Fórum - Téma


Mazda 6 - koroze


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 - koroze

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2007-08-27 22:29:39

Jsem stejnýho názoru, ale jen nechápu, že když má někdo doma třeba Mazdu, tak je prostě nejlepší a pak přejde např. k VW a Mazda už nejlepší nejni... To je smutný.

doris  
Doris
2007-08-27 22:41:34

No i toto se stává, pravda. Kupříkladu já jsem byla dlouho příznivcem Nissanu, koupili jsme starší vůz se kterým spokojeně jezdíme dodnes. Ale. Pak se koupil novější model, jako druhé auto do rodiny a ejhle, ukázalo se, že už to není ono a narůstající problémy u celkem mladého auta nás donutily k jeho prodeji. Po přesednutí do M6 mám pocit, že je to auto minimálně o třídu výš, ač prodaný vůz patřil do stejného segmentu. Po té trpké zkušenosti už bych další vůz od Nissanu nechtěla (mimo ten, co máme ) i když věřím, že jsou to solidní auta. Na lepší si prostě člověk rychle zvykne, ale jen velice těžko se přizpůsobí horšímu, než na co byl dříve zvyklý.

uzi
2007-08-27 23:31:24

jj tak s tim souhlasim TIBI ja mel pred 7 rokama skodovku 105 a taky to byla princezna hh pak golfika II na toho nedam dopustit dodnes ale jak pise doris je to pomer cena kvalita. Nejvic me stve treba na mazde ze treba diagnostiku ti udela jen mazda servis a treba skoda a VW ma skoro kazdej servis jo a nechci sleset ze mazda servisy sou nejlepsi je to o lidech kteri tam delaji no nic sem se nak rozepsal uz mlcim bábo uz mlcim cau hh

2007-08-28 09:17:11

doris...tleskám

2007-08-28 11:15:24

Hodně lidí, pro který je pokaždý nejlepší jen to auto co mají právě doma, jsou většinou ti co nechtějí schazovat svoje auto, i když je to sráč, jen proto aby se jim druhý nesmáli: "tak proč sis ho kupoval, ty jsi blbec..." a pod.

Radši ho budou vychvalovat a říkat jaká je to kára a schazovat to tvoje, než přiznat, že to auto stojí za prd, že by radši měli třeba Japončíka ve kterym jezdíš ty. A takovejch lidí je plno, byla by pro ně potupa ti přiznat, že se sekli.

A příští auto budo zase vychvalovat.

Nemyslim ale když někdo přejde ze Šáde 120 na novýho Passata, novější je vždycky lepší než starý, jak psala doris

2007-08-28 11:23:47

plně souhlasím s Doris. Neníto jen u nových aut za 500 000, ale taky u ojetin.

Když jsem se díval na základní věci (kolik km má najeto, staří, výbava, cena), tak jsem zjistil, že Fabie Clasic je o něco dražší než můj mazlík. Ale když porovnávám výbavu, pohodlí, disaing interiéru i vozu..........to se porovnat s cenou nedá

Sice jsou dražší náhradní díly na Mazdu, ale je spolehlivější a než dojde k nějaké výměně, tak u jiného auta by možná došlo k druhé.

2007-08-28 11:25:07

Přesně tak jak píšeš, mimo jiné dle toho jsem se řídil, když jsem tenkrát kupoval Mazdu a mnohokrát se mi to potvrdilo.

2007-08-28 18:25:00

Jo, dá se to tak říct, ale proč schazovat značku, nebo dokone typ auta, kterej sem nikdy neměl a jedna pani támhle povídala, že je to takhle. Je pravda, že koncern VW je dost drahej, ale všecho je to v lidech, jestli ty prachy za ty auta chtěj dávat. Ale to už je daleko od tématu, takže slova na závěr jsou, že každý auto jednou shnije a záleží jenom a jenom na majiteli, jak se k tomu postaví, aby to pozastavil.

doris  
Doris
2007-08-28 19:32:46

TIBI: 100% souhlas.

2007-08-28 20:27:43

No je to tak, má pravdu ten klučina

2007-08-29 08:51:39

jobbrey..je vidět že si nikdy neopravoval škodvoku, levnější náhradní díly josu mítus, kterej už mnoho let neplatí

2007-08-29 19:19:13

To je taky fakt, část učňáku jsem tenkrát strávil ve škodováckým servisu a mnoho dílů se opravdu cenově neliší od jinejch byť i Japonskejch značek (nemám na mysli Š 120 jasný? ).

