Fórum - Téma


Mazda 6


Fórum 6 GG / GY Mazda 6

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 6

doris  
Doris
2009-05-25 21:26:29

Pro mne je to zmetek , motor musí něco vydržet, kór když se s tím jedná slušně! Pokud se to stane u auta za dva mega, je to megazmetek!

Pavel: Taky se přidávám k nespokojeným majitelům, test jednoho jediného auta vyšel na výbornou, zajímalo by mne, jak by dopadl, kdyby testovali právě tu naši M6. Asi by se propadla ve spolehlivosti pěkně hluboko....

2009-05-25 22:47:22

Ćlověka hodně naštve když se mu na autě něco vysere,a ještě spíš když je to takhle mladý a má sotva něco málo nalítáno a když je to někdo jako ty,která si autíčko jenom hýčká tak to naštve eště víc.Ale nesmíš to tak brát,to jse může stát u kterýho koliv jinýho auta.Já mám třeba 7leté bj v Tdi který se haní snad v každý profi recenzi,mám na něm teď najeto 120tis a nemůžu jsi jí vynachválit...měl jsem předtím 8aut,stoho 4ruzne značky ale mazda je prostě mazda!narazila jsi prostě jen na zmetek a to se může stát i u auta za 2mega jak tady někdo psal.

doris  
Doris
2009-05-26 09:38:46

Ufis: To ano, naštve to a zároveň je to líto, hlavně z důvodů, které jsi uvedl. U mne je největší problém ta vzniklá nedůvěra k výrobku, páč jak mne něco zradí, už pak tomu nikdy nevěřím a skutečně bych se už bála s takovým autem jezdit někde dál. Pokud to bude třeba vada ventilu nebo hydroštelu, opravit to půjde, ale nikdo mi nezaručí, že i zbylých 15 ventilů nemá stejnou výrobní vadu a za týden mi neodejde další, nedej bůh, když budu s autem někde v zahraničí či pustině.....

Proto jsem si vybírala vůz ověnčený spolehlivostí, avšak i tentokrát jsme trefili na špatnou Mazdu.Je to už druhé auto stejného výrobce s problémy s motorem, takže nemám chuť už nikdy další auto této značky kupovat. Chvalozpěvy ani statistiky spolehlivosti mne už nepřesvědčí, nevěřím tomu a test Autobildu na jednom jediném autě s výborným výsledkem je směšný, toto se nedá brát jako objektivní. Kumulující se stížnosti na Mazdy o něčem svědčí a je vidno, že těch zmetků bude podstatně víc, nemluvě o problémech, které se řešily i zde na MC a docela mne zarazily. Kdyby auto mělo špatný olej, palivo nebo zacházení, řekla bych, dobře mi tak, ale v tomto případě to bylo jinak.

Když je člověk s něčím nespokojený, těžko si koupí stejnou věc znovu. Po prodeji naší M6 se s Vámi rozloučím, páč do mazdarodiny už nikdy nebudu patřit.

doris  
Doris
2009-05-26 11:58:42

Takže podle servisu to bude mnohem vážnější. Ač jsme to původně nechtěli, auto půjde do autorizáku na posouzení závady i opravu. Je to první, avšak velice závažná závada na naši M6 a vzhledem k tomu, kolik má to auto nalítáno, je to nejproblémovější oprava, jakou jsme kdy na autech měli. Respektive třeba u Nissanu se nikdy nic nepokazilo, měnily se jen běžné provozní věci vlivem stáří a oprávněného opotřebení.

2009-05-26 15:11:05

Doris: Tak to mi je líto. Přijmi prosím upřímnou soustrast :) Po prodeji M6 chcete jít pryč od všech japonců, nebo by jste třeba byli ochotni jít do nového accordu, popřípadě nového avensisu? Vím že tady už padla nějaká zmínka o passatu, ale toyota je toyota, nebo honda že ...

2009-05-26 16:01:53

Mno, Passat jako takový není špatný, ale jeho spolehlivost se odvíjí od volby motorizace s jakou ho člověk pořídí... Mno, osobně bych také volil nejspíš Toyotu nebo Hondu. Sice se říká, že Toyotě také klesla kvalita, ale o nějakých vážných problémech od uživatelů není ani vidu ani slechu. Ten kdo chce trochu více stylu a kvality, tak si pořídí Subaru. No, ale jinak z evropských značek bych nevěděl ani omylem co vybrat, jelikož mě nic "místního" nezaujalo. Právě jak přemýšlím, že M6 prodám, tak vybírám a vybírám nejrůznější vozy, ale absolutně nic mě nezaujalo, krom toho Subárka. Takže on to není zase tak lehký úkol vybrat zástupce, když proberu Japončíky. Rád bych max. tříletý vůz a pokud se budu dívat nejprve očima, tedy podle toho který vůz se mi líbí (na což má každý jiný názor) , tak odpadá Honda Accord kombi - to je prostě hnus a sedana nechci kvůli přístupu do kufru. Toyota Avensis - je taková nemastná neslaná, v pětidvéři je hnusná a jediné co ujde je kombík, ale jak říkám, nemá žádnej šmrnc. Legacy kombi - má styl, přesto není vyzývavé, má elegantní a sportovní rysy, přesto je to pořád rodinné auto, ale za vyjímečnost si také nechává připlatit. Nissan Primera poslední generace je pro mě naprosto odporný auto, ani na moment jsem o něm neuvažoval. Z evropských aut bych nevěděl ani jedno, snad jedině Audi, to mi kdysi přirostlo k srdci, ale pak mě to taky rychle pustilo... Mno a když se to veme kolem a kolem, tak není divu, že Mazda se svojí Šestkou slavila takové prodejní úspěchy a že je o ta auta i v bazarech pořád veliký zájem...

