Fórum - Téma


Mazda 6 - ošetření dutin, podběhy ...


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 - ošetření dutin, podběhy ...

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 13

2010-10-08 08:31:44

Zdravim vsechny. Konecne se nasel cas a trochu jsem se podival na spodek a porozdelaval vsechny ty plastove kryty. Asi kazdy vi, ze Japonci u tohoto vozu - M6 D combi 100kw 2004 uplne nedoresili antikorozni ochranu, lak atd... Ale co vas prekvapi pri odstrojeni, je silenost. Auto bylo pravidelne servisovane predchozim majitelem v autorizaku, ale ze by se panove nekdy podivali pod ochrane "koberce" nad zadnimi koly, nebo prostrikli spodek a dutiny, to rozhodne ne. Po sundani podbehu zadnich kol, kde bylo 5 cm blata stareho par let, byl plech prorezavely a slabounky jak papir. Museli jsme ho zanytovat novym na miru tvarovanym hlinikem, vse ocistit a osetrit. Navrtat prahy, ktere jsou absolutne bez jakekoli ochrany, vystrikat cely spodek a vsechny dostupne dutiny. Kdyby toto udelal jiz vyrobce, vuz ma po karos. strance o deset let delsi zivotnost. Doporucuji vsem vymenit ty kobercove podbehy na zadku za plastove, prodavaji se za cca 600kc. Pod temi koberecaky se usazuje mraky spiny, pisku a vody, nasaknou dva litry vody a pak to pod tim vesele rezne - a kdo z nas to ma poctive osetrene ...?. U plastovych sice hrozi vetsi hluk od kaminku, ale lespi nez dira v karoserii. Dale pak doporucuju vycvakat plastove listy pod prahy, je tam take mraky bordelu a vystriknout. Zaslepky - odtokove diry - ve vsech 4 dverich /na spodni casti/ jsou absolutne k h..., kdyz jsem je vycvaknul, vyndal jsem ze dveri kilo pisku, jehlici atd. Drzela se tam voda a dvere uz odspodu v prolisu byly chycene. Komu na tom zalezi, nepodcenujte tyto veci, hlavne dutiny vseho - radne vystrikani a osetreni se vam vyplati.

2010-10-08 14:31:53

ta antikorozni ochrana je pro mě strašák.. taky chci pořešit ještě ty dutiny a spodek auta..

2010-10-08 14:52:45

kde se prodávají ty plastové podběhy?

2010-10-08 16:59:36

Třeba zde : http://www.automedik.cz/a...th[]=427262&path[]=427390

2010-10-08 18:22:33

Jj, to nadkolí je třeba. Nějak jsem se k tomu nedostal, ael je pravda, že v zimě tam drží sníh, ehm led jako přikovaný a to plast snad pořeší.

Jen jak je to s hlučností? Nestoupla?

2010-10-08 18:31:44

Mě se nezdá že je to koberec spíš plast potažený kobercem Ten maras se tam dostane určitě i s plastovým podběhem. Přece by to byla úplna blbost ,rozum by zůstal nad tím stát kdyby tam dali promokavé nadkolí.

doris  
Doris
2010-10-08 19:10:33

No já bych se tomu ani nedivila po tom, s čím mne to auto co chvíli nemile překvapuje. Doufám, že do prodeje to ještě něco vydrží. Jinak odhlučnění je tady velice mizerné, největší rachot dělají kamínky odletávající od předních kol, narážejí do spodku karoserie, prahů a dveří. Toho odhlučnění plastovými podběhy bych se nebála, svoji práci to určitě udělá dobře. Na Nissanu vzadu není ani ten plast v podběhu, je tam jen silná vrstva pružného nástříku ještě z výroby a žádné cinkání kamínků slyšet není.

2010-10-09 13:28:01

Prosím info o nějakém tom nástřiku, bo nátěru, něco se dá udělat bez tlakové pistole...

doris  
Doris
2010-10-09 14:35:07

Koukni na produkty od Dinitrolu, mají tam toho víc.

2010-10-09 19:34:48

Neměl tu mazdu předchozí majitel zaplavenou ? Poslední dobou je mnoho povodní.

