Fórum - Téma


Mazda 6 GG 1.8 88kw Klepani ventilu


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 GG 1.8 88kw Klepani ventilu

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 6 GG / GY  |  Naše vozidla



2015-12-27 10:28:32

čaues .. řešil někdo klepaní Ventilů tím co je v odkaze ? je to sice z PROBE II ale motory maj byt stejne .. kdyby se někdo našel že to takhle řešil .. odkud jste koupili ten regulator .. našel jsem to jen na polskych strankach a vyjde to kolem 650Kč což je dost když díl vychazi na necele 200kč .. díky

http://probe.decision.cz/...lu-u-motoru-mazda-fs-a-kl

http://www.fox.rzeszow.pl...EJU(4,254714,243063).aspx

2015-12-27 12:47:23

Co se týče ND, zkus se zeptat tady:

http://www.autodily-cardo.cz/

Co nemají v katalogu, tak taky dokážou sehnat a ceny maj supr.

Jinak nevím, je pravda, že tlak oleje by novej díl zvednout mohl.

2015-12-27 13:55:28

Žádný Benzínový motor (1,8; 2,0; 2,3) v Mazda6 nemá žádný hydroštely. Vůle ventilů se seřizuje vymezovacíma mističkama. Jediný co je na ventilovejch rozvodech u 1,8 hydraulický je napínák řetězu.

2015-12-28 01:32:44

deri: taky pravda .. pokud nepomuze tento regulator a Vyměna oleje tak po najetych 200tkm by to sneslo vymenit ty Mističky/Hrníčky nebo jak to nazývají ...

2016-12-15 21:09:15

Ahoj, mám problém, rozhodil jsem rozvody na mazda 6 1,8 benzin po FL a nikde se mi nepovedlo najít nastavení až to budu dávat do původního stavu. sice jsem si to fotil, ale chyba flešky mi nepovolí stáhnout fotky.

Nemá někdo třeba nákres, nebo podobně, co a jak nastavit - klikovka - vačky - časování na klikovce.

Děkuji předem.

Petr

2016-12-15 21:25:29

petr2503: u těhle motorů je jedno co si fotíš, protože bez přípravků to zpátky nikdy nenastavíš.

Na klice není klínek takže se na ní před dotažením řemenice ozubená kolečka rozvodů volně otáčejí a proto musíš mít jak kliku, tak vačky zaaretovaný přípravkama (dorazovej trn na kliku + pravítko na vačky), aby si ty ozubený kolečka dotáh ve správný poloze. Přičemž řemenice se utahuje na 96-104Nm + 87-93°

2016-12-16 17:36:12

lukex87: Děkuji za reakci, na klice je aretace šroubem na boku, řemenice má taky zajištění šroubem do bloku, ale není mi jasný jak mám nastavit ty vačky, sání výfuk v jaké poloze, když je 1 píst v horní úvrati. Je nějaká značka na těch vačkách? NA ozubení nic není, to mi je jasné, když se to utahuje až po aretaci vaček.

2016-12-16 21:54:54

petr2503: Na zadní straně vaček (ze strany převodovky) jsou zářezy který musej bejt vodorovně tak aby se do nich dalo vložit aretační pravítko a vačky na prvnim válci musej zároveň při tom mířit nahoru a k sobě.

2016-12-16 22:10:49

lukex87: Děkuji moc, právě jsem to řešil s dalším mázďákem, však už jsem to kdysi dělal, ale nějak to z hlavy vyprchalo. Dík.


Odpovědět