Fórum - Téma


Mazda 6 - ošetření dutin, podběhy ...


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 - ošetření dutin, podběhy ...

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 13

2013-09-09 19:48:53

maverick: Ta plastová lišta tam drží na takovejch plastovejch cvočkách buď ji i s nima "vytrhnout/vypáčit šroubovákem" dolu, a nebo ji z nich vysunout.

2013-09-23 12:00:51

po otevření pátých dvěří (po dlouhém dešti) po stranách v místě spodního okraje skla začne vytékat značné množství vody, absolutně nechápu odkud to přesně teče a hlavně jak se tam tolik vody vůbec dostane máte s tím někdo zkušenosti? díky

2013-09-23 13:28:54

maverick: to je normální, je to voda mezi lepidlem a bausetem. Je to blbě vyřešené, ale na funkci to nemá vliv.

2013-09-23 20:01:09

fredyk: díky a nemůže to tam začít reznout?

2013-09-23 20:04:32

Mě se asi před rokem ucpaly takové ty odchlípací záslepky na spodní straně dveří a vytekla mi na hlavu voda dírou okolo zámku. Tak jsem vyčistil ty odtokové otvory a dveře pro jistotu vystříkal nějakým motipem na dutiny. Dělalo to takovou hustou vrstvu materiálu. Asi by byl lepší Dinitrol, ale ten jsem zrovna neměl.

2013-10-05 10:06:17

Ahoj, neznáte v Ostravě a okolí někoho, kdo se zabývá ošetřením podběhů a dutin? Nejradši bych si to udělal sám,ale nemám na to prostrory ani zkušenosti,prostě nic.

díval jsem se na nějaké videa a přijde mi, že kdybych to dělal sám v malé garáži, tak by to němelo smysl..tak nevím

Dinitrol rustbeskyttelse

Ser her hvorfor Dinitrol Rustbeskyttelse er verdens bedste

Roman..05, 2013-10-05 10:06:17 napsal:

Ahoj, neznáte v Ostravě a okolí někoho, kdo se zabývá ošetřením podběhů a dutin? Nejradši bych si to udělal sám,ale nemám na to prostrory ani zkušenosti,prostě nic.

díval jsem se na nějaké videa a přijde mi, že kdybych to dělal sám v malé garáži, tak by to němelo smysl..tak nevím

2014-01-13 17:41:19

roman..05: autolaros to ma na svojej stranke v servisnych cinnostiach

Mam prehnite dvete :( prave zadne :( ako na to ?

2014-01-13 19:36:31

zilincan: vyříznout pásek po celé délce dveří pokud je podkorodovaný a vsadit pásek plechu stejného tvaru s přehybem naspodu a zavařit CO2. Pro šikovného autoklempíře je to naprosto bezproblemové. Spodek dveří koroduje nejdříve protože se tam drží a stéká vlhkost jak kondenzací tak kolem skla když je těsnící pryž netěsnící stéká tam voda když na sklo prší. Pásek vyříznout karboflexkou, nestříhat, protože plech by se vytáhnul. Po vyříznutí plech na dveřích lehce zapilovat aby tam nebyl "grot" od řezání a plech byl hladký. Nastavený plech se podstrčí pod plech dveří s přesahem max. 3-5mm. Při svařování se plech nejdříve nastehuje aby ležel po celé ploše.

01245679, 2014-01-13 19:36:31 napsal:

zilincan: vyříznout pásek po celé délce dveří pokud je podkorodovaný a vsadit pásek plechu stejného tvaru s přehybem naspodu a zavařit CO2. Pro šikovného autoklempíře je to naprosto bezproblemové. Spodek dveří koroduje nejdříve protože se tam drží a stéká vlhkost jak kondenzací tak kolem skla když je těsnící pryž netěsnící stéká tam voda když na sklo prší. Pásek vyříznout karboflexkou, nestříhat, protože plech by se vytáhnul. Po vyříznutí plech na dveřích lehce zapilovat aby tam nebyl "grot" od řezání a plech byl hladký. Nastavený plech se podstrčí pod plech dveří s přesahem max. 3-5mm. Při svařování se plech nejdříve nastehuje aby ležel po celé ploše.

2014-01-13 19:38:40

01245679: Takze to vidim na navstevu autoklampiara

Aj tak, vdaka

2014-04-22 16:37:41

Lidičky už min.rok hledám kdo by mi udělal antikorozi na M6 na vysočině.Nevíte kdo by to dělal?? Ale kvalitně.

2014-04-22 22:36:26

pafkaex: Jestli nemuzes nikoho sehnat, tak idealni zpusob je si to udelat sam. Nakopit Dinitrol a hura do toho... Aplikace je jednoducha. Nejvetsi praci da ocistit podvozek... Doporucuju koupit hned i stabilizator koroze.