2010-10-31 08:43:58

zdravim, chtel bych se zeptat, nechal jsem si nastrikat podvozek a taky dutiny,no a ted kdyz prselo tak se mi dostala voda do dutin a zacalo to splouchat dokud ta voda neodtekla kdyz jsem mel auto z kopce. odtekla na konci zadnim otvorem u leveho podbehu, nevite cim to muze byt, je mozne ze se voda normalne dostava do dutin a pak otvory odtece a ten kdo mi strikal podvozek mi zastrikal ty otvory a voda se drzi v tech dutinach a nebo mam nekde diru a voda se mi dostava do dutin srz tu diru ktera ma byt zalatana? prosim poradte, diky moc

doris  
Doris
2010-10-31 08:55:29

Bohužel jsi narazil na "umělce", kteří Ti při vystříkání dutin zalepili nekvalitním přípravkem i ty odtokové kanálky. Bude třeba je mechanicky pročistit a zajistit odtékání vody, jinak se tam bude voda držet a výrazně zkrátí životnost karoserie. Voda se vždy dostává dovnitř, to je normání, ale nesmí se nikde zdržovat, jinak to bude i přes ošetření dutin dříve nebo později reznout.

2010-10-31 09:49:10

Myslela si tieto prelysi, vyzerá to, že sa tam naspodu spájajú 3 plechy, ale nešlo mi to moc dohlavy načo by tam mali byť otvori, ako by sa tam mala objaviť voda.

2010-10-31 10:16:27

strikal mi to antikoroznim pripravkem Wurth, jinak podivam se na to asi budu muset odmontovat to listu na tom prahu a podivat se ale spise zajdu to reklamovat,je to opravdu umelec,diky tomu ze nemam rampu tak jsem si to nemohl udelat sam ale priste budu to radeji delat sam,diky moc Doris,preji at se dari

2010-10-31 10:50:32

Ináč, prišiel niekto na to na čo je tam tá gumová lišta pod ktorou sa drží iba bordel. Žeby mala prekrývať tie záslepky? Chystám sa to celé strieknuť nejakým matrošom.

doris  
Doris
2010-10-31 12:10:20

Ano, pod prahy jsou otvory pro odtok vody v místech, kde se slučují plechy. Už je to nějaký pátek, co jsem stříkala na M6 dutiny, tak si nejsem 100% jistá přesnou pozicí těch otvorů, ale musí tam být. Když jsem to stříkala, v několika místech vosk pod prahy vytékal, což je jasný důkaz, že tam ty otvory všichni máme. Používám Dinitrol ML, je to řídký vzlínavý vosk, jehož přebytek vždy vyteče pryč a nezalepí nic, co má být průchodné. Motip, který jsem kdysi též používala, už tak dobrý nebyl, byl hustější a lepil. Takže jsme zůstali u osvědčeného Dinitrolu.

Ta gumová lišta je tam podle mne kvůli odhlučnění a ochraně před kamínky, bohužel opět nedořešený element, který přináší i problémy. Osobně bych ji sundala, prostor pod ní vyčistila a vydatně zaizolovala. Pak bych ji vrátila zpět a nejlépe prostor mezi ní a spodkem auta vyplnila pružným tmelem na bázi polyuretanu. Zatím jsem do toho nedlubala, na jaře to budu kontrolovat a případně podám info, jak jsem to pořešila.

2010-10-31 12:27:00

Tie otvory (s akým iy ) som musel pri vystriekavaní dutín prahu všetky otvoriť. Je ich tam toľko asi aj preto, že sú vnútri prahu priečky, takže jeden nestačí. Ja som ale myslel akože otvory o šírke ani nie 1 mm kde sa spájajú plechy prahu (tá hrana, kde sa dvíha auto) vidno ich len zblízka spod auta.

doris  
Doris
2010-10-31 15:09:42

Tak ty otvory nejsou nijak velké, aby se tam zas zbytečně nedostávala špína odletávající od kol. Musím je někdy prozkoumat taky zblízka. Vzpomínám si, že u Nissanu Almera první generace měli výrobní chybu a v posledním oddílu prahu za vnitřní přepážkou ten otvor neudělali, voda se tam samozřejmě zdržovala a zdrcující většina těchto aut tam má vyhnité prahy. Takže rozmístění otvorů pro odtok vody musí být řešené velmi promyšleně.

2010-10-31 18:49:48

Na vodičovej strane stredný plech z tých troch, ktoré sa spájajú už začal hniť, určite budem všetko čo som vystriekal pozorovať aby som nespôsobil ešte väčšiu galibu.

2011-06-28 18:27:11

ahoj mazdaci...tak me tak napadlo ze by jsem mohl vystrikat dutiny a Vas jsem se chtel zeptat cim a tak nejak zhruba jak to vse spachat...nemam s tim vubec zadne zkusenosti...predem diky za Vase odpovedi...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 13