Fórum - Téma


Mazda 6 MPS


Fórum Pokec všeobecný Mazda 6 MPS



1  2  3  4  5 ......... 7

2012-07-12 17:56:30

Max6: souhlas jinak nádherné kotoučky ale ty disky fuj vyleštit

Hoody: už je na klubu jedna zneuctěná M6 3.0 V6 LPGčkem

2012-07-12 17:59:33

Dobře prohledám to tu, nechtělo se mi do toho, páč je tu toho moc...

Jinak copak za dárek u tebe mám? Hodily by se mi třebas Brembo kotouče a destičky, díky !

http://suchen.mobile.de/a...G&negativeFeatures=EXPORT

2012-07-12 18:00:22

to nutune potrebuju :) jak to ze byli s originalnima problemy? to je nejaky divny

2012-07-12 18:01:15

HOODY: hádej, proč se do hledání nikomu nechce a proč je tu toho tolik???? to si dělají lidi sami a když tu něco korigujeme, jsme ti nejhorší ale z5 k tématu....

MAX6  
J.

jendoun, 2012-07-12 18:00:22 napsal:

to nutune potrebuju :) jak to ze byli s originalnima problemy? to je nejaky divny ..

2012-07-12 18:06:37

Protože ty originály už byly jednak slítaný,potom byly dosti zrezlí a nepomohlo je ani stočit na soustruhu. Takže na ně tak divně koukali a dali nám to jen díky tomu,že jsem jim sliboval,že jen co přijedu domu,tak je přehodim i kdyby trakaře padali - to bylo před 2 tejdnama

2012-07-12 18:07:04

A co je na tom jako neuctivýho prosímtě?

Dneska jsou systémy, se sekvenčním vstřikováním plynu, kdy je plyn vstřikovanej do sacího potrubí v kapalný podobě, tudíž žádný pokles výkonu oproti chodu na benzín atp. Vsadím se že kdyby vedle tebe takový auto stálo, tak ani nepoznáš na co právě klape

MAX6  
J.
2012-07-12 18:08:22

Budu brát že si logicky myslící člověk. Vysvětli mi jediněj dobrej důvod proč do takovýho auta dávat plyn. Jestli řekneš spotřeba,tak si blázen.

Najdi fotku s otevřenou kapotou,pak máš u mě čepičky ventilků. Brembo kotouče ani destičky nedělam,já dělam EBC.

MAX6  
J.
2012-07-12 18:10:47

miláčci: Sorry že kazim téma,ale ta odpověď mě fakt zajímá a pak už budu hodnej

2012-07-12 18:24:21

Tak děkuji za čepičky aspoň no :D

achjo ta cenzura... smaž tečku za S u slova sportovní ;) ( http://www.s.portovnivozy...tang-pozor-lpg-ceska-lipa )

Jsou tam moc dobře vidět relátka na dávkování plynu i palivoměr

Jinak bereš správně, že jsem rozumně smýšlející člověk, který se nehodlá okrádat státem, kterému z každýho litříku benzínu padá do kapsičky okolo 20kč ( v závislosti na ceně benzínu..)

Nejsem zrovna člověk co by neměl peníze na PHM, ale taky se nejsem člověk, který se by se nechal drze okrádat

2012-07-12 18:27:48

Ta cena je opravdu hodně divná.Motor na pohled vypadá jako by byl pod vodou.Tak zoxidovaný,rezavé svorky.fakt divné.

2012-07-12 18:30:17

Díky, nějaká cenová relace na který startují slušný kusy ? (2.3L 150 000,- a výš? MPS 190 000,- a výš? )

2012-07-12 18:40:17

Přesně jak píšeš.

MAX6  
J.
2012-07-12 19:07:32

Promiň,ale člověk kterej si může dovolit auto za milion a víc a kupuje si sportovní auto,tak ho spotřeba moc nezajíma. A jestli tě štve stát,tak rači tankuj e85 nebo si kup auto který nemá takový požadavky na spotřebu v důsledku jeho konstrukce. Lpg do mps je podle mě docela nerozumná věc.