2009-05-26 18:43:38

Pepa: Neuvažuješ ještě o Subaru Outback? Měl jsem čest v něm jet a přišlo mi to zatraceně komfortní svezení. Byl to V6 244koní, v kůži a bla bla, znáš to. Nicméně jsem z toho auta měl zatraceně dobrý pocit. Je mohutné, 4x4, takže v zimě pohoda, místa tam je dost ... Potom jsem z něho přesedl do nového Mitshubishi Lancer 1.8. Ten lancer není špatný, je rozhodně o dost tvrdší a uvnitř není tak vymakaný jak ten outback. Navíc mi přišel o trochu tvrdší než M6. Takže bych na tvém místě ještě pouvažoval nad tím outbackem. Teda jestli by jsi bral i kombi že

doris  
Doris
2009-05-27 13:06:47

Takže problém udělalo vadné olejové čerpadlo, které zapříčinilo poškození některých částí motoru. Tak nevím, jestli to dát opravit, nebo se auta zbavit hned, protože tento motor už je díky tomu asi chycený a muselo by se v něm toho měnit dost.

2009-05-27 14:52:28

Já bych prodal...,protože jak píšeš už by se do toho jen vráželo..,ale to je chyba výrobce,ne??

Ale auta škoda,člověk mu tolik věnoval....

2009-05-27 15:32:59

Ty bláho, tak to je pořádná závada, to je mi líto. Toť otázka, jestli dávat do kupy prakticky celý motor za desítky tisíc, nebo se auta zbavit s tím, že je motor ko. Každopádně tak nebo tak je to nemalá finanční ztráta, navíc když jsi to auto kupovala nové a o tom, jak to člověka musí zamrzet ani nemluvě... v takové situaci bych měl nervy na pochodu a na značku bych také zanevřel...

Co se týče Outbacka/Legacy tak je pravdou, že je to až překvapivě komfortní svezení, navíc Outback působí opravdu robustně. Osobně bych rád Legacy kombi, takže Outback by nevadil, ale montovali se do něj pouze motory 2,5 a 3,0 a mě by postačil 2,0 takže proto "jen" Legacy. Špatně se ale shání opravdu zachovalý opečovávaný kus, jelikož tahle auta si kupují ti, kteří je často využívají v horských oblastech apod., takže dostávají poměrně do těla.

2009-05-27 16:20:50

Tak to je doopravdy na hov... Teď záleží jen tom jestli se jí chceš vzdát,protože tvoje majda vypadá doopravdy moc pěkně a ty jsi se o ní starala tak jak nikoho jinýho neznám,nebo seženete jinej motor a hodíte ho tam protože bych se fakt asi bál že bude někde načatej a motor moc nevydrží...

2009-05-27 17:32:13

Doris- je to velká škoda a moc mne to mrzí.Opravdu to nejde nějak napadnout,servis atd.?O tvou mazdičku bylo opravdu pečováno s láskou.Na takovou závadu nemužeš nikdy sama přijít.Dávala si ji někdy do servisu?

Do budoucna přeji štastnou ruku při výběru nového autíka, a nezapomen se tu ukázat a pochlubit se.Tvé články pomohly hodně lidem tady na klubu a ještě hodně pomohou.Před tebou musí každý chlap smeknout

Mazdárek

doris  
Doris
2009-05-27 19:04:12

Děkuji všem za reakce s spolucítění. Jsem z toho fakt špatná. Absence oleje, který vadné čerpadlo nedodávalo, zničila mnoho dílů v motoru. Oprava je předběžně odhadnutá na 50.000,-, přičemž mne mrzí výbrus klikovky, který ji ubere na životnosti a bojím se toho, že už to nikdy nepojede a nebude jako dřív. To ale s jistotou říci nemohu. Musím nyní věřit práci servisu. Auto je po záruce, na garančce jsme byli jen jednou, pak jsem olej měnila pod dohledem našeho mechanika, který auto kontroloval. Dávaly se skutečně kvalitní věci včetně filtru. Olej se měnil co 8000km, ale bohužel ani to nepomohlo zabránit fatálnímu problému. Je to všechno smůla a osobně to vidím na zmetkové čerpadlo, ale těžko to dokazovat. Takže opravu zacálujeme ze svého.

