Fórum - Téma


Mazda 6 - ošetření dutin, podběhy ...


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 - ošetření dutin, podběhy ...

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 13

2013-08-01 15:54:11

Mám takový dotaz, Myslíte si, že by třeba zadní blatníky a přední blatníky šly vyrobit z laminátu??? Znám firmy, které vyrobí z laminátu cokoliv, jakýkoliv tvar. Nemyslíte, že by to tu patálii vyřešilo??? Cenu nevím, ale kdyby se sešlo více lidí, tak určitě by se dalo domluvit.

Otázkou je, jestli by ten laminát vydržel a nerozbily by ho odlétávající kamínky atd....

2013-08-01 18:30:18

fikus: zadní blatníky určitě ne protože to je součást skeletu karoserie a vaří se to přímo na sloupky.

Mimochodem k tématu: Včera mi přišel takovej malej balíček a víkend asi strávim pod autem.

2013-08-01 22:46:06

Ze kterého shopu jsi to objednával? Zajímá mě, kde dostanu k tomu ML to fíkátko.

2013-08-02 09:55:02

milan123: kupoval jsem to z http://www.a-c.cz/ tam prodávaj co se týče antikoro snad všechno.

2013-08-02 20:40:58

Díky, jinak počítej s tím, že dva dny budou málo. Na šestce je práce, jak na kostele

2013-08-03 22:01:34

Tak sem se do toho pustil a nakonec z toho byla pěkná 12 hodinová šichta takže sem krapet mrtvej

Pár fotek:

2013-08-03 22:38:48

Vypadá to parádně. Brousil jsi to nějak důkladně od rzi před nanášením teda pokud jsi tam nějakou měl...A čím jsi natíral výfuk že vypadá jako nový??

2013-08-03 22:47:34

pafkaex: Jojo brousil Málem sem tam nechal ruce při tom kartáčování a místy musel přijít na řadu i šroubovák jakožto škrabák pak sem všechno stříknul Dinitrol RC900 a po zaschnutí Dinitrol447

Jinak vejfuk jsem stříkal klasickou vypalovací barvou na vejfuky do 600stupňů. Někdy v příštích letech se stejně chystám koupit anitkoro Magnaflow, takže tohle je jen pro lehký prodloužení životnosti (ty příruby vzadu už stejně vypadaj, že to brzo vzdaj)

2013-08-03 23:02:41

A dostal jsi se všude? A čistil jsi to až do železa nebo jen povrchově?

2013-08-03 23:24:39

pafkaex: No úplně všude ne to by se muselo rozebrat půl auta. Očistil jsem to jen povrchově, co bylo nestabilní (šupinky puchýře) sem odškrábal a zbytek sem zakonzervoval tou RC900

2013-08-04 10:05:28

deri: Toto téma je zde dost frekventované a myslím že bych mohl za 50 roků ježdění přispět užitečnými poznatky. Jako daily car mám escort RS turbo z roku 1986 a jedu třetí stovku tisíc km . Vše je původní, ale je to vykoupeno tím, že každé dva roky věnuji 3 dny otročení kolem auta. T zn. kontrola spodku a eventuální opravy míst kde barva nedrží a třeba i začíná koroze. Základních barev je celá řada. Já používám zinkochromátovou barvu Formex. Ještě lepší je epoxyesterzinková barva. Jsou to barvy dražší, ale kvalitní. Jistě se najdou i jiné které jsou také kvalitní. Hemerite je podle mých zkušeností barva podprůměrná. Čili kde je koroze tak očistit na kov, základovat, překrýt tlumícím nástřikem proti abrazi a nakonec zatáhnout nástřikem Rezistinem car, či podobným přípravkem. Toto dělat za teplot nad 20 st. a co nejnižší vlhkosti, protože i v plechu je vlhkost která kvalitu nátěru snižuje. Nakonec dělám nástřik dutin v mém případě aviroxem dost zředěným aby se i mlha tohoto nástřiku dostala všude. Končím ošetřením gumových těsnění indulonou, která obsahuje glycerin a pryž oživuje a konzervuje. Pryž ošetřuji 2x ročně. Vše je původní a krásně pružné. Podotýkám že autem jezdím denně i v zimě a garážuji venku. Nakonec jsou kupodivu nejhorší na autě sedadla, kde se mi už rozpadá molitanová výplň a drolí se. Koroduje každé auto. (co by nakonec automobilky dělaly), ale je to závislé jak je na tom z výroby. Surová karoserie se odmašťuje, fosfátuje, pasivuje atd. a záleží jestli je lázeň nová nebo před výměnou. Každé auto má svoje slabá místa. Na př. u escorta podélné nosníky podlahy vzadu. Skoro u každého auta jsou to lemy. Druhé auto mám Mazdu MX5 NC a je pravdou že s antikorozní ochranou z výroby jsou na tom mnohá auta lepší když to řeknu diplomaticky. Proto je dobré věnovat jednou aspoň za ty dva roky 2-3 dny práce na údržbě karoserie. Auto jsem schopen si vyvařit sám, ale pak je třeba ošetřit zejména místa kam není vidět, jinak je otázka poměrně krátkého času kdy koroze začne konat svoje dílo. Proto než bych auto vyvařoval několik týdnů raději volím tuto alternativu. Tato práce není jistě pro nikoho hoby ale výsledek rozhodně potěší. Jinak přes přípravky na ošetření aut je odborník Doris a zná přípravky které jsou kvalitní a moderní. Já jsem v tomto dost konzerva.