2012-07-12 20:57:43

Dneska jsem se na tu mazdu byl v Brne divat, projel jsem si ji.. je po prvnim majteli, interier je jako novy.. serviska taky komplet, KM budou sedet. A to je tak vše.

Po nastartovani nedrzi hned volnobezne otacky, (startuju vzdy z nohou na spojce) a kdyz jsem ji chtel pustit, tak postupne auto chcipalo,, znovu jsem slapl na spojku pak pustil a uz celkem dobry, v motoru neco cinka že pry nejspis rozvodovy retez. Pak to zere olej a je asi spatny turbo, jelikoz kdyz je auto nastartovany na volnobeh, pak se prida plyn, tak to kouri bile, za jizdy uz ne.. Motor je umytej wapkou, zvrchu, zespodu je to uz spinavy od oleje, coz znamena ze odnekud tece.

Meli jsme to na zvedaku u znameho v servisu, zespodu by se to celkem dalo, takova klasicka mazda, diferencial bude taky asi OK. Tohle bylo moje prvni MPS kery jsem ridil, ridilo se to moc hezky, nikde nic nevrze ani neklape, interier super.. skoda toho motoru,. Jinak bych si ji koupil.

Pokud by bylo spatny jen turbo a rozvody, tak by se to porad vyplatilo, ale bylo me doporuceno od toho dat ruce pryc, jelikoz to muze byt i neco jineho.

Pocity z auta, dokud nezacalo cinkat neco v tom motoru, tak jsem z nej mej celkem dobrej pocit, ale potom zmizel :(

2012-07-13 08:02:09

hele Hoody můj názor neprzni prosím MPS LPGčkem to co si napsal mě teda hodně zabolelo na srdci uz se slova nafta mam husi kůži po celém těle a LPG to uz je skoro na ARO :D takže tě prosím jestli chces silné auto na LPG mazdě se vyhni obloukem díky :D

2012-07-13 09:44:06

Osobně bych do LPG nebo E85 taky nikdy nešel a to ne z důvodu že zrovna do MPS se tato přestavba nehodí,hodí se to zhruba do každého auta,je to jen věc názoru a každý ho máme jiný,na LPG nevidím nic špatnýho

2012-07-13 17:04:16

Jsem rád, že tu jsou i normálníma názorama a ne jen benzínový dinosauři

2012-07-13 17:56:07

Silné auto s LPG je fakt strašna představa a muže si to tam dát jen zoufalec, LPG mi nikdy nevonělo, jen to když se to vysloví se mě nelíbí, plyn je do trouby a do autobusu. To je lepší si rovnou koupit auto které má malou spotřebu. Ale na E85 nevidím nic špatnýho, protože podává vyšší výkon než z benzínu a ostatně ve švédsku nebo tam někde v norských státech na to jezdí skoro všechna auta. Takovej koenigsegg při provozu na E85 podává o 120 koní více než na benál :)

2012-07-13 19:36:42

S provozem E85 není žádné terno a úsporu v tom nevidím,spíš negativa,a to že si má někdo koupit auto které má 5l spotřebu určitě nebude mít 350 koní že,takže kdo nemá na spotřebu 14l ,hodí to do LPG a jezdí za 8l,na tom není nic špatného i když jak už jsem řekl sám bych si to nedal protože mám na běžné jezdění Celicu a pro pobavení Volvo S60R s 350 hatatitla

2012-07-15 21:56:28

platí jedno starý votřepaný pravidlo. Kdo u sportovního auta kouká na spotřebu, tak to nebude ten správnej zájemce o sportovní auto. Buď ho brzo někde rozstřelí nebo za měsíc prodá protože mu prostě nebude vyhovovat. Myslete si o tom co chcete...

čili přestavba MPS na LPG i na E85 je podle mýho názoru dost těžce mimo


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7