 6 a cpeš to sem.a za 2. koukni na váhu vzduchu.Jestli máš v pořádku hadičky a neuniká ti to někde

2008-11-23 17:07:27

Díky, mohl bys mi, prosím tě, jen napovědět, kde tu váhu vzduchu přesně najdu? Ještě jednou dík a sorry, že jsem to dal i sem, i na Mazdu 6. Příště už to bude jen tam, kam to patří.

Dan

2008-11-23 20:26:48

váha vzduchu by měla být napravo od motoru.Já to mám pod baterií jako směr dolů

2008-12-01 16:34:36

Ahoj. Mel sem ten samej problem. Ze zacatku motor netahnul, ale nic sem s tim nedelal. Casem se to zaclo zhorsovat a motor chcipal na volnobeh. NAkonec mi v servisu rekli ze je to vadny SCV ventil. Ten mi vymenili za 12000. Samotny ventil stoji kolem 7000. Rikaly ze je to jediny a nejcastejsi problem tehle motoru.

2008-12-28 17:39:36

Mám obdobnej problém, taky mi netáhne a jede jako by bez turba. Na váhu se mi to ale moc nezdá, protože když auto ohřeju, chcípnu ho a potom ho znovu nastartuju, tak vše běží tak jak má, kdyby to byla váha tak snad netáhne pořád, nebo se pletu? O tom SCV ventilu jsem četl uz když jsem auto kupoval a taky se mi to na něj nezdá, protože psaly že autu nedrží volnoběh a to není můj případ, tak kdyby jste někdo dokázal poradit. Jinak ho budu muset asi během ledna odvízt k doktoroj.

2011-05-03 18:34:08

klimes_j, ako si vyriesil tento tvoj problem? Stalo sa mi totizto nieco podobne, na dialnici pri tachometrovej 140-tke na tempomate som pocitil mierne cuknutie a auto zrazu zacalo reagovat ako bez turba, na sestke auto spomalovalo, odstavil som to na najblizsej pumpe a pozrel hadicky veduce k filtru, vsetko ok (po vytiahnuti hadicky bolo pocut, ako nasalo vzduch, takze podtlak tam bol). Po nastartovani bolo zasa vsetko ok, ale aj tak by sa mi lepsie spavalo, ak by som vedel v com to bolo, resp., ci sa mam zacat obavat. M6 2.0d 105kw

2011-05-03 23:54:51

Sopco-100% EGR - Zaslep ho a máš klid....

2011-05-05 18:53:02

OK, dakujem za radu, v sobotu sa do toho pustim

2011-06-30 13:45:06

Podělím se o svou zkušenost. Před třemi týdny mi moje šestka 2004 100kW diesel přestala táhnout. Během následujícího týdne se situace zhoršovala, motor začal zhasínat, v otáčkách i cukat. Nakonec po jednom nastartování při volnoběhu chcípnul a pak jej šlo nahodit jen po zdlouhavém startování až naponěkolikáté, muselo se jej držet pod plynem - na volnoběh okamžitě zdechnul. Vzpoměl jsem si na zkušenost z Itálie loňského roku, kdy jsem natankoval nějaké Eko svinstvo a myslel jsem, že už tam navěky zůstanu. Tenkrát jsem měl také v nádrži jen cca. 10-15 l nafty, když to přestalo startovat a zdechalo to. Pomohlo mi doskákat k Agipu a natankovat plnou, situace se postupně zlepšovala a po dojetí domů s několika tankováními do plných bylo vše OK.

Nuže po delším trápení jsem nastartoval a rozjel se po dálnici do Ostravy pro Vervu - auto nešlo přes 3000 ot., spotřeba chvílemi 12l chvílemi normál, ale netáhlo to. Dal jsem plnou nádrž, dolil aditivum a rozjel se domů. Užuž se zdálo, že se to lepší, i volnoběh držel, ale po dojetí domů vše nanovo. Zkusil jsem tedy poslední zoufalý pokus - odvodnit (asi 3 deci) palivový filtr, (nedávno měněný - kontrolka vody v palivu nesvítila) - a chvílinku po nastartování se motor uklidnil a najednou všechny potíže pryč - volnoběh držel, nastartovalo na první škub, sedl jsem do toho a rozjel se - táhlo jak Satan. Je to týden, auto lítá jako čert - ptal jsem se zkušeného kolegy jestli mám nechat vyčistit nádrž, doporučil mi, ať raději s ubývající naftou častěji odvodňuji. Tož tak. Kontrolka stavu vody ve filtru sice po otočení klíčkem zasvítí, ale zřejmě je čidlo hin. ..............

10.8.2011 -.......... takže nic takového. Problémy se opět začaly projevovat častěji a skončilo to tak, že už to nechytlo. A byl to nakonec SCV ventil. Výměna a jede.


Odpovědět