Cenový rozdíly jsou dnes ve většině případů minimální mezi jednotlivými značkami (opět nemám na mysli exoty jako Volvo, Saab, Subaru, apod. jasný? , ale běžný značky) .

To, že Japonec = drahý díly, se dá v dnešní době považovat za takovej vžitej mýtus. Když prodejce v autodílech chce a není línej, tak ve všech katalogach s dílama, co má při ruce, lze najít rozumnej cenovej kompromis. Jen ta ochota některým prodejcům mnohdy chybí

2007-08-29 21:19:36

Nuu ale tak je to se vsim..Kdo chce a snazi se schani...vzdy sezene..Kdo ne ma prd a stale stejnou pisnicku..nikde nic neni,je to drahe..atd... A Ochota nekterych je opravdu strasna..To uz slysite a poznate pri pozdravu...

doris  
Doris
2007-08-30 09:52:07

To je fakt. Je to škoda, protože přístup k zákazníkům a kvalita práce jsou nejvíce relevantní, když se člověk rozhoduje, kam své auto svěří..

2007-11-14 18:28:44

Při výměně rozvoďáku atd. v Mazda servisu mi příjimací technik řekl (po tom co jsem ho vybídnul jestli neví ještě o nějakých problémech a tak které by mi mohli v servisu odhalit popřípadě i vyřešit když už jsem tam byl) jestli mám v pořádku lemy vzadu? Tak jsme na to koukli a měl jsem tam jen pár malinkých puchýřků tam kde je blatnik nabodován k vnitřnímu lemu-teda jako že to jiní měli horší ale že jim to v rámci záruky opravili. Hm já už mám po záruce.

Na poslední chvíli (hezký dny v říjnu kdy bylo skoro 20 stupňů venku) sem si to opravil následovně vlastnoručně. Sundal textilní podběhy a objevil jsem i puchýře pod lakem v místě kde lem blatníku navazuje na zadni plastový nárazník. Usazuje se tam totiž písek a bordel kterej prodře lak až na kov-koroze. Stejně tak i z vnitřní strany lemů kde se opírají textilní podběhy.

Postup: oškrabal jsem podebraný puchýřky až na kov a přebrousil rukou smirkem pak natřel odrezovačem. Druhý den natřel spešl základovkou (rust-oleum na rezavý podklad, prej těžká ochrana) a čtvrtý den jsem papírovou lepící páskou zakryl pěkně do oblouku podél lemů to co nechci natírat-co je ok, aby tam vznikl po nátěru pravidelný přechod a následně natřel černým přelakovatelným rychleschnoucím (nemusel jsem lakovat protože mám černou metalízu a ty 1,5cm proužky co jsem vtyvořil pod lemama nejsou vidět) hustým ochranným čímsi na bási plastu proti odlítávajícím kamínkům, uf to jsou věty Taky jsem tím natřel vlastně celý podběh nad kolem i tam kde koroze nebyla-preventivně. Mám z toho teď dobrej pocit, že to nerezaví nikde dál, že jsem to vychytal zvlášť před zimou.

doris  
Doris
2007-11-14 19:02:56

Já jsem to vyřešila prevencí, protože jak jednou koroze začne, je problém ji zcela zamezit. M6 po faceliftu by měla mít lemy blatníků odolnější, nicméně vizuálně vypadají stejně jako ty u první generace. Ten kobereček v podběhu je tam dost nešťastně navržený, protože spára mezi ním a kovovým lemem je minimální. Proto se tam krásně drží všechno možné včetně vlhkosti a pak to "kvasí" a nahlodává kov. A nemůže to snadno ven. Já jsem vyplnila celý tento prostor až po hranu lemů blatníků pružným a dokonale adhézním tmelem na bázi silikonu. Špína ani vlhkost se tam už nedostanou a tmel samotný odpuzuje cokoliv. Vnější část lemů, kde mohou narážet odletávající kamínky jsem přelepila transparentní fólií Carshields. Ta je schopna chránit lak (na M6 je hrozně měkký ) proti průrazu od kamínků. Tak doufám, že to splní svůj účel, neboť na druhém autě, které už má na svém kontě bezmála 300.000km a je cca 16 let v provozu, nic nerezne. Lemy a další části jsem mu už dávno ošetřila stejným způsobem.

