Fórum - Téma


Mazda 6 MPS - evropa x amerika


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 MPS - evropa x amerika

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2014-06-19 10:16:45

Chystám se kupovat MPSku a narazil jsem na několik z dovozu USA. Neví někdo co bylo konkrétně jinak? Vím, že chybí ostřikovače, tachometr v mílích, nevím jestli by u nás fungovala vestavěná navigace. Ale asi toho bude víc, ne?

2014-07-01 09:58:07

tohle by mě taky zajímalo.

co já vím, tak kamarád měl M6 V6 3,0 a mo krom světel vyčítali i něco s bezp. pásy, ale detaily nevím.

2014-07-02 18:25:57

strmda: Cau budes muset vymenit pasy ,upravit predni naklon svetel a mozna i vymenit kuly cervenym blinkrum ,nevim jestly pujdou vyndat to jsem este nezkousel , to ti po pripade udelaji v servizu a vymenit zadni svetla (maj červeny ukazatele změny směru jízdy) s SPZ už by problem bejt neměl jako dřív , to by melo bejt tak nejak všechno nahradni díly orig. použitý za slušnej peníz koupýš zde Automedyck.cz , já od nich díly odbýrám a jsem spokojen, akorát maj jednu nevýhodu že chtěj peníze předem ale jinak spokojenost .

2014-07-02 22:32:01

karlosmps: Je tu jeden pozitivni fakt a sice, USA verze ma cca až 280 koni MAZDASPEED6 ma tedy 205 kW priblizne, pote verze z posledniho roku ma 202 kW. Prepocet 278 , 274 koní, je trochu rychlejší a o malilinko lehčí (pár kg). Detailní rozdíly nevím, ale mám někde PDF s detaily výbavy a tak. Tady mam to PDF: MAZDASPEED6 - https://www.dropbox.com/s...206%20Vehicle%20Specs.pdf

2014-07-02 22:36:46

strmda: Jestli je to již dovoz co tu byl přihlášen tak OK, pokud ale US verze např v Německu na vyjímku, tak homologační problém by mohl nastat. Nespekuluj a kup tu v CZ - tuhle mrchu http://www.sauto.cz/osobn...da/6/15068220?goFrom=list Jetá hodně ale OK historie a vypadá good. Bych se toho nebál - ukecej za 155.000 a jeď bez prodlev

2014-07-03 12:31:55

machbuster: na to jsi narazil kde s tím vyšším výkonem? Já když jsem prohledával nějaké shopy kvůli dílům, tak tam obvykle jako model uváděli "Mazdaspeed6 2007 191kW"

není ten vyšší výkon jen nějaký tuning?

2014-07-03 13:09:46

Jak psal už kolega, pokud ta auto nejsou na číslech, tak sakramentský pozor.

Před pár roky jsem narazil na téměř nový Chevrolet Voyager, krásný červený , v plné výbavě (krásná kůže), starý 2 roky a v super ceně.

Dovezl si ho nějaký čechoameričan a šoupl do bazaru. Do firmy by se na cesty větší skupiny lidí perfektně hodil.

Ale nebyl přihlášen. Tak jsem jej zarezervoval a šel pátrat, zda nebude problém. Skončil jsem u vyjádření, že pokud je US provedení, tak je tam mnoho věcí jiných, než u těch tady homologovaných. Elektrika, světla...

A co dělat? Nechat vykonat kusovou homologaci. k tomu samozřejmě všelijaké podklady od výrobce...

Nechal jsem to plavat. Ani levné by to nebylo.

Proto asi byl v bazaru a s takovou super cenou, majitel zřejmě narazil při pokusu o registraci...

2014-07-03 14:42:17

achmed: Ne, je to skutecne serie v USA a asi jen kvuli Mazda evidenci nebo jak to pisou 191 v tech obchodech. Mazda ale skutecne uvadi origo vykony pres 200 kW v USA motorove specifikaci. Tuning to neni.

2014-07-03 14:47:30

machbuster: no jo, fakt tam píšou 270hp .... ale nejvíc se mi líbí krouťák uváděný v librách na stopu

2014-07-03 14:53:03

machbuster: Podstatné, je či je to auto schválené jako typ a má homologaci. Že se stejně jmenuje a jaký má výkon, není podstatné.

Vozidlo musí splňovat předpisy zde platné.

Myslím, že u 626, kterou jsem koupil fungl novou snad v roce 1995, jsem měl v TP zapsanou výjimku, že pod pákou ruční brzdy je menší vzdálenost, než jako stanovuje norma. Rozdíl byl snad 10-15 mm. Ale ta výjimka byla schválená pro všechna dovážená nová auta.

Pokud by jsem dovezl i nové auto třeba v US provedení, nebo britském (volant), muselo by auto projít sólovou homologací. U nás to není, jako v USA, kde si někdo vyrobí monstrum a vozí se v něm.

Nejlíp si to zájemce o dovoz z USA ověří na dopravním inspektorátě, ti na to mají "gebír".

Ale je několik firem, které se importu všeho možného, co jezdí po kolech, věnují a vyřídí věc za nemalý bakšiš na klíč.

2014-07-03 14:54:58

achmed: Přesně, 270 je tak těch 200kW. Jinak točivý moment je stejný 280 pound-feet je 380 Nm.

Jinak já hlásím opravenou 6 MPS. Vyměnil jsem startér preventivně, už byl nějaký nejistý kolega Teď start jak Ferrari...vrruuum Navíc jak k tomu se dostávali tak mi to zkontrolovali a upevnili potenciální věci co mohli zpusobovat vibrace pri 4.000 otáčkách, což je takový ten moment, kdy to nejvíce vibruje. A teď je to velmi pevné a lepší než bylo. Asi do toho budu teď zase investovat, když to tak jede .

Zajímavost je, že v Japonsku má MAZDASPEED ATENZA zadní stěrač - viz foto.

Moravan: jasně, souhlasím. Je několik stupňů od individuální homologace na zkušebně až po vyjádření výrobce a výměně problematických součástek atd. Každopádně u Mazdaspeed6 nebo 6 MPS tedy se to nevyplati, protoze je ten vuz jiz velmi levny u nas a vse s dovozem by se vyplatilo jen napr. nekomu kdo ho tam mel jako majitel a chce si ho sem vziz a prihlasit na nase nebo nekdo kdo to ziskal zadarmo v USA a tak. Jinak asi usili nestoji za to u tohoto typu.

2014-07-19 07:05:28

Myslim, ze aspon na Slovensku by mal dat vyjadrenie oficialny dovozca, ze za akych podmienok je auto "homologovatelne" v SR/EU. Treba ho skusit oslovit


Odpovědět