2013-08-04 10:19:06

01245679: Kdybych neměl ještě před zimou ošetřovanou poslahu a ty ostatní větší plochy, tak bych nad tím strávil asi taky vícero dní. Jenom ty nápravnice, ramena ... , výfuk, dutiny prahů, oprava ošetření prahů a natření těch koberců mě zabralo včera komplet celej den bez pauzy.

2013-08-04 10:53:34

Ošetřoval si zadní podběhy? Z fotek je patrné, že máš chycený zadní blatník na přechodu blatník-nárazník. Pod těmi koberci si musel být pěkný sajrajt.

2013-08-04 11:06:18

milan123: jo tam byl největší marast ale v budoucnu to bude chtít pořádně vybrousit a dovést k dokonalosti teď to je spíš takový provizorní řešení aby se to moc nešířilo.

2013-08-04 16:39:39

deri: Ahoj, s menším strpením ma skus vypočuť. Ja som to tak nejak spravil pred 2 rokmi , ale nechcem ta odradit , ale vermi že dávam tomu , čo si urobil max . 1,5 roku . nakoľko mne tovydržalo tiež toľko , veľmi Ti prajem aby sa ti to vydržalo oveľa dlhšie , ale bohužiaľ skúsenosti a štatistika ma nepustí . Tá hrdza je už tam , Doris niekde už písala . Keby si chcel trvalejší efekt. Tak ihned po zakúpení trevalo všetko oceľové očistiť a natrieť . Zdôrazňujem " Ihneď " po zadovážení nového auta . Lebo ináč to nie je celkom ono. Sorry za moje úprimné slová , ale ako vidím povrch na ktorý si nanášal náter nebolo celkom perfektne ošetrené . Vidno tam malé výčnelky . Malo by to byť celkom hladké ..... Ale veľa šťastia a bezpečné kilometre ...

2013-08-04 20:17:49

Za pár roků to se šestkama bude vypadat, jak u Xedosů. Kde se budou ze shnilých kastlí vytahovat zdravé motory do zdravých kastlí a špatné motory ze zdravých kastlí.

2013-08-09 22:25:44

Ahoj, o víkendu se chystám ošetřit auto proti korozi, dinitroly mám nakoupeny tak doufám že to nebude na celej den/dva

Hloupý dotaz: jak vystříkat dutiny? Prostě mám najít v karoserii díry a do nich nastříkat dinitrol nebo je třeba někde něco odzátakovat apod?

Dělá se to jen na dveřích, prazích atd nebo ještě někde?

S těmi podběhy - minule jsem je jen tak lehce zkoušel vyndat (samozřejmě jsem vyndal všechny ty vruty) a přijde mi, že tam drží jak přibité, chce to teda jen zabrat? Zpět to je už v pohodě?

Jak dlouho ten nástřik na podězích cca schne?

díky moc za info.

MAX6  
J.
2013-08-09 22:47:45

dr.know: Až vlezeš pod auto,tak do všech dir co uvidíš v jakym koliv kovovym dílu to nastříkej. Někde uvidíš takový plastový špunty ve tvau kolečka nebo obdélníku. Tak ty vyndej a taky to tam foukni. Nevim jestli to k dinitrolu dávají,ale je dobrý mít na ty spreje takovou prudlužovací hadičku (cca 10-15cm dlouhou) aby jsi dostříknul co nejdál v tý dutině.

EDIT: Sorry jestli to tu někdo psal,nějak jsem to nestihnul celý prolízt: Až budeš u toho,tak když otevřeš každý dveře,tak na prahách jsou ty plastový nebo kovový (podle výbavy) nášlapný lišty. Ty když trošku silou odtrhneš,tak v místech kde byly zacvaklí najedou budou díry přímo dovnitř prahu. Tak tam to taky můžeš pořádně fouknout.

2013-08-09 23:59:54

max6: Maxi, díky moc!

2013-09-09 19:42:28

mazdár borci jak mám sundat tu plastovou lištu pod prahama? mám jí plnou bahna a všeho možnýho, chci to vyčistit a stříknout dutiny, ale nevim jak na to, za každou radu předem díky


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 13