Pro názornost přikládám několik fotek: na prvních čtyřech ja záběr na zadní lemy auta stejného typu, ale mladšího ročníku, než je to naše. Mělo najeto přibližně stejný počet km, jako má to naše dnes, ale majitel se o něho moc nestaral. Toto místo je klasickou slabinou Primery první generace, obdobně jako u Mazdy 6. Na dalších čtyřech fotkách je zachycená stejná část karoserie, ale na našem autě. Šipky naznačují pozůstatky tranparentního silikonového tmelu, který chrání vnitřní částí lemů kolem podběhů. Před zimou je navíc komplet spodek auta nastříkán tvrdým voskem (požívám Dinitrol) a vydrží odpuzovat sůl a další nežádoucí látky často až do jara. Vše ja krásně zdravé bez koroze.

2007-11-14 19:23:59

Doris, ty jsi šikulka. Když vidim v jakým super stavu máš auta, hned bych si tě vzal

Myslim že většina z chlapů by se mohla zastydět, včetně mě.

Chci kupovat M6, ale až na jaře. Mam strach právě z té koroze, aby mě potom neštvalo, že mi auto začíná reznout. U takový káry je to škoda Je fakt, že jak jednou začne reznout, už se proti tomu těžko brání.

doris  
Doris
2007-11-14 19:33:11

Pepa: Děkuji za kompliment. No pokud se jedná o M6, taky u ojetého vozu bych se možná poohlédla po autíčku, které jezdilo někde jižněji, nebo tam, kde zima nedává autům tak na frak. V bazarech jsem si všimla, že právě auta provozovaná u nás, mívají po 3-4 letech ty zadní lemy chytnuté, ale narazila jsem i na kousky, která jezdily třeba ve Francii nebo Holandsku a i přes větší počet najetých km byly zcela zdravé. Též záleží i na tom, zda majitelé nechali v rámci svolávačky dodatečně a hlavně včas ošetřit ty nešťastné lemy. Údajně to zatírali v autorizovaných servisech a bylo to často na těch autech vizuálně znát, ovšem u některých už to mělo tendenci i přes daný nátěr opět korodovat.

2007-11-14 22:02:51

Musím taky moc pochválit Doris.Čtu si tady tvoje příspěvky a musím se před tebou hluboce poklonitJsi vážně úžasná!Kam se tu na tebe všichni hrabeme .Chci také reagovat na tvůj příspěvek o aroganci v autorizovaném servisu v Ostravě!Párkrát jsem tam byl a připadal jsem si tam jak nějaký otrapa!!Zajímají je jen zákazníci kteří si přijdou koupit nový vůz!Ostatní jsou pro ně nezajímavý a taky jim to dávají patřičně najevo

Ještě jednou klobouk dolů Doris a těším se na další tvé rady a pomoc nám ostatním

doris  
Doris
2007-11-15 08:21:58

Mazda19: Moc Ti děkuji Jirko, člověka vždy potěší, když je jeho práce pochválena. Jsem ráda, když mohu pomoci nebo poradit, též to sama potřebuji a jsem vděčná, když někdo zase poradí mně.

Ta Ostrava mě též docela mrzí, sic tam NEjsou všichni stejní, nicméně čekala jsem jiný přístup. Mnohem lépe se cítím v neznačkovém servise, kde si lidé dávají na práci záležet a vycházejí zákazníkovi co možná nejvíc vstříc, aby se na ně i v budoucnu rád obrátil a svěřil jim svůj vůz. To mi v Autolarosu poněkud chybí a mrzí mne, že člověk nemá kontrolu nad tím, co mu s jeho vozem prováději, ač při výměně oleje a filtru jsme si prosadili být. Nemohu říct, že by práci udělali špatně (no vlastně nevím, co by se dalo zkazit na výměně oleje a filtrů ) , ale ta odměřenost v jednání některých členů personálu je poněkud mimo dobré vztahy se zákazníkem.


Odpovědět

1  2  3