Fórum - Téma


Mazda 6.Musim tankovat extra naftu shell


Fórum 6 GG / GY Mazda 6.Musim tankovat extra naftu shell

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

doris  
Doris
2008-06-11 17:17:04

Tento přípravek se mi osvědčil nejvíce:

http://www.liqui-moly.cz/...il/super-prisada-do-nafty

Jednou za čas tam přidám i trochu přísady zlepšující mazivost nafty:

http://www.liqui-moly.cz/...-prisada-pro-dieselmotory

Jinak cena nafty Diesel Extra od Shellky je u nás stejná jako u většiny ostatních benzinek, všude je to kolem 35,- za litr. Tankujeme ale jedině Shell, dlouhodobá spokojenost, jak jsme již psala výše.

2008-06-12 11:11:29

ok.az se mi vrati mazda z rozvodu a pojedu natankovat tak to vyzkousim a uvidim jestli bude nejaky rozdil.uvidim jake aditivum budou mit na shellce na prodejne.diky moc za vysvetleni Doris.

doris  
Doris
2008-06-12 11:59:50

Nemáš zač. Zkoušela jsem jinak i aditiva od STP nebo Shell, ale právě ten Super diesel aditiv od L-M se jeví jako nejúčinnější. Po asi třetím nalití jsme pozorovali už docela výrazný pokles hlučnosti motoru, zlepšení chodu a startování. Od té doby to přidáváme pravidelně, vrací se nám to v nižší spotřeba paliva a lepším požitku z jízdy. Méně se též opotřebovávají vstřikovače a čerpadlo, což jsou velmi drahé díly. Kamarád z Nissanclubu používá přísadu do paliva od Castrolu (přesný typ nevím, ale mohu zjistit), taky na to nedá dopustit. Slyšela jsem motor jeho autíčka a je to paráda, tichoučký a hladký chod, jako nový.

2008-06-12 13:04:46

a kolik stoji od L-M?ze bych si ho rovnou objednal

doris  
Doris
2008-06-12 16:34:40

Já ho objednávám zde, sice toho kupuji vždycky víc - aditiva a filtry MANN (celkově nad 1000,-), abych to měla bez poštovného. Vždy spokojenost.

http://www.radekmusil.cz/...abidka_detail.php?id=0704

Konkrétně ten Super Diesel Aditiv výjde na 184,-/250ml. Jeví se mi nejúčinnější a umí toho hodně.

2008-06-12 16:54:11

tak to mas teda 200 navic na plnou nadrz.no uvidim parkrat to naliju vyzkousim a kdyz se bude dit nejaky zazrak tak budu pokracovat

doris  
Doris
2008-06-12 17:20:11

Jj, zpočátku jsme to dávali v poměru dle předpisu výrobce, nicméně nyní se tato přísada přidává už v menším množství pro udržení dobré kondice motoru. Jak jsem už dřív uvedla, máme dlouhodobě spotřebu kolem 5l/100km, zpočátku jsme jezdili skoro za šest a to se to nijak nehonilo. Výrazně klesly emise, žádný černý kouř při akceleraci z výfuku nejde jako u koncernových TDI a ten tichý a hladký chod motoru jsme taky dříve neměli. Hodně to pomohlo, takže jsme si na to zvykli a přidáváme to pravidelně. Je jasné, že provoz se může jevit o něco dražší, jenže kdybychom dodnes jezdili za necelých 6l/100km, tak na plné nádrži (60l) bychom najezdili o 100-150km méně, což je dost. Kdybych počítala jen úsporu čtvrť litru nafty na 100km, tak na účinnost přísady na 2000km bych v palivu ušetřila cca 170 -180,- (litr nafty u nás stojí cca 35,-). Takže mi to stále vychází nalej vylej, ovšem požitek z jízdy je lepší a prodlouží se tak životnost drahých komponentů motoru, které vinou méně kvalitní nafty odcházejí dřív, než je zdrávo. Tolik můj názor a dedukce.

2008-06-12 19:12:39

no pekne si to vypocitala a zaroven presvedcila.tak doufam ze mi to u naftaka taky tak pomuze

2008-07-17 21:50:58

DPF pohoda

doris  
Doris
2008-07-17 22:08:17

My DPF sice u nafťáka nemáme, ale všimla jsem si, že když jsme tankovali kdysi naftu bez MEŘO, tak přidání aditiv nebylo tolik znatelné. Teď, i když tankujeme jenom u Shellky, kde to znám taky, že palivo nepančují, tak po přidání aditiv je znát zlepšení a to dost výrazně, prostě ta nafta samotná není co bývala. Holt, nesmyslné přimichávání toho biosviňstva je opravdu k pláči a trápením motorů.