2014-04-27 15:28:19

Já sám jsem si delal dutiny na uatě voskem. Co ti mohu doporučit? Tak určitě vystříkat všechny dveře,vnitřek prahů,páte dveře,dutiny v motorovém prostoru a také výstuhy na podvozku které taky mají dutiny,podběhy ve předních blatnících a to samé zadní podběhy,za zadním nárazníkem. Ohledně těch dveří,tak ty se dají vystříkat tak že mají plastové záslepky a po jejich sundání zasunes do děr hadičku a stříkáš a stříkáš (podle mě jde o zbytečný způsob,nemá takový účinek) já osobně to dělávám jiným způsobem, je to sice náročnější ale ten pocit mi za to stojí, dělávám to tak že sundám komplet tapecír a vystříkám to přími tam kde jke potřeba a to přímo ty spáry pak si vemu ještě vazelínu a nanesu vrstvičku vazelíny. Na auto jsme spotřeboval 6 ks 1Kg tub vosku, možná se to bude pozdávat moc ale vystříkal jsme uplně všechno :D dokonce jsme, nanášel i vrstvu vosku přímo na podvozek, hodne dobře to odpuzovalo vodu ale taky se na to vrstvil bordel. Snad tenhle příspěvek pomuze :)

2014-05-25 20:18:51

Četl jsem celý článek, který tu na klubu je a i celou tuto diskuzi. Opravdu smekám před vámi všemi, kteří jste se do oprav s takhle vynikajícími výsledky pustili.

I já bych rád... Nijak extra to vizuálně schnilé nemám (orezlé prahy, zadní podběhy zevnitř, zadní dveře zespodu zevnitř, víko kufru zespodu zevnitř a ještě nějaké mailičkosti - snad jen to...).

Problém je ten, že si na to sám netroufnu a ani nemám kde...

Nevěděli byste o někom, kdo je schopen toto všechno poctivě udělat? Nebo nešel by do toho někdo z vás?

Zaplatím chemii i práci (čas) a dojel bych de-facto kamkoli... A samozřejmě bych mohl být i plně k dispozici na vysoce odborné práce typu "podej, podrž, ..."

Rád bych, aby mi vozítko ještě alespoň 6 let vydrželo...

2014-05-25 22:16:11

Já jsem tuto činnost dokončil v pátek. Po večerech a za dobrého,teplého počasí to trvalo cca měsíc. Auto bylo 3 neděle na špalkách. Ale je v tom koplete podběhy,ramena,podvozek,motorový prostor a nový brzdy+ repase třemnů a jejich nástřik. Nikam jsem nechvátal,ale už bych to dělat nechtěl :D. Poctivě včechno odrbat,odrezovač,stabilizátor rzi a tlumex 7.5 kg padlo. Na prahy bodýčko a do barvy + lak. Lišty sem zahodil. Dutiny mlkem a výfuk černou vypalovačkou. No,mít zdviž,byla by to krásná práce,ale takhle sem se s tim taky popral. Hlavné sám a krom materiálu zadarmo. Slušná pakárna,ale snad bude na dlouho pokoj ;) Tady pár fotek

2014-05-25 22:18:08

Já si spíše představoval něco jako 1 - 2 dny intenzivní práce Měsíc bez auta být nemohu...

2014-05-25 22:33:26

luk.zah: Pokud chceš dodržet technologický postupy a schnutí chemie,tak tejden minimálně ;) Jenom dva dny budeš drbat,až tě to bude s..t :D pak den schnout odrezovač, opláchnout,nechat schnout,stabilizátor-schnout,tlumex-schnout.... Nechá se to udělat za den,ale pak to taky vypadá... Nejdýl trvaly nápravy a podběhy s brzdama. Samotný podvozek už celkem šel.

2014-05-26 19:27:34

wirda: Pekna prace

2014-06-17 10:55:09

wirda: pekna prace klubuk dole , ja som az teka pedantný nebol , ale vsak uvidis casom do kedy ti to vydrzi ...

2014-06-19 10:49:34

wirda: Tomu rika poctiva prace :)

2014-06-19 12:11:30

Hodně štěstí s výměnou dílů..

Podle mě to vypadá jako Š120 kterou chce majitel udržet ještě nějakej ten rok než to dojezdí s tím že tam už nebude měnit žádné díly.

V každém případě to má nějaký účel a obdivuju odvahu že jsi se do toho pustil. Naštěstí mám tento nástřik nepoškozený a kdych měl i takovej stav karoserie jako podvozku, měl bych to jako funglovku.

Brzdy - Krásné


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 13