Co bylo pro mne aspoň jediné pozitivum, že mé obavy a nedůvěra k autorizovanému servisu Autolaros v Ostravě, se ukázaly neoprávněné a tentokrát jednali na úrovni a vstřícně a chtěli nám pomoci. Škoda, že jsem stejně pozitivní pocit neměla od počátku, což vzbudilo negativní emoce a nedůvěru, kterou jsem zde vícekrát zmínila. Holt, jsem pedant a vyžaduji 100% výsledek.

Snad se to povede dát dokupy a původního stavu (akorát bez klepání motoru samozřejmě... ) a nebudou tam další nepříjemná překvapení a díky demontování a zpětné montáži dílů nějaké změny, ať už funkční, nebo estetické.

Oprava je odhadována na cca dva týdny. Musím však s lítostí konstatovat, že vzhledem k věku auta, najetým kilometrům a této fatální závadě se nejen na něho nětěším, ale navíc už asi nebudu mít nadále důvěru s ním jezdit. Nejspíš bych neustále poslouchala ve strachu, zda motor neklepe a pod. Je mi to moc líto, ale s naší M6 se budeme muset rozloučit i z finančních důvodů a tím pádem i se značkou Mazda.

Vyrábí jedny z nejkrásnějších a určitě i spolehlivých aut, ale my jsme neměli štěstí.

2009-05-27 19:09:36

Doris plně s tebou cítím,sám to znám jaký to je.Motor jen tak spravit,popřípadně udělat pak generálku tě vyjde přes 50t. to je už lepší se podívat po jiným motoru.Tak jako tak to bude pálka ke 100 tisícům

2009-05-27 20:44:07

Vím, že Tě to Doris asi moc neuklidní, ale bratranec od mé manželky koupil fungl nové Volvo XC90, po roce mu odešlo turbo a hlava - 100 000,- v pytli a 2 měsíce před koncem leasingu kleknul celý motor. Cena 300 000,- . Doplatil leasing a auto šlo okamžitě do světa. Takže je to asi fakt otázka jednotlivého kusu. Udělal si radost a koupil Mustang 5.4 GT Cobra, Shelby Edition r.v. 2008 o výkonu "pouhých" 500 koní...

doris  
Doris
2009-05-27 20:55:49

Děkuji za útěchu! Myslíte, že když se v motoru vymění poškozené díly za origo a přebrousí klikovka (první stupeň výbrusu), že to pak bude jako dřív? Nebo už to nikdy nebude ono? To auto jezdilo perfektně, motor šlapal jak hodinky a byl velice živý a silný na tento obsah. Měřili komprese ve všech válích a jsou nadprůměrně dobré. Dle slov mechanika se nebude jednat o GO, ale i tak tam toho dost vymění (ojnici, nějaké uložení, ložisko a nevím co ještě, bylo toho hafo).

2009-05-27 21:11:04

Myslím, že přebroušená klika zase není takový extrém. A pokud se poškozené díly vymění za nové, tak se na motoru vlastně nic nezmění. Neměl bych z toho strach. Přebroušená klika není nic vážného. Horší je, když se "potká" motor (ale na motorech 1.8 dle mechošů Mazdy to nehrozí, což můžu potvrdit, když se nám ještě na naší bývalé 626 1.8 motoru rozletěla napínací kladka na rozvoďáku a já jsem s tím ještě jel asi 20 Km za známým do Mazdy) . Čistě můj názor - opravit co je špatné a normálně jezdit dále, nebo pokud na tom trváš, tak Mazdu prodat. Ale co vzpomínám, tak za mých mladých let jezdily Škodárny i po třetím výbrusu kliky vesele dále. A Mazda je přece jiné kafe, Co Dori??

doris  
Doris
2009-05-27 21:21:20

Marcel: Díky za dodání naděje. No trochu mne zamrzelo, že se našel i názor v interní poště zde na clubu, že s tímhle autem bych už neměla jezdit daleko...

2009-05-27 23:53:19

tak strach asi už bude furt.záleží co se vyplatí víc.jestli investovat do opravy a nebo do novýho motoru

doris  
Doris
2009-05-28 08:34:37

To je fakt, jak něco zklame, už se k tomu nedá najít stejná důvěra. Nový motor je jedna z variant, ale ani tam nemám zaručeno, že nenastane stejný ne-li horší problém. Vždyť to auto máme od novoty a právě proto vím, jak se s ním zacházelo, co dostávalo, kdy to dostávalo a pod..... Motor třeba z havarovaného auta je taky sázkou do loterie, nemohu vědět, jak se s ním jezdilo a zacházelo a zda už na něm taky nebyl proveden zásah. Ten náš je výborně zajetý, komprese jak u nového auta a ve všech válcích bez odchylek.

Pokud ho v Autolarosu dokonale opraví, čemuž věřím, bude jezdit stejně pěkně, jako dřív. Když se to vezme kolem a kolem, auto je skládačka a když se poskládá správně a z kvalitních dílů, musí fungovat vždy bez problému. Stejně tak, když se nahradí všechno poškozené novým a správně usadí, proč by to nemělo fungovat bezvadně....


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6