U moderních agregátů, které jsou na kvalitu nafty velice citlivé, se to projeví asi ještě víc. Už i první Common Raily bez DPF byly na kvalitu paliva velmi citlivé. Od servisáků vím, že mnoho reklamací ohledně problémů s motory bylo právě kvůli nekvalitní naftě. Takže tato bionafta jim nemůže přinést nic dobrého, snad jen u těch lepších benzínek je to menší zlo, protože údajně upravují palivo aditivy pro zachování původních vlastností nafty. Tolik co jsem se dozvěděla.

2008-07-18 15:31:12

Tak jsem se tak nedávno v telefonim rozhovoru s technikem ze Spořilova zmínil, že bych začal přidávat aditivum do nafty... a úplně jsem cítil jak se zděsil; začal na mě s takovým jako ať to ani nezkouším, že nafta obsahuje aditivum sama o sobě a bůh ví co bych si tam nalil, a že stejně ničemu nepomůžu....

Tak nevím....byl to vůbec technik?

doris  
Doris
2008-07-18 15:51:35

Není přísada jako přísada. Pokud používáš kvalitní, vlastnosti nafty zlepšíš a pro motor je to pak šetrnější. Mi to přímo doporučilo několik mechaniků - jeden z nich se přímo specializuje na dieselové motory a je špička v oboru. Vyzkoušela jsem a přineslo to pozitivní výsledky.Takže to tam přidávám dál. Aditiva jsou poměrně drahá a myslím, že žádná benzínka jich do nafty nepřidá víc, než musí, pokud vůbec . Čerpadla u dieselů stejně jako vstřiky jsou na kvalitu nafty a též její mazivot velmi choulostivé. Mnoho moderních motorů už mělo díky horší kvalitě nafty závažné problémy. Takže raději tankovat kvalitní naftu a případně ji obohatit o tato aditiva. Já používám Liqui moly.

2008-07-19 13:21:39

nejlepší je petrolej

2009-01-12 19:12:36

Přidáváte do nafty něco v těchto mrazech?

2009-01-12 19:31:22

jasně.normalni diesl aditiv.je to lepši pro starty a papani pro čerpadlo i motor

2009-01-12 19:39:02

já pořád liju celoročně od shellky aditivum pro naftový motory

2009-01-12 23:01:43

Mám 100 KW 6tku a u šelky netankuji. Mám to ověřené u mechaniků a četl jsem i objektivní příspěvek, že v naší republice je tato nafta úplně obyčejná. Kvalitní nafta u šelky je např. v Německu. Podle toho, co jsem se dozvěděl je nejkvalitnější nafta u BENZINY. Tankuji pouze tam a auto jede skvěle a žádné cukání. Nevím, možná se pletu, ale jsem spokojený.

2009-01-12 23:25:25

kamarad ma na bmw 320d (relativne srovnatelny s DI mazdy) nalitano ke spokojenosti 330.000km a tankuje jen v globusu... jednou za cas pro klid duse pouzije aditivum od castrolu, tot vse...tak si rikam, jak moc je nutne pouzivat proklamovana aditiva? a proc neni nafta o tech 40 haliru rovnou drazsi a nema parametry nafty s pridanym aditivem?

2009-01-13 00:16:27

Je pěkný jak tady všichni kopou za svojí benzinku, ale ruku na srdce kamarádi my vám ty medaile dáme ale mluvte pravdu. Šelka je v republice asi nejvíc proklamovaná a tady se opět projevuje reklamní trh, Nechci býti neuctivý ale ruku na tvé srdíčko Doris popisuješ tady zkušenosti s naftou od šelu ale zkusila jsi jiné? to mi přijde jako za komára že někdo zkusil jednu značku a ta stala modlou. Podle mě (a věř mi že když najedu cca 68 000 ročně tak vyzkouším spoustu značek) tak je to pumpa od pumpy a nezáleží na značce od které tankuješ. Proto mě mrzí že žena která rozumí autům dělá medvědí službu šelce která podle mě stojí úplně za h...o.Přeju všem mazďákům ať jezdíte jen na dobrou naftu a musíte sami vědět kde se tankuje a kde ne. Hirošimě ZDAR

2009-01-13 05:41:47

Jaká je nafta u Shellky nevím,ale s benzínem w-power je motor tišší ,kultivovanější a lépe jede.Ve srovnání s Benzinou,jinde neberu.Něco na tom bude ,protože to pozná i manželka když tam je power.


Odpovědět

1  2  3